NS
Bekijk alle reviews over NS

NS

Review over NS van een medewerker

Je werkt aan een beter bereikbaar Nederland

NS is een mooi bedrijf, groot maar toch voldoende aandacht per persoon. Geen dag is hetzelfde als machinist, de ene dag rij je door Groningen en de volgende dag door de randstad. Erg afwisselend.

Veel koffie drinken

Veel mensen, groot bedrijf en opleiding docenten stellen niet veel voor.

Leuke gemotiveerde collega's

Mooie baan veel afwisseling en zelfstandig. Iedere dag weer andere mensen met andere vragen.

stug ouderwets niet flexibel suf

Arbeidsvoorwaarden zijn perfect en niets op aan te merken. Werkomstandigheden wisselen nogal, sfeer is zeer bepalend, werkvloer is over het algemeen leuk, prettig en zeer sociaal. Het management is druk met zichzelf en verschuild zich achter interne regels, pakt niet door uit angst voor eigen loopbaan, en schuift af wat mogelijk is. Dit is zeer bepalend voor de stugge en vasthoudende alles dominerende en slopende bedrijfscultuur. Ook de doorgroei mogelijkheden zijn zo bureaucratisch gemaakt dat er eigenlijk geen doorkomen aan is. Dit heeft bij mij geleid tot een burnout die niet erkend is door huisarts, bedrijfsarts, management of wie dan ook. Daardoor ben ik in de ziektewet niet opgeknapt en zit ik nu in de WW en moet ik elders opnieuw beginnen. Gelukkig heb ik met alternatieve geneeswijze wel geleerd waar mijn toekomst licht en wat mijn mogelijkheden zijn, en nu ik eindelijk rust heb, knap ik ook veel sneller op dan onder de bureaucratie wat ziek zijn in stand houd.

Pluspunten

Perfecte arbeidsvoorwaarden

Minpunten

zeer slecht management pakt niet door en schuift alles af

Stel een vraag over solliciteren of werken bij NS. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk NS met

• NS