Multiselect Techniek

Multiselect Techniek Reviews

Na een goed intake gesprek heeft MultiSelect de moeite genomen om een passende functie aan te bieden die bij mij past. Ben je op zoek naar een technische baan dan zou ik het zeker aanraden om eens contact te zoeken met MultiSelect.
Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Goede sfeer binnen de vestiging. Vriendelijk personeel. bieden zeer interessante mogelijkheden aan om aan de slag te kunnen. Zeker een aanrader!
Pluspunten
Erg duidelijk over procedures
Minpunten
Kan er niet op komen
Professioneel, betrokken, flexibel, meedenkend. Ik werk al 2 jaar met veel plezier via Multiselect Techniek bij Astellas Meppel.
Minpunten
Een ervaren team dat vanuit hun enorme netwerk de juiste match weet te vinden. Korte lijnen en oprechte interesse in de persoon, je voelt je hier geen nummertje.
Pluspunten
Geen uitzendbureau, professioneel, informeel, persoonlijke benadering
Ben nu bijna 2 jaar aan het werk voor Multiselect en heb bevalt mij goed. De jongens denken goed met je mee en zijn flexibel. Als er een keer iets geregeld moet worden gaat dat zonder problemen of dat er eerst overleg moet plaatsvinden met een of andere manager. Zou het iedereen aanraden.
Pluspunten
Flexibel, denken goed met je mee en zijn professioneel
Minpunten
Erg prettig bedrijf om voor te werken. Informele werksfeer waar je te maken hebt met ervaren professionals. Zijn oprecht geĂŻnteresseerd in hun collega's en gaan op zoek naar het beste!
Pluspunten
Werksfeer
Na een korte inwerkperiode heb ik mij als techneut goed leren kennen. Heb inmiddels een superleuke baan waar ik mij de komende jaren nog goed kan vermaken.
Pluspunten
Goed salaris
Werk hier nu 1,5 jaar en ben erg tevreden. Het bedrijf is flexibel en denkt in veel zaken met mij mee. Ook op gebied van zelfontwikkeling is er veel mogelijk.
Pluspunten
persoonlijke aanpak