Miep huishoudservice

32: Miep huishoudservice reviews van werknemers

Sommige cliënten zijn heel lief.

Bij miep in Leeuwarden was het vaak als ik bij de cliënt kwam, wist de client niet dat ik zou komen of deed niet open. (Cliënt werd niet ingelicht dat er iemand die dag en tijd zou komen) de tijden bleven gelukkig wel staan in het rooster. Soms werd ik 9:00 tm 11:00 ingeroosterd en daarna pas weer 12/13:00. Als je met cliënt zelf belt kan je meestal wel gelijk naar de vorige cliënt komen

Pluspunten

Aardige cliënten

Minpunten

Geen benzine kosten

Fijne werkgever

Fijne werkgever, goed te combineren met jong gezin.

Informatie over Miep huishoudservice

• Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Vertrouwen in collega´s

Dankbaar werk, fijne werksfeer

Een fijne werkgever die graag met je meedenkt in mogelijkheden.Het werk is erg dankbaar en ik had gelukkig fijne cliënten Als er dingen zijn waar je tegen aanloopt kijken ze graag met je mee. Het enige nadeel vond ik dat er weinig doorgroei mogelijkheden waren, aan de andere kant kun je wel grotendeels je eigen beschikbaarheid bepalen wat wel weer een groot voordeel is bijvoorbeeld icm kinderen, een andere baan, hobbys etc

Pluspunten

Flexibel mbt rooster, fijne werksfeer, fijne contacten met de leidinggevenden

Minpunten

Fysiek zwaar werk, gebrek aan doorgroei mogelijkheden

gezellige werkomgeving

na 3 tijdelijke contracten nu in vaste dienst voor onbepaalde tijd. Leuke cliënten en als er problemen zijn heb je altijd een luisterend oor van je coördinator. Prima contact met coördinator. Loon altijd optijd en bij vragen snel antwoord. Ik ben blij met mijn werkgever!

Lichamelijk kan het zwaar zijn

Voor een extra zakcentje is het leuk werk. Maar vind loon tegen vallen voor het werk dat je moet leveren

Pluspunten

Gezellig contact met verschillende mensen

Minpunten

Zwaar werk

Cliënten zijn fijn

Geen gehoor bij de coördinator, telefonisch slecht bereikbaar altijd moet je een app sturen, dat is niet fijn als je iemand wil spreken… kantoor wel bereikbaar maar nooit direct antwoord, je moet alles zelf kopen handschoenen mondkap alcohol… ook als cliënten ziek zijn vind ik dat Miep hiervoor moet zorgen, van dit slechte salaris moet dit erooknog vanaf

Pluspunten

Cliënten

Minpunten

Niet bereikbaar

Leuke baan!

Leuke afwisselende baan, ik werk er al bijna 20 jaar en doe het werk nog steeds met veel plezier😊

Prettige werkomgeving met dito collega's

Mijn ervaringen bij Miep zijn eigenlijk alleen maar positief. Een eerlijke werkgever waar een gemoedelijke, collegiale werksfeer de boventoon voert. Ik ben gedurende mijn gehele carrière niet eerder zo'n prettige werkgever tegen gekomen.De bedrijfscultuur is informeel en laagdrempelig. Chapeau!

Dankbaar werk

Afwisselend en dankbaar werk. Je wordt gewaardeerd.

fijne werkgever. goed overleg en leuke cliënten.

Lieve cliënten die je hulp echt nodig hebben en waarderen. Overleg met coördinator verloopt soepel.

Slechte werkgever

Heb 1,5 jaar voor dit bedrijf gewerkt ze konden altijd op mij rekenen totdat ik de ziekte van lyme kreeg toen ging het wat minder met mezelf maar het begrip daarvoor was ver te zoeken door werkgever m.i.e.p

Fijne werkomgeving

Een fijne werkplek met waardering voor je werk en waar je input serieus genomen wordt.

Pluspunten

Ruimte voor eigen inbreng waar oprecht naar geluisterd wordt

Minpunten

Prima werkomgeving, en anders kun je het zelf ook wel een beetje creëren.

Prima werkomgeving,en anders kun je het zelf ook creëren.

Pluspunten

Bonus

Minpunten

Hangt van jezelf af.

Goede arbeidsvoorwaarden

Goede communicatie, cursussen te volgen, zeer goede arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Dertiende maand

Gewaardeerd werk

Alle mensen zijn blij met de hulp die ze krijgen.Ik zelf heb tot nu toe geen problemen ondervonden, al jij mee denkend bent, zijn hun het ook.

Pluspunten

Leuke clienten, goede werktijden.

Minpunten

Geen collegas waar je direct mee samen werkt.

Dankbaar werk

Prettig om er te werken en fijne cliënten. De coördinatoren zijn erg behulpzaam en meedenkend. Ik vind wel dat ze wat meer uitleg mogen geven over de cliënten waar je gaat werken. Wat betreft hun gezondheid en woonsituatie bijvoorbeeld.

Pluspunten

Leuk werk en fijne cliënten

Gewaardeerd werk

Fijn en gewaardeerd werk. Leuke uitdagingen veel vaste cliënten.Altijd in de buurt van je woonomgeving.

Pluspunten

Fijne werkgever en werk sfeer

Minpunten

Hele leuke cliënten, slechte communicatie met het bedrijf.

Als je het treft, is het erg leuk om met cliënten te werken. Vanuit het bedrijf zelf is er echter geen communicatie. Nooit de vraag hoe het gaat. Wordt weinig meegedacht.

Pluspunten

Contact met cliënten

Minpunten

Slechte begeleiding en communicatie

Officiële reactie van Miep huishoudservice

8 oktober 2021
MIEP hecht veel waarde aan de mening van onze medewerker en wij stellen uw terugkoppeling dan ook erg op prijs, wij hebben hier een interne notitie van gemaakt en gaan dit intern verder oppakken.

Ik werk met veel plezier bij Miep..

Werk met veel plezier bij Miep.. Leuke cliënten, goed contact met kantoor

sociaal werk bij de mensen thuis

Leuke Cliënten en goed contact met leidinggevende.

Pluspunten

leuk werk

Minpunten

weinig contact met collega's.

Slecht bedrijf

Wat de titel zegtMaar met de cliënten wel een fijn gevoel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Miep huishoudservice. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Miep huishoudservice met

Meer informatie over Miep huishoudservice in populaire locaties

• Miep huishoudservice