Michael Kors

Reviews voor Michael Kors in Venlo

Hallo ik werk nu al weer meer dan 3 jaar voor michael kors. Eerst via manpower en nu al bijna meer dan 2 jaar via vast contract. Ik kan dit bedrijf aanraden voor iedereen je moet wel van aanpakken weten met tijden hard werken ligt eraan hoe druk het is. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk ik werk op de vas afdeling. Als daar weinig werk is wordt je ingepland op andere afdelingen. Iedereen is beleefd daar dat is een vereiste regel. Je word geleerd op verschillende afdelingen te werken. Ik vindt dit bedrijf een aanrader is tot nu toe het fijnste bedrijf waar ik heb gewerkt.
Pluspunten
Werksfeer, mensen daar, werktijden.
Minpunten
Soms werkdruk.
En los Paises Bajos la cultura es muy distinta y en el ambiente laboral se agradece mucho ya que por lo general todos los compañeros (independientemente de el rango) son tratados por igual, aceptados, respetados y comprendidos. El salario es mayor que el español pero los gastos allí también son mayores.
Veel afwisseling van werkzaamheden, wat ik geleerd heb is dat ik mijn emoties + gevoel op psychisch gebied aan het verwerken was, waardoor ik momenteel een stap verder ben gekomen in het leven + op persoonlijke ontwikkeling. De management + bedrijfscultuur zijn prima. Het moeilijkste van de baan vond ik zelf de emotionele + gevoelsmatige kant te werken. Dit ging moeizaam bij mijzelf omdat ik daarin niet stabiel destijds was. Het leukste van de baan vond ik zelf dat ik bepaalde contacten/mensen ontmoeten waardoor er bepaalde triggers ontstonden die plezierige pieken bij mij naar boven haalden. (dit is te verwijzen naar herkenbare (deja vu momenten) uit het verleden.
Pluspunten
Prima
Minpunten
Prima
De focus ligt helaas te vaak om problemen "back-end" op te lossen in plaats van "front-end". Hierdoor ontstaan continue nieuwe "work-arounds" in het proces. Dit leidt tot onduidelijkheid , fouten en extra werkdruk.
Pluspunten
Goed salaris, luxe uitstraling, hoge personeelskorting
Minpunten
Onnodig hoge werkdruk doordat knopen niet worden doorgehakt