OmniformGroup
Bekijk alle reviews over OmniformGroup

OmniformGroup

Review over OmniformGroup van een medewerker

Leuke, jonge, dynamische werkomgeving en idem cultuur.

Al 6 jaar werkzaam bij de OmniformGroup met veel plezier. Een prettige werksfeer, met leuke collega's en veel leuke evenementen (zoals een BBQ, Sinterklaasfeest, kerstborrel en andere leuke uitjes). Met een teamspirit waar we "out of the box" mee kunnen en mogen denken.

Pluspunten

vrijdagmiddagborrel en de cultuur van "samen komen we er altijd wel"

Minpunten

niet zo te bedenken....

Productieve, comfortabele en gezellige werkomgeving

Op werk voel ik me comfortabel en is er gezelligheid onder de medewerkers. Ik kan bij iedereen terecht met vragen en kan altijd rekenen op ondersteuning. Ik leer veel over technisch tekenen en over de richtlijnen die het bedrijf hanteert. De sfeer is erg vrolijk en positief, daarnaast wordt veel gedaan aan teambuilding. Het werk is uitdagend en er zijn veel leer- en doorgroeimogelijkheden. Het moeilijkste aan mijn baan is om het technische tekenen naar een hoger tempo te krijgen. Het leukste aan mijn baan is het tekenen zelf, de interessante projecten en het ontdekken van nieuwe handigheden.

Pluspunten

Veel teambuilding

Sfeervolle en leerzame werkplek

Eind Augustus begonnen met mijn HBO afstudeerstage bij OmniformGroup. Vanaf het begin merkte ik al dat er een goede sfeer in het bedrijf aanwezig was, en dat de mensen die er werken veel kennis bezitten van hun vak. Je krijgt alle vrijheid om met hulp van het bedrijf je afstudeeropdracht te specificeren die jij interessant vindt. Tijdens mijn opdracht krijg ik kundige en nuttige begeleiding waarmee ik mijn werk kan verbeteren, en krijg je alle benodigde programma's en kennisbanken om je opdracht mee te maken. Ook nu ik vanwege Corona thuis werk blijf ik goede begeleiding krijgen en kan ik altijd terecht met vragen. Ook tonen de werknemers interesse in wie je bent en in je opdracht, waardoor ik mij direct thuis voelde in het bedrijf.

Pluspunten

Leuke, "losse" sfeer, vriendelijk personeel en kundige begeleiding

Groeien bedrijf met veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling

Vanaf de eerste dag dat ik hier aan slag ging, heb ik het idee dat ik al gelijk onderdeel van het team ben. Het bedrijf bevat een relatief jong team aan werknemers, wat voor een jong iemand als ik erg fijn is. De leidinggevende zijn erg toegankelijk en staan altijd voor de werknemer klaar. Ik krijg hier de kansen om door te groeien in mijn sector, en word actief gemotiveerd om mijzelf te blijven ontwikkelen. Nieuwe ideeën worden hier met open armen ontvangen en serieus bekeken. Naar mijn mening is Omniformgroup het bedrijf voor jonge enthousiaste mensen die gedreven zijn om de civiele sector naar een hoger niveau te brengen.

Pluspunten

Informele werksfeer, je kan bij iedereen terecht

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij OmniformGroup. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over OmniformGroup per locatie

Meer informatie over OmniformGroup in populaire locaties

• OmniformGroup
  • Leuke, jonge, dynamische werkomgeving en idem cultuur.