NasWerkt
Inmiddels meerdere maanden werkzaam voor NasWerkt als montagemedewerker en het bevalt me tot op heden zeer goed. Het personeel en hun werkwijze zijn zeer persoonlijk en dat is wat je zoekt als werknemer...
Pluspunten
Zeer persoonlijk
NASwerkt is een zeer asociaal uitzendbureau dat alleen de allerslechtst betaalde rotbaantjes in de aanbieding heeft. Positieve reviews over dit uitzendbureau zijn overduidelijk nep. Een leugenachtige intercedent hielp me aan een afschuwelijk baantje waarmee ik binnen twee weken ben gestopt. Het beeld dat de intercedent had geschetst was compleet onjuist. Schaamteloze leugens en uitbuiting. Alles aan dit uitzendbureau is goedkoop. De service is erbarmelijk; het banenaanbod een grap; het loon intriest. Doe jezelf een plezier: laat je niet uitbuiten door NASwerkt.
Pluspunten
NASwerkt verdient geld over jouw rug.
Minpunten
Matig loon, mensonwaardige behandeling.
Begonnen via naswerkt en daarna overgenomen door het bedrijf! De ervaring die ik met naswerkt heb is goed, ze organiseren elk jaar een borrel voor de uitzendkrachten, betalen netjes op tijd, luisteren naar mijn wensen, hebben mij ook goed geholpen met het vinden van de baan en bleven in overleg over de mogelijkheden. De sfeer die er op het kantoor bij naswerkt heerst is erg leuk, zijn altijd in voor een grapje en het is heel laagdrempelig. Mocht ik op zoek gaan naar een andere baan zal ik zeker naswerkt weer benaderen!
Pluspunten
open, flexibel, snel, direct
Minpunten
Een persoonlijke benadering en afspraak is afspraak! Altijd met veel plezier voor gewerkt en uiteindelijk een vast baan aan overgehouden, een super werkgever dus!
Gezellige en professionele werksfeer. Alles is goed geregeld!
Pluspunten
Staan 24/7 voor mij klaar.