MobiWerk

15: MobiWerk reviews van werknemers

Een goede sfeer en vriendelijke personeel

Al met al een goede management, vriendelijke personeel, zijn erg vlot zorgen ervoor dat mits je geschikt bent voor de job je heel snel aan de slag kan. Mede dankzij hun kon ik weer na 11 maanden noodgedwongen thuis te hebben gezeten door de Corona crisis aan de slag als Buschauffeur bij de RET,voor mij een droom die uitkwam.

Mooier dan de waarheid

Letterlijk een berg waar je vanaf glijd. Bij je sollicitatie's wordt het mooier gemaakt dan dat het is, en daarna ga je. Het duurt of te lang of het gebeurt niet, dit zijn dan de afspraken die je onderling maakt. Beveiligers in opleiding wordt gevraagd dubbele diensten te draaien en ergste is, ze worden gevraagd alleen een nachtdienst te draaien zonder enige uitleg.

Goede en vriendelijke werk omgeving

Open en vriendelijk, zit je ergens mee dan kan je altijd bij ze binnen lopen. Zelfs tijdens de corona kon je ze nog bereiken en werd er iets gedaan met kerst. Zodat je het gevoel had dat je er toe deed voor het bedrijf.

Professionele en aangenaam bedrijf

Ik heb hier mijn busrijbewijs (D) behaald. Professionele en aangenaam bedrijf met uitstekende professionele rij-instructeurs.

Werkgericht + menselijk, Vriendelijk.

Ik werk nu 9 jaar, tevreden, bij Mobiwerk.In de moeilijke periode van COVID werd uitstekend behandeld.Werd altijd goed naar me geluisterd.Mijn werk wordt gewaardeerd.

Pluspunten

Je werkt en je neemt vrij waneer je wil.

Minpunten

?

Goede sfeer en als het nodig is, zijn ze er voor je!

Fijne collega's en goed op de hoogte van de regelingen.

Pluspunten

Goede sfeer en snel bereikbaar

Prima werkgever.

Werkgever heeft oog en oor voor de medewerkers. Biedt ondersteuning en begeleiding wanneer nodig. Fijn bedrijf om voor te werken.

Het mag gezelliger zijn en betere arbeidsvoorwaarden gegeven worden. Nu voelt het kwetsend

Mag wel meer familiale sfeer gecreëerd worden. Om een band te creëren.

Pluspunten

Geen.

Minpunten

Er wordt een dossier bijgehouden met foutjes maar geen dossier met pluspunten.

Komen hun afspraken niet na.

Maken fouten en ik ben in de maling genomen, Hebben geen ervaring.

Pluspunten

Ik heb werk

Minpunten

Geeft geen salaris verhoging, 4 weeks salaris.

Met collega's was het tof werken

Een bedrijf wat een hoop beloofd maar niet veel nakomt.Als het erop aankomt durft het management je niet persoonlijk op de hoogte te stellen van de gang van zaken.

Pluspunten

Fijne collega's over het algemeen

Minpunten

Veel beloftes maar niets nakomen

Snelle afhandeling

fijne mensen op kantoor en op de bussen ook in deze mpeilijke tijd.

Minpunten

nog geen

Gezellig bedrijf waar je beloond wordt voor hard werken

MobiWerk is een heel gezellig bedrijf om te werken. Na een zorgvuldige training ging ik de bus op en heb er geen moment spijt van gehad deze weg in te zijn geslagen. De sollicitatieprocedure is niet makkelijk gezien je verschillende testen moet doen maar dit is uiteraard nodig voor de veiligheid. Je krijgt immers een grote verantwoordelijkheid. Zeker een aanrader om dit werk te doen en bij MobiWerk te solliciteren!

Pluspunten

Flexibel in roosters

Minpunten

Je moet veel beschikbaar zijn

Gezellig team met passie voor het werk

MobiWerk is een gezellig familiebedrijf dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Daar word je ook op geselecteerd. Door de persoonlijke en mensgerichte aanpak heerst er een goede sfeer, waarin altijd plek is voor een grapje, maar waarbij het werk wel serieus wordt genomen en er alles aan wordt gedaan om het zo goed mogelijk uit te voeren. Het interessante aan MobiWerk is dat zij een uitgebreide kennis hebben in de vervoerswereld en beveiliging, waardoor er voor medewerkers veel mogelijkheden zijn om door te groeien naar andere functies.

Pluspunten

Goede sfeer, uitgebreide kennis in de vervoerswereld en beveiliging, veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Onregelmatige uren, ook in het weekend en op feestdagen

Informeel en professioneel vervoerscentrum

Specialisten op het gebied van het Openbaar Vervoer. Ze hebben ook een touringcarbedrijf en eigen rijschool. Werven voor bijna alle ov-bedrijven in Nederland. Reageren snel en komen afspraken na.

Pluspunten

Persoonlijk contact, kennis van zaken.

gezellige werkomgeving en collega's

gezellige collega's en goed te combineren als alleenstaande vader.

Pluspunten

goed salaris

Minpunten

eenzijdig werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij MobiWerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk MobiWerk met

Meer informatie over MobiWerk in populaire locaties

• MobiWerk