New York Pizza

New York Pizza Reviews

113 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 161 reviews

Gezellig team

Newyorkpizza Bovenkarspel heeft een leuk binnen en buiten team!

Pluspunten

Gratis eten en drinken tijdens de pauze

Minpunten

Minimumloon

Gezellog werkomgeving

5 jaar lang met heel veel plezier gewerkt. Begonnen als binnenpersoneel en uiteindelijk shiftleader geworden. Hard werken maar met veel gezelligheid en leuke team activiteiten!

Pluspunten

Alles

Minpunten

Niks

Leuk werk, minimumloon

collega's zijn chill, je krijgt minimumloon van je leeftijd wat niet veel is.

Gezellig!

Leuke werksfeer, altijd wat te doen en een hecht team! Leuk als bijbaan!

Ideale bijbaan!

alles goes

ik ben zwart en ik heb geen rechten huh? wat zeg ik nou?

Pluspunten

gratis alles

Minpunten

ik ben zwart

Ongewaardeerd, slecht loon.

Je krijgt het minimumloon van je leeftijd uitbetaald en voelt je vaak niet gewaardeerd. Collega's zijn wel leuk.

Pluspunten

Korting op eten, vrijheid

Minpunten

lange werkdagen, saai, slecht uurloon

Geen fijne ervaring.

Soms is het heel druk tijdens de spits. Loon is zeer slecht (minimumloon). De zaakeigenaar was niet aardig en was niet helemaal eerlijk over zaken, maar de manager van de zaak was erg aardig en begripvol.Collega's waren erg leuk en zijn misschien toch wel de enige reden, waarom je naar werk zou komen.

Pluspunten

Leuke collega's, Fijne manager

Minpunten

Soms onhygienisch, Zaakeigenaar, Loon

gezellige collega's maar extreem weinig uurloon

het werk daar is best wel leuk alleen heb je super veel nadelen als je een fietsbezorger bent. De collega's zijn altijd gezellig maken veel grapjes en ja je hebt wel een leuke tijd met hun. Nu naar de nadelen van een fietsbezorger de E-bikes werden slecht verzorgt je hebt veel geluk als je een volle accu hebt. Ook word er door de sluitingsdienst nooit op de accu's gelet of die in de oplader zitten waardoor je de volgende dag met veel problemen komt aangezien de accu al bijna leeg zijn. Toen ik dit melde aan de sluitingdienst zeide ze dat wij daar voor moeten opletten en dat wij gwn pech hebben duis zonder accu fiesten wat gwn niet gaat. Ook de uurloon is extreem slecht ik verdiende als 19 jarige 5.15 euro bruto per uur en de fooi is ook meestal niet veel. het is meer een werkplek waar je eerder voor de gezeligheid komt dan voor geld.

Pluspunten

Na 05, 30 werk krijg je gratis eten/leuke collega's

Minpunten

Slechte uurloon

Gezellig en makkelijke werk, je verdient minimum uurloon plus fooi dus alleen dat is een min

Het werk is makkelijk, je kan muziek luisteren terwijl je bezorg. Sfeer is altijd goed, muziek wordt gedraaid in de winkel.

Pluspunten

Gratis lunches als je tot 11 uur werk

Minpunten

Minimum uurloon

Goeie steer maar weinig moneys

New York Pizza is een tot , leuk en goed bedrijfJe moet wel je best doen en hard werken , en natuurlijk goed in de groep liggenHet grooste minpunt is je salaris , maar als bijbaantje is dat niet heel erg

Pluspunten

Korting op je eten

Minpunten

Slecht salaris

Slechte zaak

Er werd niks om het personeel gegeven de leidinggevende die ging in zijn auto op pad om bestellingen te leveren dit was midden in de zomer. In de keuken was het erg warm daarom ging hij met de auto (met airco) op pad dat heeft hij zelf toegegeven. Daarnaast wordt er onhygiënisch gewerkt en moet je hard werken voor weinig geld.

Pluspunten

Tja niks

Minpunten

Slechte behandeling

Leukt voor jongeren

Dit werk is erg leuk als je tussen de 15-25 zit. Werken met leeftijdsgenoten zorgt ervoor dat tijd voorbijvliegt en werk een stuk leuker is dan het hoort te zijn. De bedrijfseigenaar is ook een erg gezellige man wat de werkervaring nog leuker maakt. Ik zou hier gewoon weer kunnen komen werken.

Pluspunten

Goedkope pizza's als medewerker

Minpunten

Slecht weer

Goede sfeer, maar slecht management

Er zijn veel leuke collega’s, een goede sfeer en voor Corona werden er ook geregeld uitstapjes georganiseerd door collega’s. Het management is daarentegen een stuk slechter, doordat het een franchiseketen is bepaalt de baas jouw arbeidsvoorwaarden, hier klopt lang niet altijd alles en ook met de uren wordt gesjoemeld. Bij het hoofdkantoor kun je uiteindelijk wel terecht, maar dat is niet makkelijk. Het is wel zo dat dit per locatie verschilt en dat er ook betere zijn

Pluspunten

Leuke collega’s, gratis avondeten

Minpunten

Hoge werkdruk, Slecht management

Niet doen

Niemand heeft een contract. Manager houdt gewoon loon in van de hele zaak als er 1 ding kwijt is. Als je 1 klein foutje maakt vlieg je er uit(ook als je nog 8 maanden hebt staan in je contract maarja dat heeft toch niemand getekent dus boeie). Doorgroeien is een grap.

Pluspunten

Gratis avondeten

Minpunten

Veel

Productieve en gezellige werkplek

Zeer gezellig voor corona werd er feestjes georganiseerd door de baas.

K

Fijn bedrijf om te werken! Collega’s met een hart voor elkaar.

Pluspunten

Gratis pizza, fooi digitaal, sfeer

Minpunten

Hoog tempo

Chill maar slecht betaald

Ontzettend chille baan voor in de zomer maanden, top sfeer op de werkvloer maar ook een ontzettend laag salaris waardoor het het toch net niet waard is

Pluspunten

Goede kortingen, werksfeer, flexibiliteit

Minpunten

Salaris, regen, kou

Gezellig, maar wegwezen in de winter!

Het werken bij New York Pizza verschilt enorm per filiaal. Ik heb geluk met (vooral) leuke en gezellige collega's en een baas die 100% rekening houdt met je school en privéleven. Helaas wel een minimumloon, maar het is hier een heel stuk leuker dan bij de supermarkt, dus ik heb het er voor over :). In de winter is het als scooterbezorger steen en steenkoud. Bijna niet te doen. Gelukkig is er hier ook een auto tot onze beschikking.

Pluspunten

Korting op producten in de winkel

Minpunten

Koud

Top baan

Werk er met veel plezier en. En leuke collega’s om mee te werken

Pluspunten

Makkelijk baantje

Minpunten

Loon

Slecht

Dit is de slechtste baan die ik ooit heb gehad. Ik fietse voor €3,20 kilometers door nederland in de winter in het gevaarlijke verkeer. Ik verdiende als 16 jarige hier minder dan een 14 jarige bij dirk die rustig warm en veilig vakken vult.

Pluspunten

Niet

Minpunten

Salaris/werk ratio

Stel een vraag over solliciteren of werken bij New York Pizza. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over New York Pizza in populaire locaties

• New York Pizza