NasWerkt

10: NasWerkt reviews van werknemers

Uitstekende organisatie

Ik was opzoek naar een nieuwe baan na lang oriënteren en bij verschillende bedrijven enkele gesprekken te hebben gehad, heb ik toch gekozen om via naswerkt in dienst te treden. De gesprekken waren nuttig, leerzaam en zeker weten behulpzaam. Ze denken erg goed met je mee en naast de uitstekende service (moet je eens proberen), waar het uiteindelijk allemaal om draait is jou nieuwe baan, van het begin tot het einde wordt je goed begeleid en je kan altijd op hun rekenen, dus betrouwbaar een dikke plus, Goed gedaan Allemaal ! !

Professioneel en laagdrempelig

Uitstekend geholpen aan een vaste baan waarbij op ik basis van werving en selectie direct op contact ben gegaan bij het bedrijf

Pluspunten

Kennis

Persoonlijk

Een aantal jaar geleden werkzaam geweest voor Naswerkt en heb het hier erg goed naar m'n zin gehad. Ze luisteren echt naar je wensen en gaan vervolgens op zoek naar een passende. Omdat ik nog bezig was met een opleiding heb ik hier parttime gewerkt en kon ik mijn eigen tijden inplannen wanneer dit voor mij uit kwam.

Pluspunten

Persoonlijk

Slecht

Slecht bedrijf, en geen oor voor de werknemers, baas blaft je gewoon af waar iedereen bij staat .. Veel problemen gehad.

Pluspunten

Gierende banden naar huis

Minpunten

Lekker vegen in je eentje !!!

Fijn contact

Erg fijn geholpen in mijn zoektocht naar een baan! Ik was werkzaam in de horeca, maar door Corona mijn baan verloren. Via Nas kon ik aan de slag als orderpicker en na een maand heb ik mijn heftruck certificaat behaald via Naswerkt. Nu al een half jaar werkzaam als heftruckchauffeur en heb het super naar mijn zin!

Pluspunten

Persoonlijk contact

Minpunten

Salaris mag altijd hoger ;-)

Mensonwaardige uitbuiting.

NASwerkt is een zeer asociaal uitzendbureau dat alleen de allerslechtst betaalde rotbaantjes in de aanbieding heeft. Positieve reviews over dit uitzendbureau zijn overduidelijk nep. Een leugenachtige intercedent hielp me aan een afschuwelijk baantje waarmee ik binnen twee weken ben gestopt. Het beeld dat de intercedent had geschetst was compleet onjuist. Schaamteloze leugens en uitbuiting. Alles aan dit uitzendbureau is goedkoop. De service is erbarmelijk; het banenaanbod een grap; het loon intriest. Doe jezelf een plezier: laat je niet uitbuiten door NASwerkt.

Pluspunten

NASwerkt verdient geld over jouw rug.

Minpunten

Matig loon, mensonwaardige behandeling.

Commercieel medewerker

Begonnen via naswerkt en daarna overgenomen door het bedrijf! De ervaring die ik met naswerkt heb is goed, ze organiseren elk jaar een borrel voor de uitzendkrachten, betalen netjes op tijd, luisteren naar mijn wensen, hebben mij ook goed geholpen met het vinden van de baan en bleven in overleg over de mogelijkheden. De sfeer die er op het kantoor bij naswerkt heerst is erg leuk, zijn altijd in voor een grapje en het is heel laagdrempelig. Mocht ik op zoek gaan naar een andere baan zal ik zeker naswerkt weer benaderen!

Pluspunten

open, flexibel, snel, direct

Goed uitzendbureau!

Inmiddels meerdere maanden werkzaam voor NasWerkt als montagemedewerker en het bevalt me tot op heden zeer goed. Het personeel en hun werkwijze zijn zeer persoonlijk en dat is wat je zoekt als werknemer...

Pluspunten

Zeer persoonlijk

Super werkgever!

Een persoonlijke benadering en afspraak is afspraak! Altijd met veel plezier voor gewerkt en uiteindelijk een vast baan aan overgehouden, een super werkgever dus!

Gezellige en professionele werksfeer. Alles is goed geregeld!

Gezellige en professionele werksfeer. Alles is goed geregeld!

Pluspunten

Staan 24/7 voor mij klaar.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij NasWerkt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• NasWerkt