Only for Men
Review over Only for Men van een medewerker

Only for Men

29 november 2016
Only for Men is een ok werkgever helaas is het een bedrijf wat vooral gericht is op een Ja zeg cultuur wat zonde is want zo zorg je er juist niet voor dat men doorgroeid of zich ontwikkeld. Heb hier bepaalde zaken geleerd door het geen waar ik geconfronteerd mee werd.
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Ja Cultuur
Officiële reactie van Only for Men
25 september 2019
Bedankt voor je review en 3 sterren! Wij zijn hier heel erg blij mee! Maar uiteraard vinden we het jammer om te horen over jouw beleving over onze cultuur. Wij hebben dit namelijk hoog in het vaandel staan dat onze collega's kunnen doorgroeien en hun mening delen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je met ons contact opnemen.
23 april 2021
Webshop manager (huidige medewerker) - Geldermalsen
De sfeer tussen de collega's onderling is goed en je input wordt gewaardeerd, ongeacht je positie binnen de organisatie. Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Fijne werkplek, gezellige collega's, informele sfeer
12 april 2021
Online Marketeer (voormalige medewerker) - Geldermalsen
Bij Only for Men wordt er resultaatgericht gewerkt en ben je constant opzoek naar nieuwe verbeterpunten en uitdagingen die het bedrijf een stapje voor geven op de concurrentie. Er hangt op het hoofdkantoor een relaxte maar ook gedreven werkcultuur. Als jij een goed idee denkt te hebben, dan krijg je altijd de kans om dit te presenteren. Je krijgt de ruimte om te leren van je fouten en de kans om nieuwe ontwikkelingen door te voeren!
Pluspunten
Leuke werksfeer, gedreven collega's, uitdagend werk.
15 oktober 2020
UX Design Stagiair (huidige medewerker) - Geldermalsen
Binnen het team hangt er een gemotiveerde en vriendelijke sfeer. Als nieuwkomer wordt je direct door iedereen enorm welkom ontvangen. Tijdens werkuren wordt er serieus gewerkt en is er genoeg ruimte om vragen te stellen.
Pluspunten
Hecht team