Olympia

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Olympia

Wissen
2,9Salaris en arbeidsvoorwaarden

56 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 169 reviews

Grote organisatie en toch persoonlijk

Een groot bedrijf door heel Nederland, maar toch betrokken met medewerkers. Je bent vrij om ook op andere vestigingen te werken voor een dag. Een prima werkgever

Pluspunten

Een uur lunch pauze, investeringen in ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden, hele aardige collega's

Minpunten

Management op vestiging kan soms beter, het salaris is prima maar niet fantastisch

manipulatoren

Ik solliciteerde op de functie van reachtruckchauffeur. het voorgestelde salaris lag tussen 1900 en 2300 afhankelijk van ervaring. Ik heb 5 jaar ervaring, dus ik verwachtte meer dan het minimum van 1900. Na een gesprek met de werkgever bleek dat iedereen op hetzelfde laagste niveau begint, ongeacht ervaring. Dus waarom in de vacature zo'n aanbod? aangezien iedereen toch het laagst mogelijke salaris krijgt? Ik voel me bedrogen.

Minpunten

vacatures zijn misleidend

Slecht contact

Slecht. 2 keer zelf nieuwe afspraak moeten maken omdat ze hun afspraken niet na komen. Erg jammer

Je hebt er niks aan

Ik heb ruim anderhalf jaar via Olympia uitzendbureau gewerkt. Na anderhalf jaar ben ik bij de opdrachtgever vertrokken omdat ik hele dagen moest werken zonder dat ik pauze kreeg. Mijn ontslag had ik eerst via de mail doorgegeven aan Olympia want ze zijn slecht te bereiken, maar kreeg daar geen reactie op. Ik heb daarna telefonisch contact gezocht waarop mijn contactpersoon deed alsof ze de mail niet had gelezen ( ze versprak zich daarna en het werd duidelijk dat ze het wel had gelezen). Ik heb geen enkel begrip gekregen of een "bedankt dat je voor ons hebt gewerkt" of "ben je op zoek naar een andere baan" gekregen terwijl ik altijd een correcte werknemer met goede resultaten ben geweest. 1x 3 dagen ziek gemeld in anderhalf jaar en altijd op tijd. Ziektedagen niet uitbetaald trouwens, ik moest vakantiedagen opnemen. Ze heeft het trouwens ook niet doorgegeven aan HR of personeelszaken. van hen kreeg ik een week later het bericht dat de opdrachtgever had doorgegeven dat ik gestopt was. Het is een onprofessioneel uitzendbureau en nu ik verder heb gekeken zie ik dat ze in vergelijking met andere uitzendorganisaties maar een heel laag salaris geven. Ik doe nu soortgelijk werk voor 4 euro per uur meer via een ander uitzendbureau. Olympia moet het vooral van naamsbekendheid hebben. Mijn advies is dan ook om bij interesse in een vacature eerst verder te kijken of andere bureaus niet hetzelfde aanbieden, want aan Olympia heb je echt heel weinig.

Pluspunten

Minpunten

kerstpakket was een pathe thuis bon (nog geen 10 euro..), geen ziektedagen, houden zich niet uit zichzelf aan de nieuwe regels uitzend cao- hier moet je zelf achteraan, slecht bereikbaar, recruiter heeft geen inlevingsvermogen waarschijnlijk zelf heel weinig werkervaring.

1 en al wazigheid en onzekerheid.

Slecht loon, ze doen vaag wanneer je vragen stelt over het contract.

Je wordt dramatisch slecht behandelt, krijgt geen contact informatie in het geval dat er iets mis gaat en vervolgens weinig communicatie. In het algemeen een zielig excuus voor een bedrijf. Ontzettend slecht behandeld, ben in de nesting gegooid zonder te weten wat er aan de hand is of getraind te worden. Vervolgens ineens op maandag te zien dat ik in het hele systeem uit ben gegooid, na 2 uur lang te wachten en te bellen wat er aan de hand is te horen gekregen dat "we je uit dienst halen" zonder uit te leggen waarom

Ik ben bijzonder slecht behandeld door dit bedrijf.

Ontzettend slecht behandeld, wat een onzin! Ik heb gesolliciteerd bij Olympia om te kunnen werken voor de GGD. Er was tijdens het ''inleiden'' van deze baan een miscommunicatie van beide kanten. Mijn contract werd meteen ontbonden voordat ik überhaupt aan het werk heb kunnen gaan. Twee dagen later werd ik gebeld door Olympia of alles nu wel op orde zou zijn waarop ik reageerde dat ik alles had geregeld vanaf het moment dat de miscommunicatie duidelijk werd. Ze beloofden mij toen dat ze contact met mij zouden opnemen en dat we verder zouden gaan met het ''inwerken''. Ik heb nooit meer wat van dit bedrijf vernomen. Ik heb ze nog gemaild en gebeld maar ze negeren je gewoon. Ontzettend onprofessioneel en kinderachtig!! Ik raad mensen aan nooit te solliciteren via dit bedrijf, je wordt niet beloond voor je moeite!

Minpunten

alles!

Leuke werkomgeving

Fijne ervaring gehad via Olympia! Altijd goed bereikbaar geweest, alles was goed geregeld en wist precies wat ik kon verwachten.

Pluspunten

Goede communicatie, salaris altijd op tijd, goede begeleiding, kan altijd terecht met zaken

Minpunten

Heb ik niet

Olympia geeft werk écht betekenis. Door de prettige werksfeer, doorgroeimogelijkheden en de visie van het bedrijf voel ik mij erg op mijn plek.

Wat jij doet, doet ertoe. Daar staat Olympia voor en dat gevoel krijg ik dagelijks, mijn fijne collega's en de prettige werksfeer zorgen ervoor dat ik dagelijks met plezier mijn werk uitvoer. Natuurlijk zitten er uitdagingen bij maar dat hoort als je wil groeien en gelukkig krijg je deze kansen ook.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, gezonde en heerlijke lunch, bonusregelingen, prettige werksfeer

Teleurgesteld

Ze houden je erg lang aan het lijntje. Hele maar dan ook hele slechte communicatie ben in al die jaren werkervaring /stage ervaring nog nooit zo slecht behandeld door het de klantenservice olympia, laat antwoorden, je word constant van het kastje naar de muur gestuurd de communicatie tussen olympia en telepeformance is heel slecht. niet de telefoon opnemen. Gewoon kort om heel slecht. Verspil je tijd niet en ga ergens anders solliciteren, want al die maanden wachten was het niet waard. Kreeg eindelijk de baan waarvoor ik had gesolliciteerd, konden ze uiteindelijk niet doorgaan met de trainingen en heb ik nog steeds geen baan. Daarna ben ik nog een keer gebeld omdat ik een positieve come back had. En vervolgens hebben ze me weer laten zitten als ik de klantenservice bel word er niet opgenomen of je word niet goed geholpen alsof ze zelf ook niet weten hoe het werkt. Als je jong bent en hard een baantje nodig heb zou ik echt niet naar olympia maastricht klantenservice ggd lijn gaan verspilling van je tijd !!! En dat wel nu de corona telling weer stijgt en ze je juist zo hard nodig hebben . Kortom belachelijk.

Pluspunten

thuiswerken

Minpunten

Communicatie, klantenservice

Prima contact gehad met Olympia

Ik heb via Olympia gewerkt voor een ander bedrijf, maar bij Olympia was alles altijd goed geregeld. De communicatie was vlot en gemakkelijk en de mensen die er werken zijn vriendelijk en begripvol. Kortom mijn ervaring met werken via Olympia Ede is positief.

Pluspunten

Goede en vlotte communicatie, vriendelijke mensen

werkte vanuit huis

Alles ging prima,tot ik ontslag had genomen. Moest zelf achter mijn salaris aan van de laatste week,men had niets doorgekregen . Ik heb dat gemeld bij Olympia,maar ik kon er zelf achter aan. Vreemd

Pluspunten

vroegen per mail hoe het ging

Minpunten

iedere week dezelfde mail zelfde tekst is niet geweldig

Altijd heel onagename ervaringen

Veel sollicitaties gestuurd nooit een kans gegeven, altijd afzeggen soms zonder een geldig reden bovendien de gevoel geven van, leeftijd, etnisch/afkomst discriminatie

zeer leuke werkomgeving

Leuke mensen om mee te werken en goed loon, mocht er heel graag werken alleen als er iets is met gezondheid werd niet zo goed ontvangen helaas. vandaar dat ik er niet mocht blijven helaas, want ik had het er heel erg naar mijn zin.. Hoop snel weer iets te kunnen vindenwaar ik me dan ook weer thuis zal voelen. Ze helpen je verder heel goed met alles, en voel je gelijk goed thuis.

Pluspunten

voldoende pauze

Verschrikkelijk bedrijf

Ik vind dit het meest onprofessionele uitzendbureau waar ik ooit voor heb gewerkt. Deze mensen zijn werkelijk waar nooit bereikbaar! Telefonisch niet, per mail niet. Ik heb mijn vorige baan opgezegd om hier verder te gaan, omdat ze van alles hadden belooft. In plaats van 40 uur, werk ik wekelijks 24 uur zonder uitleg. Soms zelfs maar 1 dag en als je ze hierover belt zijn ze niet bereikbaar. Maar ondertussen steeds nieuwe mensen blijven aannemen en hun wel meer uren aanbieden. Ze dwingen je zowat om voor een bepaalde opdrachtgever te werken (terwijl tijdens de recruitement dit nooit is verteld) en wil je hier niet akkoord mee gaan, dan dreigen ze met terugbetaling van de opleiding. Je bent bij dit bedrijf geen mens je bent gewoon een poppetje die ze ergens plaatsen, omdat ze op dat moment iemand nodig hebben. Ook is de loon dat zij betalen verschrikkelijk slecht! Ik raad dit uitzendbureau niemand aan! Als je de kans hebt om ergens anders te werken? Kies dan voor een ander bedrijf! Blijf hier weg. Ik zit helaas vast aan hun, omdat ze mijn vrachtwagen rijbewijs betalen. Ik heb hier dagelijks spijt van!

Pluspunten

Geen!

Minpunten

Weinig uren, maar wel anders beloven.

It was ok

It was ok, salary in time, nice people would reccomend to my friends

Waardeloos uitzendbureau

Super slecht management, er word niet naar je geluisterd. Beloftes die niet worden nageleverd, polen die heersen en super erg onderbetaald voor het harde fysieke werk die je uitvoert. Verder is het altijd de schuld van de werknemer en nooit van de werkgever. Bij het solicitatie liegen ze ook over het uurloon. Eenmaal contract getekend is het voor hun zeer leuk, maar voor jouw heel wat minder. Echt troep uitzendbureau

Pluspunten

Lekkere eten bij het kantine

Minpunten

Kan een boek over schrijven

Een goed uitzendbureau.

Ik heb ruim 2 jaar met plezier voor Olympia gewerkt. Het salaris word netjes elke week gestort. Ik ben sinds 1 januari voor vast aangenomen bij het bedrijf waar ik via Olympia aan het werk was. Het contact was altijd goed en ze hebben me ook aan en heftruck certificaat geholpen. En ik heb via Olympia ook een technische test mogen maken. Aan de hand daarvan ben ik uiteindelijk vast aangenomen.

Weet waar je aan begint

Tijdens het gesprek doet Olympia zich wel willend voorkomen, er word gezegd dat er veel dingen geregeld kan worden, als je wensen hebt word daarop ingespeeld. Een maal de contract getekend te hebben merk je meteen al dat je vals geinformeerd hebt, beloftes die gedaan zijn niet nagekomen kan worden. Olympia betaald niet conform de CAO, Startloon buschauffeur volgens CAO is 14,24 (Januari 2020) per uur, bij Olympia is dat 13,36. Opdrachtgever kent een uitkering van ongeveer 4% in de maand juli en 13de maand regeling waar je dus geen recht op hebt. Je maakt in vier dagen 22 uren, als je geluk hebt mag je zes dagen 32 uren weken. 4,5 uur zonder pauze rijden is geen uitzondering bij Olympia. Personeel van opdrachtgever kent geen gebroken diensten die worden door uitzendkrachten gedaan. Denk er goed over na voor dat je via Olympia aan het werk wil.

Pluspunten

Kan niets bedenken

Minpunten

Te veel om op te noemen

Ga niet werken via Olympia Hengelo

Ik had problemen gehad met mijn loon, reiskosten en adv dagen. Ze hebben daar niets voor elkaar, je spreekt elke keer een ander persoon van verschillende vestigingen daardoor zijn ze ook niet op de hoogste van je situatie. Liegen kunnen ze als de beste maar als je om bewijs vraagt dan krijg je geen gehoor! Ze lossen problemen op door je te blokkeren of te negeren.

was leuke werk omgeving

leukste van het baan was zelfstandig werken ..geleerd om sneller vlotter te werken een geweldig werkomgeving ,minder leuk van de baan is dat op werkplek best koud was om te werken ..kachel uit geweest en ik veel last van kou en hoofdpijn kreeg, was toen winter. wel jammer verder vond leuk werk om te doen.

Pluspunten

goed betaald

Minpunten

veiligheid kon beter..centrale verwarming niet uit mochten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Olympia
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden