Logo van Nederrijn
Nederrijn

Nederrijn Reviews

Weg net voor de basisopleiding.

Collega's zijn snel jaloers als jezelf ambitie heb. Ik zou de basisopleiding gaan volgen omdat ik graag door wilde groeien naar rayonmanager. Maar 1 week naar dat ik alles had geregeld kwa oppas van de kinderen op mijn verjaardag zelf word ik er uit gegooid. (Jarloerse voorvrouw kon niet hebben dat ik rayonmanager wilde worden) En er werd geknoeid met de uren door de voorvrouw.

Pluspunten

Het was wel gezellig

Minpunten

Er word niks gegund

Veel beloven weinig waarmaken.

Ze beloven van alles tijdens je sollicitatie maar als het zo ver is komen ze de belofte niet na . 😱erg jammer.Verder ze betalen altijd optijd.

Pluspunten

Loon altijd oo tijd .

Minpunten

Lastig vrij krijgen, als je ziek bent trekken ze het af van je snipper dagen, maken mooie beloftes maar komen ze niet na.

Redelijk

Je moet voor jezelf op kunnen komen, anders red je het niet binnen dit bedrijf.

Leuke gezellige mensen

Leuke gezellige collega's, goede werktijden en een goed salaris

alg schoonmaak

werk vind ik erg leuk maar bied mijn te weinig uren helaas

Pluspunten

gezelige team savonds

Minpunten

smorgens alleen als op roep baar

Fijn bedrijf

Nederrijn is een fijn bedrijf. Ze maken altijd tijd voor je als je vragen hebt of ergens tegenaan loopt. Vond het zelf wat eng om naar het hoofdkantoor te bellen maar ook die zijn aardig en maken tijd voor je. Ik voel mij er welkom en blijf graag voor ze werken.

Leuk bedrijf en fijne sfeer

ik werk op diverse panden en heb leuke collegas het werk is afwisselend en niet zwaar mijn rayonleiding is ook heel prettig

Pluspunten

leuke voordelen op bijv zorgverzekering

Top bedrijf!

Gezellige collega's, leuke en afwisselende werkzaamheden, je krijgt waardering voor je werk, ze zijn flexibel!

Pluspunten

Collega's, werkzaamheden veel afwisseling

gezellige werksfeer

fijne collega's leuk afwissellend werk,van scholen tot kantoren,verpleegtehuizen.

Groot schoonmaak bedrijf

groot bedrijf dat door geheel nederland werkzaam is. zowel schoonmaak als glazenwasserij etc.

Pluspunten

goed loon

Minpunten

hoofdkantoor vaak niet in de buurt

Vacatures van Nederrijn

Meer vacatures

over het het algemeen is prima

Mijn ervaring bij Nederrijn is dat ik goed kan vinden met de collega's. Over het algemeen is de sfeer prima. Bij speciale gelegenheden krijgen we een kado of dank dat we goed hebben gedaan en complementen. En dat wil je wel graag horen,dat doet een mens altijd goed toch.

Pluspunten

kado

Nederrijn

Hartstikke makkelijk en leuk werk, je hebt in begin uitleg hoe je en wat je moet schoonmaken. Je hebt zoveel tijd om dingen schoon te maken van de afdelingen. Ik heb er nooit commentaar over gehad, altijd positieve reacties van mij baas en van de afdeling zelf. Ondanks dat je hard werkt, sta je wel altijd alleen en dat is wat minder maar je kunt wel lekker doorwerken.

Pluspunten

Afwisseling

Minpunten

Alleen werken

Het is altijd een gezellig sfeer om te werken

Ik vind het altijd leuk om aan het werk te gaan, omdat je op verschillende panden komt, dus ook verschillende collega's ontmoet. het leukste van me werk vind ik dat ieder pand anders is dus veel afwisseling hebt.

Pluspunten

verschillende mensen ontmoeten

Minpunten

weinig uren op een dag hebben

niet leuk

een kort verhaal ik kom er niet snel meer terug. niet erg vriendelijk bedrijf .maar wel hele leuke collega's

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

de bazen

Slechte rayonleiding/managers en communicatie.

In dienst gekomen via een hele aardige rayonleiding, werk beviel goed,wanneer hij maar belde stond ik voor hem klaar,viel op verschillende plaatsen in wegens ziekte afmelding etc. Deventer,Apeldoorn,Zutphen en teuge Opdrachtgevers waren tevreden Toen een nieuwe rayonleidster...geen communicatie ik moest haar de panden uitleggen toch steeds weer uit de brand helpen..einde 3 halfjaar contracten..wegens persoonlijke omstandigheden 3 weken ziektewet geweest bij terugkomst smoezen verzinnen om maar geen vast contract te hoeven geven...trap er niet in 1000% inzet gegeven stank voor dank..

Pluspunten

Eigen tijden vrijheid

Minpunten

Slechte communicatie slechte managers en rayonleiding

Slechte Managers, Geen communicatie, aan je lot over gelaten

Mijn ervaring tijdens het werk wat ik verricht heb is dat het werk erg leuk was, met collega`s was het super. Collegialiteit op en top, helaas kun je dat niet voor de managers zeggen... Zeer slechte communicatie en als er al gecommuniceerd wordt dan op een onbeschofte asociale manier. Uren worden niet goed genoteerd, waardoor je aan het eind van de maand enorm bedrogen uitkomt! Als je daar iets van zegt, wordt je bestempeld als leugenaar. Het gaat mij vooral om de standplaatsen Deventer, Apeldoorn en Okkenbroek. Op alle 3 de plaatsen heb ik gewerkt tot volle tevredenheid van de opdrachtgevers... Helaas nadat er een contract getekend wordt met EW zelf, dan haken ze af en bonjouren ze je eruit... Een dag eerder zeggen ze nog dat je het pand mag gaan beheren... Tja... Ik heb erg slechte ervaringen ermee gehad, ook het feit dat Mevrouw de manager vond dat er verschillende schoonmakers er maar uit moesten omdat ze anders van kleur waren... Letterlijk tegen mij gezegd... Bah!

Pluspunten

Collega`s

Minpunten

Managers, slecht bijhouden van uren

goeden collegas

zeer leuk om voor te werken de hele dag lekker schoonmaken en een goede sfeer met collega de vrijheid om alles goed te doen

Pluspunten

vrije tijd

gezellige werkomgeving

ik vond het heel fijn elke dag weer collega's waren aardig en collegiaal directie was lief het moeilijkste van de baan was niks eigenlijk ik heb mijn best gedaan het leukste van de baan was de baan zelf mis het wel

Pluspunten

communicatie

Prettige werk sfeer, collegiaal

Prettige werksfeer collegiaal. fijne werkuren weinig werkdruk

leuke collega's en afwisselend werk

Ik ben op verschillende plekken geweest, de ene keer een kantoor en de andere keer een oplevering zo blijft het leuk vind ik.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

ze zijn niet eerlijk tegenover het personeel

Ik werk als oproepkracht

Doordat ik werk als oproepkracht maak ik eigenlijk te weinig uren. (Wellicht zit er in de toekomst meer in). De leiding/managers zijn vriendelijk. ik kom op veel verschillende lokatie en heb eigenlijk altijd leuke collega's.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Nederrijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,5

• Nederrijn