OmniformGroup
Bekijk alle reviews over OmniformGroup

OmniformGroup

Review over OmniformGroup van een medewerker

Met de ingang van dit jaar ben ik begonnen bij de OmniformGroup en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog totaal geen spijt van gehad.Ik vraag me wel eens af waarom ik hier nooit eerder ben gaan werken. Alvorens ik mijn contract getekend had eerst twee ontzettend leuke en positieve gesprekken gehad. De directie is jong en vernieuwend wat zorgt voor een heldere en andere kijk op de zaken. De bedrijfscultuur is open en persoonlijk, iets waar ik mij zeer prettig bij voel. De lat ligt hoog voor wat betreft het leveren van werkzaamheden en kwaliteit. We proberen onze opdrachtgevers waar mogelijk te ontzorgen en daar zijn we goed in! Onze werkvoorraad is goed gevuld en dankzij tevreden opdrachtgevers nog steeds groeiende, waardoor wij als bedrijf ook groeiende zijn. OmniformGroup: Een bruisende onderneming met inspirerende collega's waar je jezelf kunt zijn.

Pluspunten

Gezamelijke lunch, geheel verzorg door de werkgever en de vrijdagmiddagborrel!

Minpunten

Ik ben ze nog niet tegengekomen.

Zelfde functieZelfde locatie

Leuke werkgever

Prettige werksfeer. Kleine groep mensen, maar wel met voldoende kennis om goede producten te kunnen maken.

Productieve, comfortabele en gezellige werkomgeving

Op werk voel ik me comfortabel en is er gezelligheid onder de medewerkers. Ik kan bij iedereen terecht met vragen en kan altijd rekenen op ondersteuning. Ik leer veel over technisch tekenen en over de richtlijnen die het bedrijf hanteert. De sfeer is erg vrolijk en positief, daarnaast wordt veel gedaan aan teambuilding. Het werk is uitdagend en er zijn veel leer- en doorgroeimogelijkheden. Het moeilijkste aan mijn baan is om het technische tekenen naar een hoger tempo te krijgen. Het leukste aan mijn baan is het tekenen zelf, de interessante projecten en het ontdekken van nieuwe handigheden.

Pluspunten

Veel teambuilding

Sfeervolle en leerzame werkplek

Eind Augustus begonnen met mijn HBO afstudeerstage bij OmniformGroup. Vanaf het begin merkte ik al dat er een goede sfeer in het bedrijf aanwezig was, en dat de mensen die er werken veel kennis bezitten van hun vak. Je krijgt alle vrijheid om met hulp van het bedrijf je afstudeeropdracht te specificeren die jij interessant vindt. Tijdens mijn opdracht krijg ik kundige en nuttige begeleiding waarmee ik mijn werk kan verbeteren, en krijg je alle benodigde programma's en kennisbanken om je opdracht mee te maken. Ook nu ik vanwege Corona thuis werk blijf ik goede begeleiding krijgen en kan ik altijd terecht met vragen. Ook tonen de werknemers interesse in wie je bent en in je opdracht, waardoor ik mij direct thuis voelde in het bedrijf.

Pluspunten

Leuke, "losse" sfeer, vriendelijk personeel en kundige begeleiding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij OmniformGroup. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over OmniformGroup per locatie

Meer informatie over OmniformGroup in populaire locaties

• OmniformGroup
  • Jong, vernieuwend en sterk team. Ontzettende leuke club mensen die elkaar zeer goed aanvullen.