OGD ict-diensten

OGD ict-diensten: 6 reviews van werknemers

Springplank

OGD is een club waar je gemakkelijk laag instroomt en binnen korte tijd kan doorgroeien naar een specialisme. De werknemers zijn jong en hebben een redelijk hoog "nerd-gehalte" wat het erg leuk maakt om er te werken. Het salaris blijft echter steken.

Review

Het is een leuk bedrijf voor een start in de ICT, je kunt je goed ontwikkelen. Voor systeembeheerders, helpdeskmedewerkers en iedereen die iets doet met O365 een goed bedrijf!

Gezellig, beetje nerdy

OGD is een heel gezellig bedrijf. Het heeft nog steeds een studentikoos sfeertje. Achter de balie werk zijn er leuke collega's van jouw leeftijd wat het heel leuk maakt. Hierdoor is het wel soms een beetje chaotisch.

Informele werksfeer

OGD heeft een informele werksfeer dat neigt naar studentikoos. De mensen zijn gezellig en de balans tussen werk en ontspanning is daardoor goed op het bedrijf. Soms is het door deze informele sfeer ook wat chaotisch en zijn sommige bedrijfsonderdelen wat onduidelijk.

Pluspunten

Informeel gezellig

Minpunten

Organisatie structuur is soms chaotisch/onbekend

Echt ongedwongen, doorgroeien ook een plicht

Ik weet niet in hoeverre wat ik zeg representatief is, omdat ik nooit ergens anders heb gewerkt, maar ik ervaar OGD als een open bedrijf met een geweldige cultuur. Ik kan zonder masker op naar mijn werk, wat mij energie geeft. De doorgroeimogelijkheden zijn echt wat je er zelf van maakt. Maak je ambitie kenbaar en neem initiatief.

Pluspunten

Sfeer, cultuur, vrijheid

Minpunten

Soms wat te vrij (chaotisch)

Zeer leuke werkgever: vrienden voor het leven

Ontzettend goede werkgever qua sfeer en openheid naar elkaar. Wordt echt gewerkt op basis van vertrouwen. Primaire arbeidsvoorwaarden helaas wel echt onder de markt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij OGD ict-diensten. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2

4.0
2.8
3.7
3.2
4.5

Reviews over OGD ict-diensten gesorteerd op locatie

• OGD ict-diensten