Middin
Was enige tijd bij middin locatie zomershof gestart. Al gauw kwam ik erachter dat tijdens mijn inwerkperiode bepaalde dingen haaks liep. O.a. Communicatie tussen zorgmanager en personeel verliep niet soepel en ook niet kunnen organiseren en inplannen verliep zeker niet lekker. Reden genoeg geweest om niet verder te gaan met Middin.
Pluspunten
Je krijgt wel doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Weinig rekening gehouden met personeel
goede werkgever , leuke collega.s . leuke opleiding , grappige bewoners , dankbaar werk
Altijd fijn bij Middin gewerkt , fijne collega’s management schort het wel eens aan Maar op de werkvloer heerst er een fijne sfeer
Alle betrokken lagen van het team waar ik werkte, zijn goed aan elkaar gewaagd, halen het beste uit elkaar. Veel waardering en respect.
Hele lieve mensen die het beste met gehandicapte mensen kunnen werken
Goede werkgever goede sfeer. Jammer dat het tijdelijk was. Meer nadruk op jongeren.
In mijn jonge jaren heb ik er gewerkt,toen heten het nog de Rubroek. Ja ik vond het een warm open huis,goed voor de bewoners.. Ik kwam er nog wekelijks met mijn schoonmoeder in het restaurant. Er is daar altijd muziek en goed en lief personeel.. Eigen kamers leeg die je zelf met eigen spullen mag inrichten. Ook een eigen douche en toilet je mag er zelfs op je kamer roken . En een leuk en sfeervol restaurant . Maar ook het Management is open en vriendelijk en hebben de mentaliteit van schuif aan
belachelijk hoge eisen waaraan je gelijk moet voldoen.
Pluspunten
lieve bewoners
Minpunten
haantjes politiek
Middin ondersteunt mensen met een beperking bij het leiden van hun eigen leven volgens eigen wensen en toekomstbeelden, in en met de samenleving. Het gaat om kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Wij gaan uit van de eigen kracht van mensen. Sommige mensen hebben ondersteuning nodig om hun leven vorm te geven.
Middin is een organisatie die volop in ontwikkeling is.
Het constant te kort aan personeel zorgt ervoor dat werknemers fysiek overbelast raakt. Je wordt onder druk gezet om zo veel mogelijk extra uren te maken, omdat invallers te duur zijn. Maar uiteindelijk kost ziek personeel nog meer geld....
Een leuke sfeer en doorgroei mogelijkheden. Heel goed georganiseerd. Ik had bij Middin al 4 jaar gewerkt. Ik heb daar heel veel geleerd en veel interessante mensen ontmoeten. Middin bied een goede zorg voor hun cliënten. Er bestaat uit verschillende organisaties die bieden zorg voor mensen met alle soorten beperkingen. Goede aandacht voor medewerkers, leuke teamuitjes en leerzame vergaderingen.
Pluspunten
Genoeg diensten
Minpunten
wisselende dinsten
op de locaties waar ik gewerkt heb was altijd een geweldige samenwerking, echt complematief ook een fijne sfeer
Leuke zware baan die ik lichamelijk niet meer aankom
Pluspunten
Fijne sfeer
Minpunten
Slecht magement
Was zwaar lichamelijk werk , vooral de mensen met een NAH. De begeleidende mensen zaten aan de overkant en hier was je alleen als verpleegkundige.
Pluspunten
Leuke doelgroep
Minpunten
MVG lichamelijk zwaar
Middin heeft veel locaties. Waarvan sommige veel meer aandacht lijken te krijgen dan anderen. Ik vind Middin niet helder in hun doelen. Middin voert al geruime tijd aan de lopende band veranderingen door, stapsgewijs, waarbij het de uiteindelijke uitkomst zelf al weet, maar niet deelt met haar medewerkers. Middin maait goedwerkende medewerkers langs alle kanten weg, en steeds minder zorg is beschikbaar voor de cliënt, waarbij dit gebracht wordt als 'vooruitgang'. Prachtige verhalen over Visie en participatie, wat uiteindelijk allemaal neerkomt op dat zowel de cliënten als de mensen op de werkvloer er niet beter van worden.
Pluspunten
Er zijn locaties die ruim en netjes zijn
Minpunten
Vaagheid, personeelstekort, weinig expressie van waardering voor medewerker
Het is een waanzinnig sterk, leuk en begripvol team wat hart voor het werk heeft.
Middin is een leuke leerzame organisatie. Ik werk er met veel plezier.
Fijn bedrijf met een goede visie en doelstelling. Ik heb alleen maatschappelijk werk gestudeerd en werk nu iets Onder mijn niveau. Ik heb bij middin weinig doorgroeimogelijkheden. Ik zou meer willen werken in mijn eigen vakgebied- maarschappelijk werk. Op het moment doe ik gezinsondersteuning en ambullant werk. Ik ondersteun mensen met een verstandelijke beperking en complexe hulpvraag in de opvoeding en ben gespecialiseerd in moeilijk verstaanbaar gedrag.
heb het altijd naar mijn zin gehad,,maar er zijn geen uren meer,,binnenkort
Pluspunten
goede collegas
Minpunten
Met veel plezier heb ik gewerkt in Middin. Ik heb de kans gekregen om in veel diverse functies te werken. Heb op veel diverse locaties gewerkt met enthousiaste collega's. H Heb mijzelf kunnen ontwikkelen en veel geleerd door de praktijk en de feedback van klanten, medewerkers en collega's maar ook dankzij ontelbare interne trainingen op het gebied van leiderschap.
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Hoge werkdruk