OmniformGroup
Review over OmniformGroup van een medewerker

Leuke, jonge, dynamische werkomgeving en idem cultuur.

30 januari 2018
Al 6 jaar werkzaam bij de OmniformGroup met veel plezier. Een prettige werksfeer, met leuke collega's en veel leuke evenementen (zoals een BBQ, Sinterklaasfeest, kerstborrel en andere leuke uitjes). Met een teamspirit waar we "out of the box" mee kunnen en mogen denken.
Pluspunten
vrijdagmiddagborrel en de cultuur van "samen komen we er altijd wel"
Minpunten
niet zo te bedenken....
30 oktober 2020
Afstudeerder (huidige medewerker) - Alblasserdam
Eind Augustus begonnen met mijn HBO afstudeerstage bij OmniformGroup. Vanaf het begin merkte ik al dat er een goede sfeer in het bedrijf aanwezig was, en dat de mensen die er werken veel kennis bezitten van hun vak. Je krijgt alle vrijheid om met hulp van het bedrijf je afstudeeropdracht te specificeren die jij interessant vindt. Tijdens mijn opdracht krijg ik kundige en nuttige begeleiding waarmee ik mijn werk kan verbeteren, en krijg je alle benodigde programma's en kennisbanken om je opdracht mee te maken. Ook nu ik vanwege Corona thuis werk blijf ik goede begeleiding krijgen en kan ik altijd terecht met vragen. Ook tonen de werknemers interesse in wie je bent en in je opdracht, waardoor ik mij direct thuis voelde in het bedrijf.
Pluspunten
Leuke, "losse" sfeer, vriendelijk personeel en kundige begeleiding
8 januari 2019
Tekenaar (huidige medewerker) - Alblasserdam
Vanaf de eerste dag dat ik hier aan slag ging, heb ik het idee dat ik al gelijk onderdeel van het team ben. Het bedrijf bevat een relatief jong team aan werknemers, wat voor een jong iemand als ik erg fijn is. De leidinggevende zijn erg toegankelijk en staan altijd voor de werknemer klaar. Ik krijg hier de kansen om door te groeien in mijn sector, en word actief gemotiveerd om mijzelf te blijven ontwikkelen. Nieuwe ideeën worden hier met open armen ontvangen en serieus bekeken. Naar mijn mening is Omniformgroup het bedrijf voor jonge enthousiaste mensen die gedreven zijn om de civiele sector naar een hoger niveau te brengen.
Pluspunten
Informele werksfeer, je kan bij iedereen terecht
8 januari 2019
Recruiter (huidige medewerker) - Alblasserdam
Ik ben inmiddels 4 maanden werkzaam bij OmniformGroup en ik moet hierbij zeggen dat ik me al na de eerste paar weken op mijn plek voelde. De lijnen binnen OmniformGroup zijn kort, wat maakt dat mijn collega´s makkelijk benaderbaar zijn. Ik vind het belangrijk dat ik lekker zelfstandig aan de slag kan en tegelijkertijd ook kan samenwerken met mijn collega´s. Binnen OmniformGroup krijg ik genoeg vrijheid om mijn werkzaamheden in te richten, wat maakt dat ik het werk zelf zo dynamisch kan maken als dat ik wil.
Pluspunten
Gezamenlijke lunch, autonomie, gezamenlijke borrels en uitjes
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
  1. Leuke, jonge, dynamische werkomgeving en idem cultuur.