Mentaal beter

Reviews over Psycholoog (m/v) bij Mentaal beter in Almere

Mentaal Beter is voor mij een inspirerende en fijne werkplek. Iedere dag is afwisselend waarbij behandelmethodes en hulpvragen elkaar afwisselen. Er is genoeg ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling, door middel van werkbegeleiding, intervisie, deskundigheidsbevordering maar ook door middel van extra bijscholing. Werken in zelfsturende teams voelt gelijkwaardig, overleggen zijn praktisch en duidelijk ingericht. De sfeer in team waar ik werk (Almere) is betrokken, open en super gezellig.
Pluspunten
Diverse hulpvragen, afwisselende taken, gelijkwaardig en gezellige collega's
Minpunten
Je krijgt veel mogelijkheden geboden om je te ontwikkelen en wordt ook gestimuleerd om hier gebruik van te maken. Het team waar ik in werk is erg gezellig en hecht.
Pluspunten
Samenwerken en ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Reistijd
Mentaal Beter is een prettig bedrijf om voor te werken. De werkdruk ligt hoog, maar er is voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, overleg en gezelligheid. Omdat we in zelfsturende teams werken, heb je het gevoel dat je iets kunt bijdragen aan het team (en het bedrijf) en dat je input ook gezien en gewaardeerd wordt. Er zijn korte lijnen binnen het bedrijf, collega's en management zijn toegankelijk, en de bedrijfscultuur is informeel en gezellig.