Novadic-Kentron verslavingszorg

29: Novadic-Kentron verslavingszorg reviews van werknemers

Aanrader. Fijn gewerkt binnen team HR

De verslavingsreclassering en -zorg van NK creëren Nieuwe Kansen voor cliënten. Een goed gevoel als je daaraan kunt bijdragen. Ook als je zelf geen behandelfunctie uitvoert, zo heb ik zelf gemerkt gedurende bijna 5 jaar in het HR team. Werken met autonomie, verantwoordelijkheid dragen, initiatief tonen, jezelf ontwikkelen, daarvoor zit je goed bij NK. Ze bieden niet alleen kansen aan cliënten, zeker ook aan collega's. Goede werksfeer, met veel dynamiek (daar moet je van houden, prikkelend/leerzaam), betrokken collega's. Ik kan NK van harte aanbevelen als werkgever.

Pluspunten

Betekenisvol werk, geen micromanagement maar werken met vertrouwen en verantwoordelijkheid

Minpunten

Grootte organisatie, samenwerking over de grenzen van teams of RVE heen nog verbeteren

Bij Novadic-Kentron werken betrokken medewerkers

Nieuwe collega's worden bij NK goed ontvangen. Zo is er een introductiedag en vinden er kennismakingsgesprekken plaats met de collega's waar je mee gaat samenwerken. De sfeer bij NK is informele sfeer en collega's zijn bereid elkaar te helpen.

Pluspunten

Bij Novadic-Kentron zijn de lijnen kort en informeel.

Minpunten

Novadic-Kentron is een grote organisatie waardoor het tijd kost om de organisatie te leren kennen.

Informatie over Novadic-Kentron verslavingszorg

• Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Algemene tevredenheid

Fijne organisatie om in te werken, veel kansen om te blijven ontwikkelen

Ik werk bijna 3 jaar in een staffunctie voor NK. Bij NK werken prettige collega's, met wie je makkelijk contact krijgt. De mogelijkheden om thuis te werken zijn groot, maar als je liever op kantoor werkt kan dat ook. Er wordt bij NK door iedereen hard gewerkt, maar er is ook tijd om hard te lachen.

Geen spijt van de overstap

Geen spijt van de overstap. Fijne collega's, interessant werk.

Fijne werkomgeving met veel ontwikkelmogelijkheden.

Het is een heel diverse organisatie. Zowel binnen de cliëntenzorg als bij de ondersteunende diensten zijn er vele richtingen die je op kan gaan. Dat maakt dat er veel mogelijkheden zijn om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Ook in het volgen van opleidingen zijn er diverse mogelijkheden. De werksfeer is prettig en collegiaal. De organisatie is volop in ontwikkeling om zo optimaal mogelijke zorg te leveren. Teamontwikkeling en tevredenheid van medewerkers heeft een belangrijke plaats en heeft de afgelopen jaren echt een groei doorgemaakt.

Pluspunten

Ontwikkelmogelijkheden

Minpunten

Werkdruk kan hoog zijn

Fijne, deskundige collega's. Mooi pand en omgeving (zorgpark).

Het is fijn (samen) werken bij NK! Er heerst een informele sfeer waarbij aandacht is voor elkaar.

Leerzame en uitdagende werkomgeving

Novadic-Kentron vind ik een fijne werkomgeving. Iedereen is gelijk en helpt elkaar, dit geeft een fijn gevoel. Het is uitdagend en leerzame doelgroep. Werkdruk is soms hoog.

Boeiende doelgroep, variërende taken

Ik werk sinds 15 jaar met veel plezier bij NK! Ik heb al mijn opleidingen (tot inmiddels klinisch psycholoog) kunnen doorlopen binnen de NK. Het feit dat de organisatie overzichtelijk is, de lijnen kort, de hiërarchie 'plat' maakt dat het fijn werken is. Dat gecombineerd met het werken met patiënten waar ik elke dag nog van leer maakt het werkplezier groot. Het is echt een prachtig vak, je draagt echt iets bij aan het leven van iemand. Of dit nu ambulant, klinisch of meer in de begeleidende sfeer is, de mogelijkheden zijn alom.

Pluspunten

Hoge mate van autonomie

Een prettige en informele werkomgeving waar je de kans krijgt je talenten verder te ontwikkelen

Novadic-Kentron is een grote organisatie (+/- 1000 collega's) waar sommige collega's al wel 25 jaar of langer werken. Daarmee wil ik zeggen dat NK een grote diversiteit aan functies heeft, waarbij jezelf je pad kan uitstippelen. Je kunt jezelf ontwikkelen in de breedte - van receptioniste tot zorgadministratie tot behandelaar - of juist in de hoogte - van leerling tot coördinator tot teamleider. NK maakt het mogelijk ook een studie te volgen. Samen met je leidinggevende kun je ontdekken wat het beste bij jou past. Je krijgt de mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen in een positieve werkomgeving.

Fijne werkplek

Als preventiewerker plan ik mijn eigen werkzaamheden en bepaal ik zelf hoe mijn dag er uit ziet. Ik heb een leuke en diverse baan.

Pluspunten

Flexibiliteit

Fijne werkomgeving waarin veel kansen worden geboden

Als psycholoog binnen Novadic Kentron krijg je leuk en uitdagend werk. Er wordt met je meegedacht als je binnen andere takken wil werken.

Fijne zorg organisatie in Brabant

Fijne organisatie om voor te werken en super om bij te dragen aan wezenlijke levens issues van onze cliënten

Pluspunten

Leuke collega’s, fijne sfeer

Minpunten

Werk is nooit af

Hier werken bevlogen mensen met hart voor de zorg

Het mooiste van werken bij Novadic-Kentron is dat je werkt met collega's die zeer bevlogen zijn in hun werk en de zorg voor hun cliënten voorop stellen.De organisatie is continu in beweging en heeft veel gezonde ambities, wat voor een baan bij de ondersteunende diensten zorgt voor dynamiek en uitdaging in je werk.Het management staat open voor vernieuwing. Er is dus zeker ruimte voor jouw frisse blik en ideeën.

Pluspunten

Ruimte voor ontwikkeling en open voor nieuwe ideeën

Prettig bedrijf, geweldige collega's

Een leuke afwisselende functie met prettige, aardige collega's om mee te werken. Behulpzaam en ik ging met plezier naar mijn werk. Doordat het een functie was met afwisselende taken was elke dag nooit hetzelfde en ik zou er zo weer willen werken.

Pluspunten

afwisselend

Pappen en nathouden

Afdeling deed niet meer wat hen 10 jaar geleden is gezegd. 4 medewerkers hingen vast in een comfortzone totdat er een nieuwe CEO zich aankondigde. Er was geen samenwerking, geen ontwikkeling en opleidingen werden resoluut geweigerd. 2 vriendjes die er al jaren zaten bedeelden en eigenden zich alle snoepjes toe. Leidinggevenden waren totaal niet ict bewust en lieten zich veel aanpraten. Voor de 2 vriendjes was het richting pensioengerechtigde leeftijd. Na re-organisatie zaten zij goed. Bedrijf besloot wegens te grote achterstand tot outsourcing. Ik werd boventallig verklaard.

goede plek om ervaring binnen de verslavingszorg op te doen

Vele mogelijkheden/functies voor verpleegkundige, dus voldoende uitdaging.

Werken vanuit ziektebeelden

Als werken vanuit een ziektebeeld je ligt, zit je goed bij deze instelling.

verpleegkundige binnen de verslavingszorg

Organisatie wat nog winst kan maken in bedrijfsvoering, met name in allerlei randzaken buiten de afdelingen. Meer gericht bezig zijn met de zorg ipv dat verpleegkundige bezig zijn met cijfers bijhouden en overige niet relevante werkzaamheden buiten de zorg.

Prima werkgever

Prima werkgever, onrustige periode geweest voor de organisatie, maar nu weer in stijgende lijn

Veelzijdige werkomgeving

Werkgever met vele mogelijkheden tot ontwikkeling en groei. Interessante organisatie die constant in ontwikkeling is.

Pluspunten

mensgerichte visie

Minpunten

grote organisatie maakt soms log

Ik ben creatief en kan makkelijk buiten de kaders denken zonder het doel uit oog te verliezen

Een erg wisselende dag met verschillende werkzaamheden. Er wordt dagelijks een beroep gedaan op mijn creatief vermogen en mijn oplossend vermogen. Ik werk in een klein tema en ben zelfstandig

Pluspunten

zelf kunnen plannen van mijn agenda

Minpunten

bedrijf in reorganisatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Novadic-Kentron verslavingszorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Novadic-Kentron verslavingszorg met

Meer informatie over Novadic-Kentron verslavingszorg in populaire locaties

• Novadic-Kentron verslavingszorg