Motorkledingcenter.nl
Review over Motorkledingcenter.nl van een medewerker

Leuke gezellige organisatie

18 juni 2019
De sfeer is relaxed met toch genoeg werk te doen. Het is vooral leuk om je gezamenlijke interesse te kunnen delen met de klanten en vanuit daar ontstaan leuke (verkoop)gesprekken. We geven tips en staan klaar met de info die de klant evt. wil hebben. Weten we iets niet dan zorgen we ervoor dat we het wel weten. We denken graag verder en vooral met de klant mee. We proberen ons te onderscheiden door buitengewoon te zijn. Kortom een leuk en gezellig snel groeiend bedrijf.
Pluspunten
ruime maaltijdvergoeding op koopavond, gratis paasbrunch, gratis etentje Pinksteren, personeelsuitje, leuke personeelskorting
Minpunten
seizoensbranche dus dat is zomers meer werken dan in de winter, veel feestdagen open en werk in weekenden
22 maart 2021
Logistiek medewerker (huidige medewerker) - Hazerswoude-Rijndijk
Leuke gezellige werkplek zonder extreme druk op je schouders.
Pluspunten
Afwisselende drukte
Minpunten
De verdiensten mogen een schaal hoger.
21 juni 2019
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) - Hazerswoude-Rijndijk
MotorKledingCenter is in een paar jaar tijd gigantisch gegroeid. Jij als medewerker wordt daar goed bij betrokken waardoor je echt deel uit maakt van het bedrijf. Je ontwikkelt je eigen vaardigheden Ă©n je krijgt de ruimte om jouw kennis te delen. Buiten hard werken is er ook ruimte voor ontspanning. Op zijn tijd een gezellige borrel of een leuk etentje. De juiste balans tussen werk en ontspanning!
Pluspunten
Ruimte voor doorgroeien, fijne collega's, goede personeelskorting.
Minpunten
Seizoenswerk: In de zomer veel werken en in de winter minder.
20 juni 2019
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) - Hazerswoude-Rijndijk
MotorKledingCenter is thuiskomen, weg van huis. Er is een no nonsense mentaliteit, en iedereen mag zijn ideeën in de groep gooien. Het bedrijf wordt steeds groter, maar de gezelligheid zoals je die bij kleinere bedrijven ziet blijft. Wanneer het druk is wordt er met zijn allen hard gewerkt, dit bevorderd de teamspirit. Aan het einde van de dag is iedereen tevreden over je inzet. Natuurlijk heeft het bedrijf nog plaats om te groeien, zoals elk bedrijf, maar is twjifel er niet over dat hier goed mee wordt omgegaan.
Pluspunten
De sfeer en mentaliteit. Leuke teamuitjes!