Bekijk alle reviews over Only for Men

Review over Only for Men van een medewerker

Only for Men

Only for Men is een ok werkgever helaas is het een bedrijf wat vooral gericht is op een Ja zeg cultuur wat zonde is want zo zorg je er juist niet voor dat men doorgroeid of zich ontwikkeld. Heb hier bepaalde zaken geleerd door het geen waar ik geconfronteerd mee werd.

Pluspunten

Werksfeer

Minpunten

Ja Cultuur

Officiële reactie van Only for Men

25 september 2019
Bedankt voor je review en 3 sterren! Wij zijn hier heel erg blij mee! Maar uiteraard vinden we het jammer om te horen over jouw beleving over onze cultuur. Wij hebben dit namelijk hoog in het vaandel staan dat onze collega's kunnen doorgroeien en hun mening delen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je met ons contact opnemen.

Leuk bedrijf om voor te werken

De sfeer tussen de collega's onderling is goed en je input wordt gewaardeerd, ongeacht je positie binnen de organisatie. Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Fijne werkplek, gezellige collega's, informele sfeer

Gezellige werksfeer en leuke taken om uit te voeren

Bij Only for Men wordt er resultaatgericht gewerkt en ben je constant opzoek naar nieuwe verbeterpunten en uitdagingen die het bedrijf een stapje voor geven op de concurrentie. Er hangt op het hoofdkantoor een relaxte maar ook gedreven werkcultuur. Als jij een goed idee denkt te hebben, dan krijg je altijd de kans om dit te presenteren. Je krijgt de ruimte om te leren van je fouten en de kans om nieuwe ontwikkelingen door te voeren!

Pluspunten

Leuke werksfeer, gedreven collega's, uitdagend werk.

Hecht team met een gemotiveerde werkhouding

Binnen het team hangt er een gemotiveerde en vriendelijke sfeer. Als nieuwkomer wordt je direct door iedereen enorm welkom ontvangen. Tijdens werkuren wordt er serieus gewerkt en is er genoeg ruimte om vragen te stellen.

Pluspunten

Hecht team

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only for Men. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Only for Men per locatie

• Only for Men