Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Veel ruimte voor ontwikkeling en samenwerking

5 februari 2019
Mentaal Beter is een organisatie waarin je veel mogelijkheden krijgt om zowel jezelf als de zorg verder te ontwikkelen. De zelfsturing biedt daarin veel ruimte en mogelijkheden. Het werken en het vergaderen verloopt daardoor erg efficiënt en prettig. De deuren bij de collega's staan altijd open waardoor je gemakkelijk even bij elkaar binnenloopt voor overleg of een praatje.
Pluspunten
Prettig in te delen werktijden
10 februari 2021
HR Adviseur (huidige medewerker) - Hilversum
Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om de functie uit te kunnen voeren. Iedereen heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Pluspunten
Informele sfeer, groeiend, ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
Concurrentie (markt), te snel groeien.
8 februari 2021
Basispsycholoog (huidige medewerker) - Rosmalen
Ik ben inmiddels een half jaar werkzaam bij Mentaal Beter. Al veel kunnen leren, zowel van collega's als via incompany cursussen.Mentaal Beter denkt goed na over hoe ze willen dat het werk gedaan wordt, wat betekent dat er veel informatie voor je beschikbaar is over processen en procedures. Wel is er ook ruimte voor je eigen persoonlijke inbreng hierin: je eigen weg vinden binnen de kaders die de organisatie geeft. Voor wie graag in de basisggz of wat lichtere sggz werkt, kan ik Mentaal Beter zeker aanbevelen! Leuke teams, aandacht voor elkaar (ook vanuit 'hogere lagen'), ruimte om je werk te doen en daarin te groeien.
1 februari 2021
Psycholoog (huidige medewerker) - Amersfoort
Ik waardeer mijn baan bij mentaal beter ontzettend. Er hangt een verbonden sfeer - zelfs in de corona tijd. Tevens is de gehele organisatie heel erg professioneel opgezet. Ook zijn er mogelijkheden je eigen ontwikkelingsplan uit te stippelen en wordt hierin goed meegedacht. Ik ervaar veel vertrouwen in mij als psycholoog en dat levert bij mij een groot gevoel van zelfbeschikking en verantwoordelijkheid op.
Pluspunten
De samenwerking en holacracy methode
Minpunten
Veel cliënten achter elkaar zien waardoor de werkdruk soms hoog kan zijn
  1. Veel ruimte voor ontwikkeling en samenwerking