Logo van OmniformGroup
OmniformGroup

Reviews voor Werkvoorbereider (m/v) bij OmniformGroup

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Leuke werkgever

Prettige werksfeer. Kleine groep mensen, maar wel met voldoende kennis om goede producten te kunnen maken.

Jong, vernieuwend en sterk team. Ontzettende leuke club mensen die elkaar zeer goed aanvullen.

Met de ingang van dit jaar ben ik begonnen bij de OmniformGroup en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog totaal geen spijt van gehad.Ik vraag me wel eens af waarom ik hier nooit eerder ben gaan werken. Alvorens ik mijn contract getekend had eerst twee ontzettend leuke en positieve gesprekken gehad. De directie is jong en vernieuwend wat zorgt voor een heldere en andere kijk op de zaken. De bedrijfscultuur is open en persoonlijk, iets waar ik mij zeer prettig bij voel. De lat ligt hoog voor wat betreft het leveren van werkzaamheden en kwaliteit. We proberen onze opdrachtgevers waar mogelijk te ontzorgen en daar zijn we goed in! Onze werkvoorraad is goed gevuld en dankzij tevreden opdrachtgevers nog steeds groeiende, waardoor wij als bedrijf ook groeiende zijn. OmniformGroup: Een bruisende onderneming met inspirerende collega's waar je jezelf kunt zijn.

Pluspunten

Gezamelijke lunch, geheel verzorg door de werkgever en de vrijdagmiddagborrel!

Minpunten

Ik ben ze nog niet tegengekomen.

• OmniformGroup
  • Werkvoorbereider (m/v)