Olympia

Olympia Reviews

138 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 164 reviews

1 en al wazigheid en onzekerheid.

Slecht loon, ze doen vaag wanneer je vragen stelt over het contract.

Super leuk bedrijf om voor te mogen werken!

Olympia geeft betekenis, en dat is ook zo voor mij!

Top bedrijf!

Prettige mensen bij Olympia. Ze denken altijd met je mee. Schakelen snel en hebben super veel goede vacatures open!

Pluspunten

denken snel met me mee

Minpunten

niks

Je hebt er niks aan

Ik heb ruim anderhalf jaar via Olympia uitzendbureau gewerkt. Na anderhalf jaar ben ik bij de opdrachtgever vertrokken omdat ik hele dagen moest werken zonder dat ik pauze kreeg. Mijn ontslag had ik eerst via de mail doorgegeven aan Olympia want ze zijn slecht te bereiken, maar kreeg daar geen reactie op. Ik heb daarna telefonisch contact gezocht waarop mijn contactpersoon deed alsof ze de mail niet had gelezen ( ze versprak zich daarna en het werd duidelijk dat ze het wel had gelezen). Ik heb geen enkel begrip gekregen of een "bedankt dat je voor ons hebt gewerkt" of "ben je op zoek naar een andere baan" gekregen terwijl ik altijd een correcte werknemer met goede resultaten ben geweest. 1x 3 dagen ziek gemeld in anderhalf jaar en altijd op tijd. Ziektedagen niet uitbetaald trouwens, ik moest vakantiedagen opnemen.Ze heeft het trouwens ook niet doorgegeven aan HR of personeelszaken. van hen kreeg ik een week later het bericht dat de opdrachtgever had doorgegeven dat ik gestopt was.Het is een onprofessioneel uitzendbureau en nu ik verder heb gekeken zie ik dat ze in vergelijking met andere uitzendorganisaties maar een heel laag salaris geven. Ik doe nu soortgelijk werk voor 4 euro per uur meer via een ander uitzendbureau. Olympia moet het vooral van naamsbekendheid hebben.Mijn advies is dan ook om bij interesse in een vacature eerst verder te kijken of andere bureaus niet hetzelfde aanbieden, want aan Olympia heb je echt heel weinig.

Pluspunten

Minpunten

kerstpakket was een pathe thuis bon (nog geen 10 euro..), geen ziektedagen, houden zich niet uit zichzelf aan de nieuwe regels uitzend cao- hier moet je zelf achteraan, slecht bereikbaar, recruiter heeft geen inlevingsvermogen waarschijnlijk zelf heel weinig werkervaring.

Waardeloos heel neerbuigend alsof ze hoger zijn dan de werkzoekers

Afschuwelijk heel neerbuigend alsof ze hoger zijn dan de werkzoekers. Medewerkers voelen zich helemaal het vrouwtje/mannetje

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Je wordt dramatisch slecht behandelt, krijgt geen contact informatie in het geval dat er iets mis gaat en vervolgens weinig communicatie. In het algemeen een zielig excuus voor een bedrijf.Ontzettend slecht behandeld, ben in de nesting gegooid zonder te weten wat er aan de hand is of getraind te worden. Vervolgens ineens op maandag te zien dat ik in het hele systeem uit ben gegooid, na 2 uur lang te wachten en te bellen wat er aan de hand is te horen gekregen dat "we je uit dienst halen" zonder uit te leggen waarom

Ik ben bijzonder slecht behandeld door dit bedrijf.

Ontzettend slecht behandeld, wat een onzin! Ik heb gesolliciteerd bij Olympia om te kunnen werken voor de GGD. Er was tijdens het ''inleiden'' van deze baan een miscommunicatie van beide kanten. Mijn contract werd meteen ontbonden voordat ik überhaupt aan het werk heb kunnen gaan. Twee dagen later werd ik gebeld door Olympia of alles nu wel op orde zou zijn waarop ik reageerde dat ik alles had geregeld vanaf het moment dat de miscommunicatie duidelijk werd. Ze beloofden mij toen dat ze contact met mij zouden opnemen en dat we verder zouden gaan met het ''inwerken''. Ik heb nooit meer wat van dit bedrijf vernomen. Ik heb ze nog gemaild en gebeld maar ze negeren je gewoon. Ontzettend onprofessioneel en kinderachtig!! Ik raad mensen aan nooit te solliciteren via dit bedrijf, je wordt niet beloond voor je moeite!

Minpunten

alles!

Fijne organisatie en collega's die je uitdagen en de ruimte geven om je persoonlijk te ontwikkelen.

In de korte tijd die ik werkzaam ben bij Olympia voel ik mij al helemaal op mijn plek. Ik ben vanaf het begin geweldig opgenomen in het team en ik voel mij echt onderdeel van het bedrijf. Daarnaast is er ook ruimte om persoonlijk te groeien.

Gedreven organisatie met een duidelijke purpose

De purpose "Geeft werk betekenis" komt echt tot uitdrukking in het dagelijkse werk. Je doet ertoe binnen de organisatie.

Pluspunten

Purpose driven.

Leuke werkomgeving

Fijne ervaring gehad via Olympia! Altijd goed bereikbaar geweest, alles was goed geregeld en wist precies wat ik kon verwachten.

Pluspunten

Goede communicatie, salaris altijd op tijd, goede begeleiding, kan altijd terecht met zaken

Minpunten

Heb ik niet

Super werkgever!

Een fantastisch bedrijf om voor te werken! De purpose die we nastreven, namelijk door betekenis te geven aan werk, is in elke vezel van het bedrijf voelbaar. Ik krijg alle ruimte om er op mijn manier voor te zorgen dat al het werk dat onze flexmedewerkers voor ons doen ertoe doet. Hierdoor heb ik de mogelijkheid om het belangrijke, vaak praktische werk dat onze mensen doen bij onze klanten ,in mijn vriendenkring en in de maatschappij op een voetstuk te zetten. Dit geeft mij een enorm gevoel van voldoening. Daarnaast wordt er naar mijn eigen behoeften ook heel goed gekeken. Voor mij is Olympia de beste werkgever waar ik tot nu toe voor gewerkt heb.

Gezellige werkomgeving en veel mogelijkheden binnen de organisatie

Fijne werkomgeving en leuke collega's. Het is een groot bedrijf maar toch heb je vaak contact met veel mensen van andere vestigingen. Ze proberen altijd met je mee te denken en er zijn veel doorgroeimogelijkheden

Olympia geeft werk écht betekenis. Door de prettige werksfeer, doorgroeimogelijkheden en de visie van het bedrijf voel ik mij erg op mijn plek.

Wat jij doet, doet ertoe. Daar staat Olympia voor en dat gevoel krijg ik dagelijks, mijn fijne collega's en de prettige werksfeer zorgen ervoor dat ik dagelijks met plezier mijn werk uitvoer. Natuurlijk zitten er uitdagingen bij maar dat hoort als je wil groeien en gelukkig krijg je deze kansen ook.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, gezonde en heerlijke lunch, bonusregelingen, prettige werksfeer

Teleurgesteld

Ze houden je erg lang aan het lijntje. Hele maar dan ook hele slechte communicatie ben in al die jaren werkervaring /stage ervaring nog nooit zo slecht behandeld door het de klantenservice olympia, laat antwoorden, je word constant van het kastje naar de muur gestuurd de communicatie tussen olympia en telepeformance is heel slecht. niet de telefoon opnemen. Gewoon kort om heel slecht. Verspil je tijd niet en ga ergens anders solliciteren, want al die maanden wachten was het niet waard. Kreeg eindelijk de baan waarvoor ik had gesolliciteerd, konden ze uiteindelijk niet doorgaan met de trainingen en heb ik nog steeds geen baan. Daarna ben ik nog een keer gebeld omdat ik een positieve come back had. En vervolgens hebben ze me weer laten zitten als ik de klantenservice bel word er niet opgenomen of je word niet goed geholpen alsof ze zelf ook niet weten hoe het werkt. Als je jong bent en hard een baantje nodig heb zou ik echt niet naar olympia maastricht klantenservice ggd lijn gaan verspilling van je tijd !!! En dat wel nu de corona telling weer stijgt en ze je juist zo hard nodig hebben . Kortom belachelijk.

Pluspunten

thuiswerken

Minpunten

Communicatie, klantenservice

Prima contact gehad met Olympia

Ik heb via Olympia gewerkt voor een ander bedrijf, maar bij Olympia was alles altijd goed geregeld. De communicatie was vlot en gemakkelijk en de mensen die er werken zijn vriendelijk en begripvol.Kortom mijn ervaring met werken via Olympia Ede is positief.

Pluspunten

Goede en vlotte communicatie, vriendelijke mensen

werkte vanuit huis

Alles ging prima,tot ik ontslag had genomen.Moest zelf achter mijn salaris aan van de laatste week,men had niets doorgekregen .Ik heb dat gemeld bij Olympia,maar ik kon er zelf achter aan.Vreemd

Pluspunten

vroegen per mail hoe het ging

Minpunten

iedere week dezelfde mail zelfde tekst is niet geweldig

Fijn bedrijf vriendelijke werkgevers

Fijne werksfeer en mensen die je goed op weg helpen!

Verspil je tijd niet

Ze houden je heel lang aan het lijntje. Hele slechte communicatie, laat antwoorden, niet de telefoon opnemen. Gewoon kort om heel slecht. Verspil je tijd niet en ga ergens anders solliciteren, want al die maanden wachten was het niet waard. Kreeg eindelijk de baan waarvoor ik had gesolliciteerd, konden ze uiteindelijk niet doorgaan met de trainingen en heb ik nog steeds geen baan. Zonde van mijn tijd dus

Pluspunten

niks

Minpunten

Alles

Altijd heel onagename ervaringen

Veel sollicitaties gestuurd nooit een kans gegeven, altijd afzeggen soms zonder een geldig reden bovendien de gevoel geven van, leeftijd, etnisch/afkomst discriminatie

zeer leuke werkomgeving

Leuke mensen om mee te werken en goed loon, mocht er heel graag werken alleen als er iets is met gezondheid werd niet zo goed ontvangen helaas. vandaar dat ik er niet mocht blijven helaas, want ik had het er heel erg naar mijn zin.. Hoop snel weer iets te kunnen vindenwaar ik me dan ook weer thuis zal voelen. Ze helpen je verder heel goed met alles, en voel je gelijk goed thuis.

Pluspunten

voldoende pauze

Uitstekend

Voelde me zeer welkom bij Olympia. Daarnaast hadden ze snel een leuke en uitdagende baan gevonden waar ik nu, na 3 jaar, nog werkzaam ben maar dan in dienst bij het bedrijf zelf. Aanrader! Ik werk in de techniek en daarin hebben ze werk genoeg!

Pluspunten

Vriendelijk, reageren snel en denken met je mee

Minpunten

nvt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.1

3.0