Only for Men
Bekijk alle reviews over Only for Men

Only for Men

Review over Only for Men van een medewerker

Onsympathieke baas en ongezonde werksfeer

Helaas heb ik een zeer onprettige tijd bij Only For Men achter de rug. Laag salaris, te hoge werkdruk (zeker voor een minderjarige), ongezonde werksfeer (ook andere werknemers gaven aan niet blij te zijn met de huidige baas) en te lange dagen (ook wettelijk gezien) met te weinig pauzes. Er werd van mij verwacht dat ik overal maar “ja” op zei, ondanks dat dit niet lukte. Zelfs privé gesprekken met managers, werden besproken met het andere personeel en uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik niet kon komen werken door een onoverzienbare situatie. Ik raad iedereen AF om voor Only For Men te komen werken. Wat ze je ook wijs maken tijdens het sollicitatiegesprek; het is geen fijn bedrijf.

Officiële reactie van Only for Men

25 september 2019
Wat jammer dat je een vervelende sfeer hebt ervaren bij Only for Men. Wij zetten jouw review door naar onze areamanager en pakken dit intern op. Mocht je ervoor opstaan om toelichting te geven dan mag je altijd met ons contact opnemen.

Gezellig team wat het verkopen makkelijker maakt

Only for Men is een leuke kledingzaak voor jeugd en oud! Het is gelegen in Waalwijk maar er zijn meer vestigingen. Je word met spontaniteit en goed advies behandeld!

Pluspunten

Gratis koffie

Officiële reactie van Only for Men

25 september 2019
Leuk om te horen! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij Only for Men!

Leuk bedrijf om voor te werken

De sfeer tussen de collega's onderling is goed en je input wordt gewaardeerd, ongeacht je positie binnen de organisatie. Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Fijne werkplek, gezellige collega's, informele sfeer

Gezellige werksfeer en leuke taken om uit te voeren

Bij Only for Men wordt er resultaatgericht gewerkt en ben je constant opzoek naar nieuwe verbeterpunten en uitdagingen die het bedrijf een stapje voor geven op de concurrentie. Er hangt op het hoofdkantoor een relaxte maar ook gedreven werkcultuur. Als jij een goed idee denkt te hebben, dan krijg je altijd de kans om dit te presenteren. Je krijgt de ruimte om te leren van je fouten en de kans om nieuwe ontwikkelingen door te voeren!

Pluspunten

Leuke werksfeer, gedreven collega's, uitdagend werk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only for Men. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Only for Men per locatie

• Only for Men
  • Onsympathieke baas en ongezonde werksfeer