Nettstaff

13: Nettstaff reviews van werknemers

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 14 reviews

Goed

Goed alleen achteraf inhoudingen van tank en veel administratie fouten zoals betalingen.

gooien je in het diepe

Niet te vertrouwen beloven alles maar komen niks na !!!!!

Pluspunten

auto

Minpunten

geen goed gereedschap

Een slechte organisatie, kost je alleen maar geld

Ik heb hier 3 jaar gewerkt en mijn dringende advies is...nooit voor dit bureau werken. Dit bureau heeft, ondanks mijn vaste contract, opzettelijk weken niets van zich laten horen en weigeren tot op de dag van vandaag mijn geld te betalen. Dit is bij de wet verboden...waar heb ik dan een vast contract voor getekend. Voor het voorstellen bij een werkgever hebben zij iedere week geld van mijn salaris ontvangen, maar zij weigeren zich aan de wet te houden.....u komt bij deze werkgever in de problemen met u inkomen....er zijn heel veel goede werkgevers...kijk even verder.

Prima werkgever! Snel aan het werk gebracht

Na een telefonische intake en sollicitatiegesprek in de regio gelijk aan het werk. Goed geregeld, prima salaris en mooie auto van de zaak.

Pluspunten

Mooie zgan auto

Geen prettige werkgever

Names mijn zieke vader schrijf ik dit review, ik kan alleen maar negatief spreken over dit bedrijf.De manier waarop ze met mijn zieke vader zijn om gegaan is mondig schandalig!Ook als je na belt om te vragen naar gegevens of de juiste persoon gooien ze de deur dicht / loopt het systeem vast krijg je een nummer wat niet te bereiken is of/en doen ze alsof ze van niks weten!Mijn vader werd ziek in de corona periode door zijn suiker ziekte en probeerde zich meerdere keren ziek te melden, bij locatie Amsterdam bij zijn contact persoon en bij het hoofdkantoor in Rotterdam en werd aan gehoord en niet ziek gemeld bij UWV met als gevolg ziek thuis en al 2 maanden geen inkomen met grote gevolgen sinds dien.en dan heb ik het nog niet eens over zijn loon gehad, deze houden ze in omdat ze denken dat dit hun goed recht is.Mijn vader maakte gebruik van de lease auto en de tegen partij was met achter uit rijden(parkeerplaats) in de lease auto gereden, mijn vader kreeg de schade formulier niet rond. waardoor ze zijn laatste loon hebben in gehouden om de schade op hem te verhalen. maar er staat nergens beschreven dat ze dat mogen doen noch dat hij de schuldige is in dit ongeluk!Ik raad aan om hier niet te gaan werken en als je dat wel doet van te voren alles zwart op wit op papier te hebben en wel ondertekent.Als je anders ziek word eindig je net als mijn vader, ziek thuis zonder geld.ik raad dit bedrijf af!

Pluspunten

Minpunten

loonin houding, geen communicatie, weigering van ziekmelden, geen vertrouwen.

Het was een top bedrijf

Bijna 3 jaar voor ze gewerkt en gestart in de tijd dat ze alles over hadden voor hun monteurs. De laatste anderhalf jaar heel erg achter uit gegaan. Helemaal bij de administratie waar de werk druk denk ik veelste hoog is met te weinig man. Constant achter je geld aan geen goede communicatie over in houdingen of verrekeningen. 2 maanden terug bijna me laatste dag geweest daar en nog niet alles is afgehandeld qua geld en inhoudingen. Dus niet aan beginnen

Pluspunten

Lease auto

Minpunten

Slechte administratie en communicatie

Niet aan beginnen.

In het begin leuk praatjes maar zodra je begint dan besef je hoe nettstaff haal personeel behandelt, salaris niet op tijd maar soms twee weken zonder geld. En dan moet je ook nog langs kantoor na je werk dag om voor je geld te smeken, ze komen hun afspraken niet na.

Pluspunten

Geen een plus punt.

Minpunten

Alles is min punt.

Nettstaff zijn huichelaars

Ze beloven van alles . Ze kunnen je niet plaatsen naar wat je bent opgeleid. Ze eisen met mensen te werken die NL taal niet bemachtigen. Na einde dienst houd je bij nettstaff een schuld over . Vooral als je een bedrijfsauto heb gehad daar . Meerdere ex collega's kunnen daarover meepraten. Er is helemaal geen win win sutuatie bij nettstaff . Nettstaff is een groot bedrijf dat alleen maar aan hun eigen hachje denkt. Ze doen hun voorkomen of ze het echt met je menen . Ma onder tussen gaat het alleen maar om hun eigen statistieken en euros binnen halen. Prima ma beloof mensen niet een heleboel moois . Want ze zoeken de zwakkere die niet goed voor hun zelf weet op te komen en die gevoel hebben dat ze vast zitten aan nettstaff. De volgers in deze maatschapij noem ik dat leiders voelen dat metteen aan en zullen zich daarbij ook nooit lllkkkkrr voelen bij een bedrijf als nettstaff die ze einde van de dag alleen maar uitbuit. Maja genoeg gesproken over een bedrijf die het niet eens waard is om over te praten. Ik moest dit gwn ff kwijt zodat mensen weten dat het alleen maar om een bedrijfs formule gaat die blijkbaar voor hun werkt . Maar waar jij als medewerker einde van de rit niks uithaalt dan alleen maar een rest schuld. M M

Goeie bedrijf met veel mogelijkheden.

Mooie bedrijf als werkgever en zorgen goed voor hun werknemers

Gezellige collega's

Super fijn bedrijf of voor te werken. Ben weggegaan omdat ik toch iets voor mezelf wilt starten als zzper

Gezellige collega’s goede werksfeer.

Altijd een goede werksfeer, en met respect omgegaan met collega’s.

Nettstaff

Top bedrijf met leuke mensen. Nettstaff is enorm aan het groeien en wordt een grote speler is de wereld van de technische detachering.

sociale en collegiale medewerkers

prachtig bedrijf om voor te werken. jammer dat ik niet meer als elektromonteur mag werken, anders was ik mijn hele leven daar blijven werken.

Pluspunten

je bent geen nummer bij Nettstaff

Minpunten

die moet ik nog vinden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Nettstaff. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Nettstaff met

Meer informatie over Nettstaff in populaire locaties

• Nettstaff