Logo van OmniformGroup
OmniformGroup

Reviews voor Tekenaar (m/v) bij OmniformGroup

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Groeien bedrijf met veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling

Vanaf de eerste dag dat ik hier aan slag ging, heb ik het idee dat ik al gelijk onderdeel van het team ben. Het bedrijf bevat een relatief jong team aan werknemers, wat voor een jong iemand als ik erg fijn is. De leidinggevende zijn erg toegankelijk en staan altijd voor de werknemer klaar. Ik krijg hier de kansen om door te groeien in mijn sector, en word actief gemotiveerd om mijzelf te blijven ontwikkelen. Nieuwe ideeën worden hier met open armen ontvangen en serieus bekeken. Naar mijn mening is Omniformgroup het bedrijf voor jonge enthousiaste mensen die gedreven zijn om de civiele sector naar een hoger niveau te brengen.

Pluspunten

Informele werksfeer, je kan bij iedereen terecht

Een gezellige werksfeer!

Geen enkele dag ziet er over het algemeen hetzelfde uit, natuurlijk zit ik het grootste deel van de dag wel te tekenen achter mijn computer. Maar dat is ook iets wat ik leuk vind om te doen Het kan zomaar zo zijn dat er op Ă©Ă©n dag meerdere taken uitgevoerd worden zoals; brainstormen/ontwerpen, schetsen, tekenen, controleren en hoeveelheden bepalen. Het leukste van de baan is dat je soms volledig vrij wordt gelaten in het ontwerpen. Er worden buiten dus dingen gebouwd die jij misschien wel bedacht hebt en dat geeft je soms toch wel een trots gevoel. Het is helemaal leuk om dit dan vervolgens nog in het echt te zien.

Pluspunten

Elke middag samen (gratis) lunchen en de vrijdagmiddagborrel!

Minpunten

Soms niet heel veel uitdaging

Groeiende organisatie met zeer prettige werksfeer

Zeer fijne werkplek waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien binnen de organisatie. Mogelijkheid om naast je werk een deeltijdstudie te volgen. Waar dan ook vanuit de organisatie ondersteuning geboden wordt waar nodig. (Meelezen van verslagen of meedenken voor presentaties)Korte communicatie binnen het bedrijf "samen werken we naar een effectief resultaat" is de slogan van OmniformGroup en dit is ook in alles binnen de organisatie terug te zien.

Pluspunten

Gezamelijke lunch met je collega's en er is ruimte voor een lolletje op zijn tijd.

• OmniformGroup
  • Tekenaar (m/v)