OmniformGroup

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij OmniformGroup

Ik ben inmiddels 4 maanden werkzaam bij OmniformGroup en ik moet hierbij zeggen dat ik me al na de eerste paar weken op mijn plek voelde. De lijnen binnen OmniformGroup zijn kort, wat maakt dat mijn collega´s makkelijk benaderbaar zijn. Ik vind het belangrijk dat ik lekker zelfstandig aan de slag kan en tegelijkertijd ook kan samenwerken met mijn collega´s. Binnen OmniformGroup krijg ik genoeg vrijheid om mijn werkzaamheden in te richten, wat maakt dat ik het werk zelf zo dynamisch kan maken als dat ik wil.
Pluspunten
Gezamenlijke lunch, autonomie, gezamenlijke borrels en uitjes
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
Gezellige werkomgeving waar je fijn kan werken en veel kan leren.
Pluspunten
gratis lunchen, gezellige werkplek, leerzaam bedrijf
Minpunten
te weinig licensies voor nieuwe werknemers
Afstuderen bij erkend leerbedrijf OmniformGroup. Een warme en informele organisatie waar je naast leren ook kunt lachen. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk bij een stage. Ik ga dan ook met plezier naar mijn afstudeerstage, waarbij ik ruimte krijg om dingen binnen het werkveld op te pakken en mijzelf te ontwikkelen als waardig werknemer. Daarnaast krijg ik alle ruimte om aan school te werken met als doel af te studeren. In de middag een verzorgde lunch waarbij veel gebabbeld wordt en je even kunt ontspannen om vervolgens weer aan de slag te gaan. Tenslotte wordt de week afgesloten met een gezellige borrel en worden behaalde succes gevierd. Een echte aanrader!
Pluspunten
Gratis lunches, flexibele begintijd, stagevergoeding, informele werksfeer
Geen enkele dag ziet er over het algemeen hetzelfde uit, natuurlijk zit ik het grootste deel van de dag wel te tekenen achter mijn computer. Maar dat is ook iets wat ik leuk vind om te doen Het kan zomaar zo zijn dat er op één dag meerdere taken uitgevoerd worden zoals; brainstormen/ontwerpen, schetsen, tekenen, controleren en hoeveelheden bepalen. Het leukste van de baan is dat je soms volledig vrij wordt gelaten in het ontwerpen. Er worden buiten dus dingen gebouwd die jij misschien wel bedacht hebt en dat geeft je soms toch wel een trots gevoel. Het is helemaal leuk om dit dan vervolgens nog in het echt te zien.
Pluspunten
Elke middag samen (gratis) lunchen en de vrijdagmiddagborrel!
Minpunten
Soms niet heel veel uitdaging
Ik ben nu 6 maanden werkzaam binnen OmniformGroup en dit bevalt uitstekend. Fijne collega's, goede werksfeer en boeiende uitdagingen. Iedere middag wordt de lunch verzorgd en op vrijdagmiddag is er een borrel als afsluiting van de week. Je voelt je snel thuis in de organisatie.
Pluspunten
Verzorgde lunch, veel mogelijkheden tot opleidingen
Minpunten
Nog geen kunnen ontdekken
Zeer fijne werkplek waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien binnen de organisatie. Mogelijkheid om naast je werk een deeltijdstudie te volgen. Waar dan ook vanuit de organisatie ondersteuning geboden wordt waar nodig. (Meelezen van verslagen of meedenken voor presentaties)Korte communicatie binnen het bedrijf "samen werken we naar een effectief resultaat" is de slogan van OmniformGroup en dit is ook in alles binnen de organisatie terug te zien.
Pluspunten
Gezamelijke lunch met je collega's en er is ruimte voor een lolletje op zijn tijd.
Minpunten
Met de ingang van dit jaar ben ik begonnen bij de OmniformGroup en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog totaal geen spijt van gehad.Ik vraag me wel eens af waarom ik hier nooit eerder ben gaan werken. Alvorens ik mijn contract getekend had eerst twee ontzettend leuke en positieve gesprekken gehad. De directie is jong en vernieuwend wat zorgt voor een heldere en andere kijk op de zaken. De bedrijfscultuur is open en persoonlijk, iets waar ik mij zeer prettig bij voel. De lat ligt hoog voor wat betreft het leveren van werkzaamheden en kwaliteit. We proberen onze opdrachtgevers waar mogelijk te ontzorgen en daar zijn we goed in! Onze werkvoorraad is goed gevuld en dankzij tevreden opdrachtgevers nog steeds groeiende, waardoor wij als bedrijf ook groeiende zijn. OmniformGroup: Een bruisende onderneming met inspirerende collega's waar je jezelf kunt zijn.
Pluspunten
Gezamelijke lunch, geheel verzorg door de werkgever en de vrijdagmiddagborrel!
Minpunten
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Bekijk meer reviews over OmniformGroup