Logo van OmniformGroup

Reviews over Bedrijfscultuur bij OmniformGroup

Wissen

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Sfeervolle en leerzame werkplek

Eind Augustus begonnen met mijn HBO afstudeerstage bij OmniformGroup. Vanaf het begin merkte ik al dat er een goede sfeer in het bedrijf aanwezig was, en dat de mensen die er werken veel kennis bezitten van hun vak. Je krijgt alle vrijheid om met hulp van het bedrijf je afstudeeropdracht te specificeren die jij interessant vindt. Tijdens mijn opdracht krijg ik kundige en nuttige begeleiding waarmee ik mijn werk kan verbeteren, en krijg je alle benodigde programma's en kennisbanken om je opdracht mee te maken. Ook nu ik vanwege Corona thuis werk blijf ik goede begeleiding krijgen en kan ik altijd terecht met vragen. Ook tonen de werknemers interesse in wie je bent en in je opdracht, waardoor ik mij direct thuis voelde in het bedrijf.

Pluspunten

Leuke, "losse" sfeer, vriendelijk personeel en kundige begeleiding

Groeien bedrijf met veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling

Vanaf de eerste dag dat ik hier aan slag ging, heb ik het idee dat ik al gelijk onderdeel van het team ben. Het bedrijf bevat een relatief jong team aan werknemers, wat voor een jong iemand als ik erg fijn is. De leidinggevende zijn erg toegankelijk en staan altijd voor de werknemer klaar. Ik krijg hier de kansen om door te groeien in mijn sector, en word actief gemotiveerd om mijzelf te blijven ontwikkelen. Nieuwe ideeën worden hier met open armen ontvangen en serieus bekeken. Naar mijn mening is Omniformgroup het bedrijf voor jonge enthousiaste mensen die gedreven zijn om de civiele sector naar een hoger niveau te brengen.

Pluspunten

Informele werksfeer, je kan bij iedereen terecht

Leuke werkgever

Prettige werksfeer. Kleine groep mensen, maar wel met voldoende kennis om goede producten te kunnen maken.

productief en een gezellige werkomgeving

Gezellige werkomgeving waar je fijn kan werken en veel kan leren.

Pluspunten

gratis lunchen, gezellige werkplek, leerzaam bedrijf

Minpunten

te weinig licensies voor nieuwe werknemers

Top organisatie!

Afstuderen bij erkend leerbedrijf OmniformGroup. Een warme en informele organisatie waar je naast leren ook kunt lachen. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk bij een stage. Ik ga dan ook met plezier naar mijn afstudeerstage, waarbij ik ruimte krijg om dingen binnen het werkveld op te pakken en mijzelf te ontwikkelen als waardig werknemer. Daarnaast krijg ik alle ruimte om aan school te werken met als doel af te studeren. In de middag een verzorgde lunch waarbij veel gebabbeld wordt en je even kunt ontspannen om vervolgens weer aan de slag te gaan. Tenslotte wordt de week afgesloten met een gezellige borrel en worden behaalde succes gevierd. Een echte aanrader!

Pluspunten

Gratis lunches, flexibele begintijd, stagevergoeding, informele werksfeer

Een gezellige werksfeer!

Geen enkele dag ziet er over het algemeen hetzelfde uit, natuurlijk zit ik het grootste deel van de dag wel te tekenen achter mijn computer. Maar dat is ook iets wat ik leuk vind om te doen Het kan zomaar zo zijn dat er op Ă©Ă©n dag meerdere taken uitgevoerd worden zoals; brainstormen/ontwerpen, schetsen, tekenen, controleren en hoeveelheden bepalen. Het leukste van de baan is dat je soms volledig vrij wordt gelaten in het ontwerpen. Er worden buiten dus dingen gebouwd die jij misschien wel bedacht hebt en dat geeft je soms toch wel een trots gevoel. Het is helemaal leuk om dit dan vervolgens nog in het echt te zien.

Pluspunten

Elke middag samen (gratis) lunchen en de vrijdagmiddagborrel!

Minpunten

Soms niet heel veel uitdaging

Frisse, jonge organisatie met veel sfeer

Ik ben nu 6 maanden werkzaam binnen OmniformGroup en dit bevalt uitstekend. Fijne collega's, goede werksfeer en boeiende uitdagingen. Iedere middag wordt de lunch verzorgd en op vrijdagmiddag is er een borrel als afsluiting van de week. Je voelt je snel thuis in de organisatie.

Pluspunten

Verzorgde lunch, veel mogelijkheden tot opleidingen

Minpunten

Nog geen kunnen ontdekken

Groeiende organisatie met zeer prettige werksfeer

Zeer fijne werkplek waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien binnen de organisatie. Mogelijkheid om naast je werk een deeltijdstudie te volgen. Waar dan ook vanuit de organisatie ondersteuning geboden wordt waar nodig. (Meelezen van verslagen of meedenken voor presentaties)Korte communicatie binnen het bedrijf "samen werken we naar een effectief resultaat" is de slogan van OmniformGroup en dit is ook in alles binnen de organisatie terug te zien.

Pluspunten

Gezamelijke lunch met je collega's en er is ruimte voor een lolletje op zijn tijd.

Minpunten

Leuke, jonge, dynamische werkomgeving en idem cultuur.

Al 6 jaar werkzaam bij de OmniformGroup met veel plezier. Een prettige werksfeer, met leuke collega's en veel leuke evenementen (zoals een BBQ, Sinterklaasfeest, kerstborrel en andere leuke uitjes). Met een teamspirit waar we "out of the box" mee kunnen en mogen denken.

Pluspunten

vrijdagmiddagborrel en de cultuur van "samen komen we er altijd wel"

Minpunten

niet zo te bedenken....

Jong en dynamisch bedrijf waar een prettige werksfeer heerst en uitdagende projecten aan de orde van de dag is.

Als een geluk bij een ongeluk ben ik sinds september dit jaar bij Omniform werkzaam. Na 2 buitengewoon positieve gesprekken heb ik mijn contract getekend. Tijdens deze gesprekken gaf de directie aan dat zij een jong en dynamisch bedrijf zijn en daar is tot op dit moment nog geen woord aan gelogen. En ondanks de grote woon-werkafstand (ca. 100 km) ga ik ieder dag met een lach naar kantoor. Er zijn ruimschoots uitdagende projecten voor handen en niets staat een doorgroei in je ontwikkeling in de weg. Inmiddels heb ik al deelgenomen aan twee in-company cursussen en beide zeer interessant. Omniform kenmerkt zich door korte lijnen, laagdrempelige samenwerking en als bedrijf of binnen een projectteam streven naar de beste kwaliteit. Dit zijn gelukkig kenmerken die ook bij mij persoonlijk passen. Al met al is Omniform het bedrijf als je op zoek bent naar een jonge en dynamische werkgever waar er eigenlijk geen grenzen zijn aan jou persoonlijke ontwikkeling.

Pluspunten

Korte lijnen, prettige werksfeer en uitdagende projecten.

Minpunten

Nader te bepalen :).

Vacatures van OmniformGroup

Meer vacatures

Jong, vernieuwend en sterk team. Ontzettende leuke club mensen die elkaar zeer goed aanvullen.

Met de ingang van dit jaar ben ik begonnen bij de OmniformGroup en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog totaal geen spijt van gehad.Ik vraag me wel eens af waarom ik hier nooit eerder ben gaan werken. Alvorens ik mijn contract getekend had eerst twee ontzettend leuke en positieve gesprekken gehad. De directie is jong en vernieuwend wat zorgt voor een heldere en andere kijk op de zaken. De bedrijfscultuur is open en persoonlijk, iets waar ik mij zeer prettig bij voel. De lat ligt hoog voor wat betreft het leveren van werkzaamheden en kwaliteit. We proberen onze opdrachtgevers waar mogelijk te ontzorgen en daar zijn we goed in! Onze werkvoorraad is goed gevuld en dankzij tevreden opdrachtgevers nog steeds groeiende, waardoor wij als bedrijf ook groeiende zijn. OmniformGroup: Een bruisende onderneming met inspirerende collega's waar je jezelf kunt zijn.

Pluspunten

Gezamelijke lunch, geheel verzorg door de werkgever en de vrijdagmiddagborrel!

Minpunten

Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Bekijk meer reviews over OmniformGroup
  • OmniformGroup