Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Productieve en gezellige werkomgeving

10 februari 2021
Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om de functie uit te kunnen voeren. Iedereen heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Pluspunten
Informele sfeer, groeiend, ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
Concurrentie (markt), te snel groeien.
27 januari 2021
Corporate Recruiter (huidige medewerker) - Hilversum
Een organisatie met een goede, duidelijke visie. Collega's die gemotiveerd zijn, ambitie hebben, maar ook de warmte van een team opzoeken. Je kan bij collega's binnenlopen voor hulp. Via het besturingssysteem Holacracy is er veel vrijheid én ook verantwoordelijkheid, waarin ik mijn ideeën kwijt kan, van mijn fouten mag leren om het elke dag een stukje beter te doen.
Pluspunten
Vrijheid
27 januari 2021
Corporate Recruiter (huidige medewerker) - Hilversum
Wat me enorm aanspreekt aan Mentaal Beter, is dat het werkt vanuit het gedachtegoed dat je door ruimte voor eigen initiatief en ideeën, echte ontwikkeling mogelijk maakt. Dit voel ik op de werkvloer direct aan, omdat we een zelfsturend team zijn waarin we ons vrij kunnen manoeuvreren en waarin ruimte is om de afdeling verder op de kaart te zetten. Er heerst binnen de organisatie een open en laagdrempelige sfeer, waarin contact gemakkelijk gelegd is.
16 juli 2020
Hoofdkantoor (huidige medewerker) - Hilversum
Werken bij Mentaal beter doe ik met veel plezier. Er wordt zelfsturend gewerkt en dit biedt mogelijkheden en daarbij kan je een bijdrage leveren aan de agenda punten. Ik heb het gevoel dat er in mij wordt geloofd en ze mij vertrouwen. Daardoor vind ik het ook niet erg om mij extra in te zetten voor de organisatie.
Pluspunten
Zelfsturend werken
Minpunten
  1. Productieve en gezellige werkomgeving