OLVG

Werken bij OLVG: OLVG reviews van werknemers

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 36 reviews

Goede samenwerking en behulpzame collega’s

Was geweldig, zeer productief. Veel plezier werken.

Pluspunten

Goed roostering, luisterende oor Teamleader.

Minpunten

Af en toe druk en lange werkdagen

Gezellige en produktieve hardwerkende mensen

Erg goede werksfeerAfwisselend werk voor doenersBijna al onze vertrokken collega's komen weer terug.Leuke feestjes wanneer het vanwege corona mogelijk is.

Pluspunten

Je dag vliegt voorbij

Minpunten

Het is te ver van mijn woonplaats Apeldoorn

Gezellige en leerzame werkomgeving

Altijd met veel plezier in het OLVG gewerkt. Er zijn tal van mogelijkheden om je verder te ontwikkelen als persoon en als werknemer. Voldoende doorgroeimogelijkheden.

Olvg west

Fijne en rustige werk omgeving. Wat ik erg belangrijk vindt is dat je je blijft door ontwikkelen.

Stage

ik heb stage gelopen wat inhield dat ik taken deed zoals kiftte halen etc.

leuke werksfeer goede doorgroei mogelijkheden goed bereikbaar

Een leuke ziekenhuis in het hartje van Amsterdam met een heerlijke werksfeer

Pluspunten

doorgroei mogelijkheden

Minpunten

verschillende uren en dagen werk

Verpleegkundig Specialist hartfalenpoli

OLVG heeft jaren lang in top 10 beste werkgevers in Nederland gestaan. Sinds de fusie met Lucas Ziekenhuis zijn het personeelsbeleid aangepast. Hierbij zijn er veel onduidelijkheden ontstaan voor de werknemers.

Goede werkgever

Goed werk locatie ik werk daar zo wel als meldkamer medewerker of spoed eisende hulp post of surveillance door het ziekenhuis

over het algemeen een prima bedrijf.

sfeer verschilt per poli, waar ik werkte was de sfeer absoluut niet leuk. en gingen vele collega's mij voor om weg te gaan. helaas was de eerste leidinggevende niet capabel genoeg en was zijn opvolger nog erger. specialisten zijn super.

Bezoekersrestaurant

Aan het werk in het restaurant van het ziekenhuis geeft mij voldoening om patiënten en bezoekers te helpen, aan koffie of een broodje of natuurlijk allebei. Een luisterend oor voor een bezoeker of patiënt dat is wat we met het team in het restaurant doen. Zo word de bezoeker of de patiënt gehoord of kan hij zijn verhaal kwijt. Het is elke dag weer een nieuwe uitdaging, elke dag is het weer een plezier om de gasten te mogen ontvangen.

Keukenhulp

Bijbaan als keukenhulp, leuke ervaring. Goede sfeer in de keuken.

Pluspunten

waardering

Minpunten

Productieve en gezellige werkomgeving met een leuk team die voor elkaar klaar staat.

Het OLVG is een warm en fijn ziekenhuis en bestaat al ontzettend lang, Ik heb er zelf ooit stage gelopen en dat zeer positief ervaren. Mijn moeder heeft daar zelfs vroeger meerdere malen gelegen en werd altijd super goed verzorgd. Ik werk hier nu zelf inmiddels 10 jaar en hier staat iedereen voor je klaar zowel prive als op het werk. Je bent een team wat samenwerkt en dat is zeer prettig werken.

Pluspunten

collegialiteit in het ziekenhuis

Minpunten

restaurant is vrij prijzig

fijne collega's

fijne collega's en werksfeer. Met vragen kon ik altijd bij hen terecht. Je kreeg de ruimte om je verder te ontwikkelen, en zelf dingen te onderzoeken.

Discriminatie-cultuur

Het is een ziekenhuis dat in een multiculti-buurt gevestigd is, maar tekort schiet in respect tonen aan de patiënten. \ Ik heb hier geleerd dat een werkdag er best saai uit kan zien, en dat je aftelt wanneer je eindelijk naar huis mag.

Prettige collega's en fijne werksfeer

Ik kon altijd bij collega's terecht, als er iets niet duidelijk. Ik had een hele fijne manager, waarbij je met alle vragen terecht kon. Ik kreeg de ruimte om me verder te ontwikkelen en zelf op onderzoek te gaan binnen de organisatie.

Hard werken en lange dagen maar goed te doen.

Leuke actieve baan waar je veel kracht voor nodig hebt en veel van leert. Je leert goed met mensen om te gaan, hoe je ervoor kan zorgen dat een patiënt goed op de plaats van bestemming aankomt en hoe een ziekenhuis in elkaar steekt.

Pluspunten

Goeie werksfeer

Minpunten

Zwaar werk

Plezierige organisatie in ontwikkeling

Fijne organisatie om bij en voor te werken. Afdeling HR is (nog) sterk in ontwikkeling

een leuk en gezellig ziekenhuis om te werken met een open directe sfeer

Elke dag met plezier naar mijn werk gegaan. Ik heb hier vooral geleerd dat duidelijke communicatie essentieel is om goed en effectief te kunnen opereren. Goede en productieve samenwerking met de specialisten en leiding. Alles van hoogstaande en vernieuwende chirurgie tot dagbehandeling. Goed en veel contact met collegae, binnen en buiten het ziekenhuis.

Pluspunten

de mogelijkheid om je zelf verder te ontwikkelen op verschillende vakgebieden

Minpunten

we zijn nu gefuseerd met het SLAZ en we moeten nu vaak op locatie West ( SLAZ)werken, Andere sfeer en cultuur

Leuke collega's, fijne werksfeer

Als oproepkracht gewerkt maar wel als gelijkwaardige in het team opgenomen. Fijne collega's, werk is wel veel van hetzelfde maar door de relaxte werksfeer erg leuk.

Pluspunten

Leuke collega's, kleine afdeling

Minpunten

Weinig doorgroeimogelijkheden in mijn functie, veel van hetzelfde

Gezellige werkomgeving

Ik liep stage op een top afdeling met leuke collega's. Manager was een fijne persoon om mee te werken

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden

Ik heb hier altijd met plezier gewerkt. Verschillende werkzaamheden, verschillende werkplekken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij OLVG. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.3

3.8
3.6
3.1
3.3
3.8

Reviews over OLVG gesorteerd op locatie

• OLVG