Only for Men
Review over Only for Men van een medewerker

Vooral ja knik cultuur

7 juli 2019
Als je altijd ja zegt en slikt kan het zomaar zo zijn dat je een filiaal mag leidden. Maar als je je mening laat horen wordt dat niet in dank af genomen en is 't einde contract. Mocht je een vaste aanstelling hebben en ze willen je eruit hebben word je gewoon overgeplaatst naar een webshop winkel en mag je daar toko runnen tot je er zelf vandoor gaat. Vertrouwen persoon zit er zelf tot z'n schouders in dus daar heb je ook niets aan. Vriendjes politiek en viese Geile store managers die maar wat graag aan de jonge meiden komen. Omhoog wippen is natuurlijk een optie werkt daar erg goed heb ik om me heen gezien.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Geen nee mogen zeggen op niets
25 september 2019
Wij vinden het heel erg vervelend om dit te horen. Wij zullen jouw klacht in behandeling nemen en doorzetten naar de areamanager. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je met ons contact opnemen.
20 augustus 2019
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Rosmalen
Helaas heb ik een zeer onprettige tijd bij Only For Men achter de rug. Laag salaris, te hoge werkdruk (zeker voor een minderjarige), ongezonde werksfeer (ook andere werknemers gaven aan niet blij te zijn met de huidige baas) en te lange dagen (ook wettelijk gezien) met te weinig pauzes. Er werd van mij verwacht dat ik overal maar “ja” op zei, ondanks dat dit niet lukte. Zelfs privé gesprekken met managers, werden besproken met het andere personeel en uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik niet kon komen werken door een onoverzienbare situatie. Ik raad iedereen AF om voor Only For Men te komen werken. Wat ze je ook wijs maken tijdens het sollicitatiegesprek; het is geen fijn bedrijf.
25 september 2019
Wat jammer dat je een vervelende sfeer hebt ervaren bij Only for Men. Wij zetten jouw review door naar onze areamanager en pakken dit intern op. Mocht je ervoor opstaan om toelichting te geven dan mag je altijd met ons contact opnemen.
31 oktober 2013
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Waalwijk
Only for Men is een leuke kledingzaak voor jeugd en oud! Het is gelegen in Waalwijk maar er zijn meer vestigingen. Je word met spontaniteit en goed advies behandeld!
Pluspunten
Gratis koffie
25 september 2019
Leuk om te horen! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij Only for Men!
23 april 2021
Webshop manager (huidige medewerker) - Geldermalsen
De sfeer tussen de collega's onderling is goed en je input wordt gewaardeerd, ongeacht je positie binnen de organisatie. Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Fijne werkplek, gezellige collega's, informele sfeer