Only for Men
Bekijk alle reviews over Only for Men

Only for Men

Review over Only for Men van een medewerker

De werkplek voor mensen die een mooie carriere in de retail willen

Only for men is een bedrijf dat nooit stil zit en nooit stil staat. Ze duiken in het diepen met gewaagde en vernieuwende concepten, evenementen en denkwijze. Een ware innovator. Only for men steekt heel veel tijd en energie in de ontwikkeling van personeel. Cursussen, product presentaties, warenkennistrainingen en coaching on the job. In mijn ogen word Only for men geleid door mensen met passie, visie en doorzettingsvermogen. De kwaliteit van het personeel is zo hoog dat je dagelijks word uitgedaagd om nog beter te worden, meer kennis op te doen en meer service te verlenen. Zo zijn ze! Het moeilijkste, uitdagendste en leukste is om dagelijks aan deze standaard te voldoen. Er word waarlijk topsport bedreven.

Pluspunten

passionele werkomgeving, groeimogelijkheden, sfeer en betrokken directie

Minpunten

werk kan obsessie worden

Officiële reactie van Only for Men

25 september 2019
Bedankt voor het compliment en 5 sterren!!! Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Only for Men!

Leuk bedrijf om voor te werken

De sfeer tussen de collega's onderling is goed en je input wordt gewaardeerd, ongeacht je positie binnen de organisatie. Veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Fijne werkplek, gezellige collega's, informele sfeer

Gezellige werksfeer en leuke taken om uit te voeren

Bij Only for Men wordt er resultaatgericht gewerkt en ben je constant opzoek naar nieuwe verbeterpunten en uitdagingen die het bedrijf een stapje voor geven op de concurrentie. Er hangt op het hoofdkantoor een relaxte maar ook gedreven werkcultuur. Als jij een goed idee denkt te hebben, dan krijg je altijd de kans om dit te presenteren. Je krijgt de ruimte om te leren van je fouten en de kans om nieuwe ontwikkelingen door te voeren!

Pluspunten

Leuke werksfeer, gedreven collega's, uitdagend werk.

Hecht team met een gemotiveerde werkhouding

Binnen het team hangt er een gemotiveerde en vriendelijke sfeer. Als nieuwkomer wordt je direct door iedereen enorm welkom ontvangen. Tijdens werkuren wordt er serieus gewerkt en is er genoeg ruimte om vragen te stellen.

Pluspunten

Hecht team

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only for Men. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Only for Men per locatie

• Only for Men
  • De werkplek voor mensen die een mooie carriere in de retail willen