Mitros
Ik werk met veel plezier bij Mitros. Door de vele ontwikkelmogelijkheden, kun je zonder van werkgever te wisselen veel kanten op. Werktijden vrij indelen kan ook. Daarom zou ik Mitros op dat vlak 5 sterren willen geven, ware het niet dat de personeelsbezetting al lange tijd te krap is en de werkdruk en het aantal overuren hoog. Hier wordt gelukkig aan gewerkt.
Pluspunten
Warme sfeer en vrijheid
Minpunten
Lange tijd krappe personeelsbezetting
Ik ervaarde Mitros als een productieve en gezellige werkomgeving.
Ik werk met heel veel plezier bij Mitros. Je krijgt ontzettend veel vrijheid om je eigen tijd in te delen en het wordt gestimuleerd om jezelf verder te ontwikkelen. Mitros is absoluut niet hiërarchisch en heeft een fijne bedrijfscultuur. Je werkt meestal samen met je team, maar mag ook meehelpen/denken met bedrijfsbrede projecten. De woningcorporatiebranche heeft een goede CAO. De startsalarissen zijn goed en je krijgt jaarlijks een loopbaanbudget voor je persoonlijke ontwikkeling. De oudere garde (die wel is uitgestudeerd) mag van dit budget extra vrije dagen kopen.
Pluspunten
Loopbaanbudget, veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, veel vrijheid
Minpunten
Samenwerking tussen afdelingen kan beter (maar daar wordt hard aan gewerkt!)
Ik heb hier meer dan tien jaar gewerkt en in die tijd was er veel dynamiek. En mijn ervaring is dat als je initiatief neemt, als je kansen pakt en als je ideeen hebt, dat je bij Mitros bijna altijd de ruimte krijgt om ermee aan de slag te gaan. Ik wilde eigenlijk steeds binnen 6 jaar een volgende stap maken, maar bij Mitros was er (vakinhoudelijk) steeds een ontwikkeling die ik nog even mee wilde maken. Directie is realistisch, resultaatgericht en erg gedreven om dingen steeds beter te doen. Soms gaat het zelfs een beetje hard... Het team communicatie is op dit moment na vele jaren bijna volledig vernieuwd. En dat brengt een leuke positieve energieke sfeer met zich mee. Mitros zit qua zelfbeeld en qua reputatie goed in de lift omhoog en dat is leuk. Bedrijfscultuur is informeel (familiecultuur). Mijn ervaring is dat mensen open, toegankelijk en vriendelijk zijn. Ik heb hier keihard gewerkt en heel veel gelachen :-)
Pluspunten
Vrijheid en verantwoordelijkheid, geweldig bedrijfsrestaurant, goede arbeidsvoorwaarden en volop kansen om jezelf te ontwikkelen
Minpunten
Dingen gaan soms heel snel, maar soms duurt het ook langer dan ik zou willen
In deze baan staat de huurder centraal, geheel conform de visie en missie van een woningcorporatie.
Pluspunten
Opleidingsbudget
2 sterren