Olympia

Olympia Reviews

134 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 160 reviews

Prima contact gehad met Olympia

Ik heb via Olympia gewerkt voor een ander bedrijf, maar bij Olympia was alles altijd goed geregeld. De communicatie was vlot en gemakkelijk en de mensen die er werken zijn vriendelijk en begripvol.Kortom mijn ervaring met werken via Olympia Ede is positief.

Pluspunten

Goede en vlotte communicatie, vriendelijke mensen

Minpunten

Waardeloos heel neerbuigend alsof ze hoger zijn dan de werkzoekers

Afschuwelijk heel neerbuigend alsof ze hoger zijn dan de werkzoekers. Medewerkers voelen zich helemaal het vrouwtje/mannetje

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Je wordt dramatisch slecht behandelt, krijgt geen contact informatie in het geval dat er iets mis gaat en vervolgens weinig communicatie. In het algemeen een zielig excuus voor een bedrijf.Ontzettend slecht behandeld, ben in de nesting gegooid zonder te weten wat er aan de hand is of getraind te worden. Vervolgens ineens op maandag te zien dat ik in het hele systeem uit ben gegooid, na 2 uur lang te wachten en te bellen wat er aan de hand is te horen gekregen dat "we je uit dienst halen" zonder uit te leggen waarom

Ik ben bijzonder slecht behandeld door dit bedrijf.

Ontzettend slecht behandeld, wat een onzin! Ik heb gesolliciteerd bij Olympia om te kunnen werken voor de GGD. Er was tijdens het ''inleiden'' van deze baan een miscommunicatie van beide kanten. Mijn contract werd meteen ontbonden voordat ik überhaupt aan het werk heb kunnen gaan. Twee dagen later werd ik gebeld door Olympia of alles nu wel op orde zou zijn waarop ik reageerde dat ik alles had geregeld vanaf het moment dat de miscommunicatie duidelijk werd. Ze beloofden mij toen dat ze contact met mij zouden opnemen en dat we verder zouden gaan met het ''inwerken''. Ik heb nooit meer wat van dit bedrijf vernomen. Ik heb ze nog gemaild en gebeld maar ze negeren je gewoon. Ontzettend onprofessioneel en kinderachtig!! Ik raad mensen aan nooit te solliciteren via dit bedrijf, je wordt niet beloond voor je moeite!

Minpunten

alles!

Fijne organisatie en collega's die je uitdagen en de ruimte geven om je persoonlijk te ontwikkelen.

In de korte tijd die ik werkzaam ben bij Olympia voel ik mij al helemaal op mijn plek. Ik ben vanaf het begin geweldig opgenomen in het team en ik voel mij echt onderdeel van het bedrijf. Daarnaast is er ook ruimte om persoonlijk te groeien.

Gedreven organisatie met een duidelijke purpose

De purpose "Geeft werk betekenis" komt echt tot uitdrukking in het dagelijkse werk. Je doet ertoe binnen de organisatie.

Pluspunten

Purpose driven.

Leuke werkomgeving

Fijne ervaring gehad via Olympia! Altijd goed bereikbaar geweest, alles was goed geregeld en wist precies wat ik kon verwachten.

Pluspunten

Goede communicatie, salaris altijd op tijd, goede begeleiding, kan altijd terecht met zaken

Minpunten

Heb ik niet

Super werkgever!

Een fantastisch bedrijf om voor te werken! De purpose die we nastreven, namelijk door betekenis te geven aan werk, is in elke vezel van het bedrijf voelbaar. Ik krijg alle ruimte om er op mijn manier voor te zorgen dat al het werk dat onze flexmedewerkers voor ons doen ertoe doet. Hierdoor heb ik de mogelijkheid om het belangrijke, vaak praktische werk dat onze mensen doen bij onze klanten ,in mijn vriendenkring en in de maatschappij op een voetstuk te zetten. Dit geeft mij een enorm gevoel van voldoening. Daarnaast wordt er naar mijn eigen behoeften ook heel goed gekeken. Voor mij is Olympia de beste werkgever waar ik tot nu toe voor gewerkt heb.

Gezellige werkomgeving en veel mogelijkheden binnen de organisatie

Fijne werkomgeving en leuke collega's. Het is een groot bedrijf maar toch heb je vaak contact met veel mensen van andere vestigingen. Ze proberen altijd met je mee te denken en er zijn veel doorgroeimogelijkheden

Olympia geeft werk écht betekenis. Door de prettige werksfeer, doorgroeimogelijkheden en de visie van het bedrijf voel ik mij erg op mijn plek.

Wat jij doet, doet ertoe. Daar staat Olympia voor en dat gevoel krijg ik dagelijks, mijn fijne collega's en de prettige werksfeer zorgen ervoor dat ik dagelijks met plezier mijn werk uitvoer. Natuurlijk zitten er uitdagingen bij maar dat hoort als je wil groeien en gelukkig krijg je deze kansen ook.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, gezonde en heerlijke lunch, bonusregelingen, prettige werksfeer

Teleurgesteld

Ze houden je erg lang aan het lijntje. Hele maar dan ook hele slechte communicatie ben in al die jaren werkervaring /stage ervaring nog nooit zo slecht behandeld door het de klantenservice olympia, laat antwoorden, je word constant van het kastje naar de muur gestuurd de communicatie tussen olympia en telepeformance is heel slecht. niet de telefoon opnemen. Gewoon kort om heel slecht. Verspil je tijd niet en ga ergens anders solliciteren, want al die maanden wachten was het niet waard. Kreeg eindelijk de baan waarvoor ik had gesolliciteerd, konden ze uiteindelijk niet doorgaan met de trainingen en heb ik nog steeds geen baan. Daarna ben ik nog een keer gebeld omdat ik een positieve come back had. En vervolgens hebben ze me weer laten zitten als ik de klantenservice bel word er niet opgenomen of je word niet goed geholpen alsof ze zelf ook niet weten hoe het werkt. Als je jong bent en hard een baantje nodig heb zou ik echt niet naar olympia maastricht klantenservice ggd lijn gaan verspilling van je tijd !!! En dat wel nu de corona telling weer stijgt en ze je juist zo hard nodig hebben . Kortom belachelijk.

Pluspunten

thuiswerken

Minpunten

Communicatie, klantenservice

werkte vanuit huis

Alles ging prima,tot ik ontslag had genomen.Moest zelf achter mijn salaris aan van de laatste week,men had niets doorgekregen .Ik heb dat gemeld bij Olympia,maar ik kon er zelf achter aan.Vreemd

Pluspunten

vroegen per mail hoe het ging

Minpunten

iedere week dezelfde mail zelfde tekst is niet geweldig

Fijn bedrijf vriendelijke werkgevers

Fijne werksfeer en mensen die je goed op weg helpen!

Verspil je tijd niet

Ze houden je heel lang aan het lijntje. Hele slechte communicatie, laat antwoorden, niet de telefoon opnemen. Gewoon kort om heel slecht. Verspil je tijd niet en ga ergens anders solliciteren, want al die maanden wachten was het niet waard. Kreeg eindelijk de baan waarvoor ik had gesolliciteerd, konden ze uiteindelijk niet doorgaan met de trainingen en heb ik nog steeds geen baan. Zonde van mijn tijd dus

Pluspunten

niks

Minpunten

Alles

Altijd heel onagename ervaringen

Veel sollicitaties gestuurd nooit een kans gegeven, altijd afzeggen soms zonder een geldig reden bovendien de gevoel geven van, leeftijd, etnisch/afkomst discriminatie

zeer leuke werkomgeving

Leuke mensen om mee te werken en goed loon, mocht er heel graag werken alleen als er iets is met gezondheid werd niet zo goed ontvangen helaas. vandaar dat ik er niet mocht blijven helaas, want ik had het er heel erg naar mijn zin.. Hoop snel weer iets te kunnen vindenwaar ik me dan ook weer thuis zal voelen. Ze helpen je verder heel goed met alles, en voel je gelijk goed thuis.

Pluspunten

voldoende pauze

Uitstekend

Voelde me zeer welkom bij Olympia. Daarnaast hadden ze snel een leuke en uitdagende baan gevonden waar ik nu, na 3 jaar, nog werkzaam ben maar dan in dienst bij het bedrijf zelf. Aanrader! Ik werk in de techniek en daarin hebben ze werk genoeg!

Pluspunten

Vriendelijk, reageren snel en denken met je mee

Minpunten

nvt

Verschrikkelijk bedrijf

Ik vind dit het meest onprofessionele uitzendbureau waar ik ooit voor heb gewerkt. Deze mensen zijn werkelijk waar nooit bereikbaar! Telefonisch niet, per mail niet. Ik heb mijn vorige baan opgezegd om hier verder te gaan, omdat ze van alles hadden belooft. In plaats van 40 uur, werk ik wekelijks 24 uur zonder uitleg. Soms zelfs maar 1 dag en als je ze hierover belt zijn ze niet bereikbaar. Maar ondertussen steeds nieuwe mensen blijven aannemen en hun wel meer uren aanbieden. Ze dwingen je zowat om voor een bepaalde opdrachtgever te werken (terwijl tijdens de recruitement dit nooit is verteld) en wil je hier niet akkoord mee gaan, dan dreigen ze met terugbetaling van de opleiding. Je bent bij dit bedrijf geen mens je bent gewoon een poppetje die ze ergens plaatsen, omdat ze op dat moment iemand nodig hebben. Ook is de loon dat zij betalen verschrikkelijk slecht! Ik raad dit uitzendbureau niemand aan! Als je de kans hebt om ergens anders te werken? Kies dan voor een ander bedrijf! Blijf hier weg. Ik zit helaas vast aan hun, omdat ze mijn vrachtwagen rijbewijs betalen. Ik heb hier dagelijks spijt van!

Pluspunten

Geen!

Minpunten

Weinig uren, maar wel anders beloven.

It was ok

It was ok, salary in time, nice people would reccomend to my friends

Waardeloos uitzendbureau

Super slecht management, er word niet naar je geluisterd. Beloftes die niet worden nageleverd, polen die heersen en super erg onderbetaald voor het harde fysieke werk die je uitvoert. Verder is het altijd de schuld van de werknemer en nooit van de werkgever. Bij het solicitatie liegen ze ook over het uurloon. Eenmaal contract getekend is het voor hun zeer leuk, maar voor jouw heel wat minder. Echt troep uitzendbureau

Pluspunten

Lekkere eten bij het kantine

Minpunten

Kan een boek over schrijven

Een goed uitzendbureau.

Ik heb ruim 2 jaar met plezier voor Olympia gewerkt. Het salaris word netjes elke week gestort. Ik ben sinds 1 januari voor vast aangenomen bij het bedrijf waar ik via Olympia aan het werk was. Het contact was altijd goed en ze hebben me ook aan en heftruck certificaat geholpen. En ik heb via Olympia ook een technische test mogen maken. Aan de hand daarvan ben ik uiteindelijk vast aangenomen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.1

• Olympia