Mentaal beter

Reviews voor Mentaal beter in Hilversum

Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om de functie uit te kunnen voeren. Iedereen heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Pluspunten
Informele sfeer, groeiend, ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
Concurrentie (markt), te snel groeien.
Een organisatie met een goede, duidelijke visie. Collega's die gemotiveerd zijn, ambitie hebben, maar ook de warmte van een team opzoeken. Je kan bij collega's binnenlopen voor hulp. Via het besturingssysteem Holacracy is er veel vrijheid én ook verantwoordelijkheid, waarin ik mijn ideeën kwijt kan, van mijn fouten mag leren om het elke dag een stukje beter te doen.
Pluspunten
Vrijheid
Wat me enorm aanspreekt aan Mentaal Beter, is dat het werkt vanuit het gedachtegoed dat je door ruimte voor eigen initiatief en ideeën, echte ontwikkeling mogelijk maakt. Dit voel ik op de werkvloer direct aan, omdat we een zelfsturend team zijn waarin we ons vrij kunnen manoeuvreren en waarin ruimte is om de afdeling verder op de kaart te zetten. Er heerst binnen de organisatie een open en laagdrempelige sfeer, waarin contact gemakkelijk gelegd is.
Werken bij Mentaal beter doe ik met veel plezier. Er wordt zelfsturend gewerkt en dit biedt mogelijkheden en daarbij kan je een bijdrage leveren aan de agenda punten. Ik heb het gevoel dat er in mij wordt geloofd en ze mij vertrouwen. Daardoor vind ik het ook niet erg om mij extra in te zetten voor de organisatie.
Pluspunten
Zelfsturend werken
Minpunten
Ik vond het bedrijf minder geschikt voor mij. Weinig collegialiteit en veel strijd onderling. De ruimte voor de afdeling is ook te krap, waardoor je slecht via de telefoon kunt communiceren.
Op het hoofdkantoor van Mentaal Beter heerst een fijne en open cultuur. Er is ruimte om eigen ideeën in te brengen. Lekker creatief zijn en mooie dingen bedenken voor onze doelgroep. Onze collega's helpen je graag en denken met je mee. Wat Mentaal Beter uniek maakt is dat iedereen zijn of haar eigen rol heeft en hier zijn verantwoordelijkheden over heeft. We werken aan veel vernieuwende projecten en hier draagt iedereen zijn steentje bij mee. Op het hoofdkantoor werken wij in sprints waarbij werk op een fijne manier wordt toegespitst op haalbaarheid. Naast hard werken lunchen we altijd gezamenlijk en maken we gebruik van elkaars expertises.
Pluspunten
Ruimte voor eigen ideeën & creativiteit
Mentaal Beter werkt met zelfsturing waardoor je al snel meer verantwoordelijkheden krijgt die bij je passen. De sfeer op kantoor is positief en informeel, met een toegankelijke directie. Mentaal Beter is een koploper in de zorg qua innovatieve projecten. Dit zorgt voor veel ruimte om je verder te ontwikkelen als "young professional". Naast de productieve bedrijfscultuur is er ook aandacht om even te ontspannen, denk aan gezamenlijke lunch, een wedstrijdje tafelvoetbal of een ander spel.
Pluspunten
Positieve sfeer, samenwerking in projecten
Minpunten
Binnen Mentaal Beter werken we in zelfsturende teams waardoor iedereen verantwoordelijkheden kan en mag nemen. Dit zorgt ervoor dat je op diverse vlakken kunt ontwikkelen en echt onderdeel bent van de organisatie. De sfeer is open, de lijntjes zijn kort en aan gezelligheid geen gebrek.
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Geen echte minpunten te benoemen
Veel mooie stappen kunnen maken en altijd de ruimte gehad om fouten te mogen maken en zo veel te leren.
Pluspunten
Goede sfeer, ruimte om te leren, goede werk privé balans