Ministerie van Veiligheid en Justitie

Ministerie van Veiligheid en Justitie Reviews

110 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 113 reviews

Werken met hat min. Van buitenlandszaen heb jaren lang met succes vol verricht.

In 2013 heb een nieuw baan gekregen met het min. Van Vieligheid en Justitie getekende, vooreen nieuw baan met een Appi aan de hand. de naam van deze app is Said ARZAM maar ik ben plotselling onder de dwang en drang van de groepe Veiligthuis van de gemeente opgezet, nu ben in Morokko ! dat vind man schandalige.

Een plek waar je veel leert over jezelf en over anderen

Goede werkgever in principe, ik heb er met plezier gewerkt, helaas is het cultuurtje dat er heerst 1 waar je in moet passen. Het is een apparte andere wereld waar, je goed op moet letten. Ik heb er in veel opzichten geleerd.en neem dat mee bij verdere carrière.

Pluspunten

Gratis sport en kleding

Minpunten

Machocultuur

Gezellige en veilige werkomgeving.

Leuke interessante baan. Mogelijkheden tot sporten. Doorgroei mogelijkheden. Opleiding in de baas zijn tijd.

Pluspunten

4 daagse werkwerk dus 1 dag vrij in de week.

Uitvoerende voor de samenleving

Binnen een penitentiaire gesloten inrichting is niets wat lijkt dat het is.

Prettige werkgever

Ik heb 21 jaar met veel plezier bij dit ministerie gewerkt. Daarna heb ik de overstap gemaakt naar Doc-Direkt. Dit valt onder het ministerie van BZK.Dit had ik nooit moeten doen want dit is geen goede beslissing geweest. Door BZK zit ik nu in de WIA omdat ik niet mee kon komen in het werktempo.

Pluspunten

Leuke werksfeer en flexibele werktijden

Autoritaire bully sfeer

Je bent de laagste en dat word je ingewreven vanaf de sollicitatieBLAF bijeenkomsten.Speelbal van de planners, inmates en meerderen.Bek houden en werken.Bovendien door opvoeren van mysterieuze regeltjes in de aanstelling èn tijdens de beëdigingsondertekening manipuleren en stiekum inbouwen dat ze jou kunnen inruilen na 3 jaar.Gelukkig had ik op tijd ècht leuk werk gevonden...

Pluspunten

geen enkel, behalve onderlinge sfeer in sommige teams

Minpunten

waardeloze dag en nacht, vroeg en laat planning, GEEN enkele goede inwerking

De organisatie is heel dynamisch, collega's zijn echt een toegevoegde waarde

Je zult je heel snel welkom voelen. Jammer genoeg blijf je heel lang steken als je via een uitzendbureau binnen komt.

Competitieve werkomgeving met een hoog tempo

Binnen het ministerie zijn persoonlijke goede contacten heel belangrijk, naast een collegiale opstelling.

Gezellige werkomgeving

Prima bedrijf, je ontmoet veel mensen van verschillende pluimage. Leukste van de baan is dat je onder de baas zijn tijd kunt sporten. Leuke bedrijfscultuur. Individueel budget. Goed management.

Goed werkbaar met de collega's.

Goede werkomgeving maar slechte bedrijfscultuur. Het personeel op de werkvloer wordt slecht naar geluisterd in de dagelijkse gang van zaken.

Stress vol werk

Het werk gaf veel stress met zich mee Als er geweldsinsidenten voorvallen dan is er nauwelijks opvang voor het personeel Er komen steeds vaker geweldsinsidenten voor tegen het personeel en dan reken ik de scheldpartijen en beledigingen nog niet mee Ik raad het af om daar te gaan werken

Ik vind het ministerie en erg fijne werkplek.

Er werd enorm veel aan team building gedaan toen de tijd. Ik werd ook betrokken buiten mijn eigen werkzaamheden over de inhoud van de administratieve taken die ik deed wat het werk erg interessant maakte. Ik werd ook aangesteld om als tijdelijke directie secretaresse te zijn voor de hoofd directeur van de afdeling. Er was een goede balans tussen werk en privéleven.

Prima sfeer, goede begeleiding en mensgerichte samenwerking.

Als interim management assistente goede ervaringen opgedaan. Collegiale sfeer met oprechte aandacht voor elkaar en elkaars werk. Dit leidt tot optimale resultaten en een mensgerichte en prettige werksfeer. De houding "niet lullen maar poetsen" beviel mij uitstekend. Geen oeverloos vergaderen, maar to-the-point overleg en adequate follow up.

complex bedrijf

Een stugge organisatie met zeker zeer aardige collega's.

Pluspunten

dienstrooster

Minpunten

Reorganisatie

Eens en nooit meer

Slecht management, motivatie van personeel is laag. Gedetineerden denken alleen maar aan hun rechten en plichten kennen ze niet.

Pluspunten

Je wordt er niet moe

Minpunten

Management is slecht

Goede werkgever en goede arbeidsvoorwaarden.

Dit ministerie is een prima werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Als senior groepsleider veel geleerd over de omgang met jongeren met gedragsproblemen. Het leukste van de baan was de ruimte om invulling te geven aan de behandeling. Veel geleerd over samenwerken en teambuilding.

Pluspunten

Uitdagende functie, goed salaris

Minpunten

Wisselende diensten

Fijne werkomgeving

Gedurende deze periode heb ik als support medewerker op 11 verschillende lokaties gewerkt met enorm veel plezier.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Onzekere toekomst

het Om is een prima werkgever

Het OM is een prima werkgever, interessant en maatschappelijk relevant werk

Productieve en gezellige organisatie

Prettige werksfeer en doorgroeimogelijkheden. Fijn werk- en leefklimaat.

Pluspunten

Kansen persoonlijke ontwikkeling

Minpunten

Werkdruk/bezuinigingen

Goede arbeidsvoorwaarde

Werken bij de overheid heeft goede arbeidsvoorwaarden, het werk is wel 24/7 beschikbaar staan. De organisatie draait als een logge machine

Pluspunten

Goede tod

Minpunten

Logge organisatie structuur

stimulerende omgeving

De werkcultuur bij Justitie is ambitieus en stimulerend met volop mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Daarbij wordt altijd rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden en wensen.

Pluspunten

ruimte voor ontwikkeling

Minpunten

wie doet wat?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Ministerie van Veiligheid en Justitie. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Ministerie van Veiligheid en Justitie met

• Ministerie van Veiligheid en Justitie