Olympia

Olympia Reviews

159 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 186 reviews

Goed uitzendbureau

Altijd op tijd loon binnen en keurig behandeld wanneer je een baan zoekt of wilt veranderen van baan,een nieuwe uitdaging zoekt.Nog geen vervelende ervaring gehad!

Slechtste uitzendbureau

Slechtse uitzendbureau die ik ook gezien heb. Zorg dat je geen fase A contract hebt want dan kunnen ze welgeteld 1 dag van te voren je contract niet verlengen. Zonder enig gesprek of waarschuwing van te voren. Door bedrijfswerk een blessure opgelopen waardoor het niet mogelijk was meer dan 2 dagen in de week te werken, maar op basis van mijn te weinig beschikbare uren mijn contract niet verlengen. De manier waarop is uiterst associaal en onbeschoft. Verder ook geen hulp aangeboden voor doorplaatsing naar andere bedrijven. Het is duidelijk dat je maar een 'nummer' bent bij dit uitzendbureau.

Informatie over Olympia

• Algemene tevredenheid
  • Werk dat energie geeft
  • Steun van de manager

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om bij te werken met gezellige collegas die altijd helpen.

onaangenaam personeel

de slechtste Olympia. een deceptie, ze namen mijn cv zonder reden mee en de beloofde baan is er al zes maanden niet. Ze stelden domme vragen tijdens het interview. bemoeien met het persoonlijke leven. Ik heb een vraag waarvoor deze mensen nodig zijn als ze niets doen en liegen. Ik vond op een andere plaats en ik werk van de werkgever en deze wervingsbureau gewoon niet nodig

Pluspunten

Nee

Minpunten

nul

Werkomgeving

Ik werk vanuit thuis wat super fijn is. Via olympia ben ik aan werk gekomen ik vind de communicatie van olympia fijn als ik ze nodig heb krijg ik snel een reactie

ik vond het leuk werk

was leuk werk met leuke collega's maar ik vond het toch een beetje zwaar. Wel was het goed te combineren omdat ik vanuit huis werkte.

Pluspunten

vanuit huis werken

Minpunten

lange dagen

tevreden

Fijne ervaring met Olmypia, wwel lange dagen maar ik krijg regelmatig vrij als ik het aanvraag

Goed werk

prima werk, salaris kan beter. Olympia is goede contactpersoon

Fijne sfeer, hoog tempo

Ik heb met veel plezier bij Olympia gewerkt. De sfeer onderling maar ook binnen de organisatie is erg prettig. Wel werk je in hoog tempo, dit was voor mij een uitdaging

no work life

YOu are just a number,no balance between work and life

Ga níet via Olympia bij GVB aan de slag!!

Je wort geacht zes dagen per week beschikbaar te zijn, 24 uur per dag. 4 dagen van tevoren hoor je wat de werktijden worden, àls je al werk krijgt. Verzoek om een bepaalde dagdeel te krijgen word ook pas 4 dgn tevoren al dan niet geaccepteerdt. Dus, je kunt niets afspreken privé tot 4 dgn tevoren…

veel fouten met betrekking tot salaris

Je bent absoluut een nummer en het is take it or leave it. Zodra je leave it zeg dan zijn ze stom verbaasd. Ik denk voor velen is het echt prima werkgever maar voor mij was het overduidelijk niet. Ik handel onder het principe voort wat hoort wat. ik investeer graag mijn tijd en toewijding aan het bedrijf maar ik krijg er helaas weinig voor terug. Met andere woorden, ik kreeg sterk het idee dat het niet zoveel uit maakt of je nou je best deed of niet. Qua communicatie was het ook echt ver beneden peil. Beloftes werden niet nagekomen, beweringen dat bepaalde dingen zijn gezegd terwijl het niet zo was etc. Ik was uitzendkracht via Olympia.

Pluspunten

wekelijks betalen, informeel

Minpunten

Salaris klopte vaak niet. je bent een nummer, communicatie

Prima bedrijf

Fijn bedrijf om te werken met goede begeleiding en doorgroeimogelijkheden

Uitzendkracht bij Olympia

Via Olympia werk ik bij een callcenter, dus heel veel spreek ik de werknemers van Olympia niet. Maar wanneer ik vragen heb, staan ze me altijd goed te woord, tonen ze interesse en zijn ze erg vriendelijk. Ik vind het werken via Olympia prettig omdat ik wekelijks betaald krijg en makkelijk inzicht heb in mijn gewerkte uren en loonstroken via de website. Ik zou het aanraden om via Olympia als uitzendkracht aan de slag te gaan.

erg slecht qua communicatie

Dit is echt een slecht uitzendbureau...Je spreekt dingen af die ze niet nakomen en als je late dienst hebt zijn ze na 17.00 niet meer te bereiken dus als er dan wat opdoet waardoor je eerder wegmoet wordt je hierop afgestraft.Ook houden ze totaal geen rekening met vooraf ingestemde vakantie die al een jaar voor ik bij hun kwam werken gepland stond

Ik voel me opgelicht.

Je word slecht uitbetaald. Ooit 6 dagen gewerkt, maar ik kreeg maar voor 4 dagen uitbetaald. Er achteraan gaan was ook een pijn want ze kwamen met smoesjes. Het maakt niet uit hoelang je werkt je word altijd minder uitbetaald. Ze zeggen wel 2000 - 2500 inkomen maar het bleef 1500 max. Ze geven ook niet om met hoeveel ervaring je hebt.

Leuk

Hele leuke werkgever. Ik merk namelijk een keer wat hoor je het zegt enzo en daarna de rest niet meer dan dat je het niet zo heel erg tevreden is met een account bij ons is dat het wel goed

manipulatoren

Ik solliciteerde op de functie van reachtruckchauffeur. het voorgestelde salaris lag tussen 1900 en 2300 afhankelijk van ervaring. Ik heb 5 jaar ervaring, dus ik verwachtte meer dan het minimum van 1900. Na een gesprek met de werkgever bleek dat iedereen op hetzelfde laagste niveau begint, ongeacht ervaring. Dus waarom in de vacature zo'n aanbod? aangezien iedereen toch het laagst mogelijke salaris krijgt? Ik voel me bedrogen.

Minpunten

vacatures zijn misleidend

organisatiestructuur

nadat er een eerste gesprek plaatsvond werd er gevraagd aan diverse testen deel te nemen. hiervan werd niets medegedeeld hoe de indruk was van olympia naar aanleiding van mijn geschiktheid voor de vacature.het intakegesprek maakte mij duidelijk dat de recruiter nog niet goed kon inschatten wat mijn preciese ervaring is. de bereikbaarheid van olympia zou ook een stuk beter kunnen. diverse kantoren namen contact op over dezelfde functie

Grote organisatie en toch persoonlijk

Een groot bedrijf door heel Nederland, maar toch betrokken met medewerkers. Je bent vrij om ook op andere vestigingen te werken voor een dag. Een prima werkgever

Pluspunten

Een uur lunch pauze, investeringen in ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden, hele aardige collega's

Minpunten

Management op vestiging kan soms beter, het salaris is prima maar niet fantastisch

Slecht contact

Slecht. 2 keer zelf nieuwe afspraak moeten maken omdat ze hun afspraken niet na komen. Erg jammer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Olympia met

• Olympia