Noordwest Ziekenhuisgroep

12: Noordwest Ziekenhuisgroep reviews van werknemers

Gewerkt op de oncologie afdeling in het ziekenhuis in Alkmaar één woord vreselijk!

ooit gewerkt op een afdeling als helpende. Dan moet je functioneren met een verpleegkundige onder je. Verschrikkelijke hiërarchie heerst er daar! De unithoofden doen hier ook aan mee. Veel roddelen over elkaar, altijd weten de verpleegkundige toch onderscheidt temaken als je niet zo'n functie als hun uit oefend. Je bent als helpende hun loop jongen om alle bellen aan te nemen, terwijl hun zitten en zogenaamd een overdracht aan het lezen zijn. Alle rot klusjes krijg je als helpende. Worst weaks of my life! Ben blij dat ik af ben van zulke onrespectvolle collega's!

Prettig ziekenhuis

Heel fijn ziekenhuis met een gemoedelijke open sfeer

was ooit leuke sfeer bij ICT

kan ik zeer kort in zijn, vanuit ICT perspectief een zeer slecht bedrijf, rommelen maar wat aan, ik hoor telkens klachten van mijn vrouw die er ook werkzaam is, ict presteerd zeer slecht, zeker door huidige management, er wordt aan vriendjespolitiek gedaan en samenwerking met Den Helder loopt voor geen meter.. blij dat ik er weg ben..

Geen goede sfeer, team roddelt, werkzaamheden erg leuk

Bij Noordwest ziekenhuisgroep zat ik in een team dat bleek te roddelen over elkaar. Dat voelde onbetrouwbaar..... Zelf leiding deed eraan mee! Werkzaamheden waren wel interessant. De beveiliging waar ik mee te maken had vond ik wel leuk als collega.

Geen enkele dag is hetzelfde, nooit saai.

Fijne collega’s, en ontzettend fijn om met patiënten te werken en iets voor ze te kunnen betekenen. Zeer afwisselend werk.

Pluspunten

Dichtbij, ik kan op de fiets naar mijn werk.

Minpunten

Flinke werkdruk.

niet prettig

erg kieskeurig wie voldoet voor binnen de team.. ondanks ervaring of hoe je bent in het werkzaamheden. IT bevat veel sociaal onbekwame mensen

Pluspunten

werk zelf is leuk

Minpunten

irritante werkuren, niet collegiaal

Goede werkgever met vertrouwen in de medewerker

Noordwest ervaren als een werkgever die de verantwoordelijkheid bij de medewerker probeert te laten, is uiteraard ook afhankelijk van je direct leidinggevende. Eigen initiatief wordt gewaardeerd waardoor ook veel mogelijk is. Daarnaast ruimte voor het gesprek over werk-privé balans, erg prettig.

Pluspunten

Professionele en informele sfeer gaan prima samen

Noord-west ziekenhuis groep

Prima bedrijf, stage gelopen bij de hartrevalidatie dat groepslessen verzorgt in sporthal de Hoornsevaart

Fijne collega's, goede onderlinge sfeer op de werkvloer

Heb hier 27 jaar lang in verschillende functies met veel plezier gewerkt.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Lange dagen, veel bestuurswisselingen

Prima stage

Tijdens deze afstudeerstage voor mijn opleiding heb ik voldoende begeleiding gekregen. De afstudeerbegeleider besteedde voldoende tijd aan mij en ik kreeg eveneens voldoende ruimte voor mijn eigen inbreng.

Pluspunten

Begeleiding

Prima werkomgeving voor mensen met hart voor de Zorg

Het vak van secretaresse is veelzijdig. Elke dag is anders. Notuleren vind ik heel erg leuk, ik maak dingen me snel eigen en dat komt prima van pas wanneer je de materie van een vergadering snel eigen moet maken en de inhoud ervan zorgvuldig en scherp kan samenvatten.

Minpunten

Weinig ontwikkelingsmogelijkheden voor secretaresses

Leuke baan binnen prettig team, veel geleerd.

Opleidingsziekenhuis met ruimte voor persoonlijke ontplooiing.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Noordwest Ziekenhuisgroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Noordwest Ziekenhuisgroep gesorteerd op locatie

• Noordwest Ziekenhuisgroep