Ministerie van Defensie

Ministerie van Defensie Reviews

421 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 441 reviews

Kameraadschappelijke werkomgeving

Je streeft met alle krijgsmachtdelen één doel na. Vrede en Veiligheid wereldwijd.

Pluspunten

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Beroepsmilitair

9 jaar in vast dienst gewerkt verschillende functies kunnen draaien uitstekende amo certicifisering prima opleidings mogelijkheden

Pluspunten

Faciliteiten

Minpunten

Weg van thuis

Wachten, roken , eten, roken , wachten, naar huis

DEMOTIVERENDE "werk"plek voor iemand zonder verleden in het leger. Humor is ( bijna) altijd gerelateerd aan personen of situaties binnen leger. Werktempo is dat van oude mannen. Af en toe buiten je pauzes om, even niks om handen is best fijn maar de krijgsmacht slaat alles op dat gebied. Moet je tegen kunnen... Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn daarentegen super.

Pluspunten

Secondaire arbeidsvoorwaarden, 13e maand, verlof opnemen

Minpunten

Lege werkdagen, gespreksstof/ humor

onregelmatige diensten maar wel goed verdiensten.

leuk werk als je houd van wisselende diensten,, verdient goed, leuke collegas en wisselend werk op miltair domein hetzij of op een kazerne of vliegbasis of de amerikaanse basis in brunssum

Pluspunten

goed loon

Minpunten

weekenden werken.

Discipline, op tijd, afspraken nakomen, eerlijk

Kijk er prima en voldaan op terug, zelf voor gekozen.Geen spijt.

Pluspunten

Goed verzorgd

Minpunten

oefeningen, over de grens

Zowel als militair als burger een goede werkgever

Goede arbeidsvoorwaarden en goede balans werk/privé

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden

Jong aan te raden om bij defensie te gaan werken.

Na 46 jaar gewerkt te hebben bij defensie is toch geweldig. Leuke sfeer maar maak het ervan je zelf positief inzetten. Mvgr dhr F. T

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Je eigen posief opstellen dan kom alles wel goed

Mooie tijd

Heel eerlijk. Salaris is gemiddeld redelijk. Maar als he kijkt wat je er voor moet kennen, en kunnen. En in wat voor omstandigheden. Mijn partner werkt in de zorg en salaris is gelijk aan die van mij als plaats vervangend groepscommand in een verkwnnings peloton van 11 genie luchtmobiele brigade. Als.ik dan kijk naar alle opleidingen en verantwoordelijkheden en in welke omstandigheden mijn werkzaamheden zijn, is opmerkelijk nog een milde omschreven van het feit dat ze net zo veel salaris krijgt als voor deze functie. Persoonlijk vind ik dat alle hulp en zorg verlenende sectoren als politie defensie brandweer en zorg/medisch zwaar ondergewaardeerd worden. Zeker op uitvoerend niveau (niveau 2 tm 4) vind ik schandalig betaald.en behandeld door name de regering. As je sector defensie en zorg gevuld.wil hebben ontkom je er niet aan om de salaris flink.omhoog te gooien. Met flink bedoel ik 15%.. en ja dat is een hoop geld. Dat is terug te halen op de lui die op.een hogere functie zwaar overbetaald krijgen maar wel roepen dat er geen geld meer is.

Pluspunten

Weinig

Minpunten

Materiaal financieel valse beloftes wanbeleid hoger hand

2 culturen die samengaan in 1 organisatie. Burger- en militair personeel. Als je daarin goed kunt meebewegen zit je bij Defensie op de juiste plek.

Je dient flexibel te zijn in de verschillende cultuurverschillen tussen militair personeel en burgerpersoneel. Defensie is altijd in beweging en snel handelen in onverwachte situaties eist inzet en aanpassing. Interne en externe verhuizingen zijn ook niet vreemd en door de steeds veranderende wetgeving zijn reorganisaties met regelmaat orde van de dag. Een fijne werkomgeving als je van een uitdaging houdt en de mentaliteit "samen schouders eronder" hoog in het vaandel staat.

Pluspunten

Pensioenfonds

Minpunten

Verschil militair - burger

Vaak top gewerkt

Gewerkt als uitzendkracht /kok op div locaties op de Veluwe.Super gewerkt. Helaas bij vaste baan afgewezen. Te oud 58 jaar. Is me verteld door de Chefkok die me BELDE. waardeloos. De week daarop gewoon weer gewerk als uitzendkracht. Geen punt met mijn 58 jaar

teamspirit

veelzijdige werkgever met doorgroeimogelijkheden op diverse locaties in zowel binnenland als buitenland

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Leuke kameraden, maar nooit tijd voor privézaken

Leuke kameraden, maar eigenlijk geen tijd voor privézaken. Dit is erg jammer als het bijvoorbeeld thuis niet lekker loopt.

Pluspunten

Eenheid van tenue, collega's, sportief, avontuurlijk.

Minpunten

Lange werkdagen, weinig vrije tijd, haantjesgedrag.

productief

een goede hardwerkende productieve werkomgeving. goede sfeer.

Ri

Prima tijd gehad, verschillende functies vervuld, veel afwisseling, kameraadschap en veel geleerd. Alle functies als onderofficier gedraaid als officier de dienst verlaten na bijna 40 jaren

uitdagend

zinvolle organisatie met betekenisvol werk. Nodig zijn betere arbeidsvoorwaarden met langere looptijden.

Leuk bedrijf waar je erg veel kan en mag leren

Zoek je iets wat je leven andere inzichten geeft? Stap dan in een baan bij defensie. Het expeditionaire karakter van het bedrijf laat je op plekken ervaring opdoen die uniek zijn en die je in je verdere loopbaan vormen. Verder kijken of denken, jouw rol in een team en waartoe je als team toe in staat bent!

Pluspunten

Ervaringen

Minpunten

Prive-werkbalans

Prettige werkomgeving

Flexibel zijn is een must. Goede secondaire arbeidsvoorwaarden.

Het was stevig aanpakken, maar in een team, dat goed op elkaar was ingespeeld.

ik heb vier jaar voor de telematica groep van het garnizoen Den Haag op de Frederik kazerne mogen werken. Oorspronkelijk in gewone kledij...waaraan geen echte eisen werden gesteld. Na een jaar werd dat gewijzigd en kregen we allemaal Uniformen. Af en toe was het fysiek inspannend, want we moesten grote hoeveelheden post verwerken, en soms ging het gewicht van postzakken over het maximum van 20 kilo heen. de sfeer op de afdeling was goed. De medewerkers waren goed op elkaar ingespeeld.

Veel weg voor ondersteuning oefeningen, weinig support vanuit management Veenhuizen

Zoals gezegd veel weg van huis. Ondersteuningen binnen en buitenland. (Vredes en Crisisgebieden) Je ziet veel van de wereld, veel Adhoc beslissingen, geen goede support vanuit leiding.

Bijzondere werkgever met veel kansen

Defensie is voor mij als beroepsofficier een bijzondere werkgever en zelfs een manier van leven. Zelf ben ik als soldaat bij de het Korps Nationale Reserve begonnen en later ben ik na een reeks tijdelijke contracten en een uitzending doorgestroomd naar het vaste bestand. In deze tijd heb ik veel mee gemaakt en ik had dit niet willen missen. Defensie heeft mijn leven zeker verrijkt. Dan de minpunten: De bedrijfscultuur is erg gericht op routine, tradities en zekerheid, de oude garde staat soms weinig open voor vernieuwing. De organisatie is soms ook erg bureaucratisch. Het aanvragen van kleine middelen kan soms verzanden in oneindige procedures. Ook zijn er drie pijlers qua personeel: reservisten, beroeps en burgers. Om hier tussen te switchen lijkt soms vrijwel onmogelijk (het heeft mij 7 jaar gekost!) Als je een 'vrije jongen' bent zul je hier nooit aarden.

Gaare werk

Ik zou niemand aanraden daar te gaan werken ze gebruiken jou alleen maar maar onbeschoft en lui echt te lui hun handen uit de mouwen te steken en niet vriendelijk en niet collegiaal

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Ministerie van Defensie. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

3.5