Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Prettige werkomgeving en fijne collega's

5 februari 2019
Bij mentaal beter heerst er een fijne sfeer onder collega's, waarbij een platte organisatie ervoor zorgt dat er voldoende vrijheid is voor persoonlijke groei, ontwikkeling en het nemen van initiatieven. Er is ruimte voor voldoende begeleiding van basispsychologen en overlegmomenten met elkaar, zodat de kwaliteit van de zorg gewaarborgd blijft. Collega's zijn betrokken bij elkaar en het is fijn dat er voldoende ruimte en veiligheid is om de lastige (maar zeker ook de fijne!) dingen met elkaar te kunnen delen.
8 februari 2021
Basispsycholoog (huidige medewerker) - Rosmalen
Ik ben inmiddels een half jaar werkzaam bij Mentaal Beter. Al veel kunnen leren, zowel van collega's als via incompany cursussen.Mentaal Beter denkt goed na over hoe ze willen dat het werk gedaan wordt, wat betekent dat er veel informatie voor je beschikbaar is over processen en procedures. Wel is er ook ruimte voor je eigen persoonlijke inbreng hierin: je eigen weg vinden binnen de kaders die de organisatie geeft. Voor wie graag in de basisggz of wat lichtere sggz werkt, kan ik Mentaal Beter zeker aanbevelen! Leuke teams, aandacht voor elkaar (ook vanuit 'hogere lagen'), ruimte om je werk te doen en daarin te groeien.
1 februari 2021
Psycholoog (huidige medewerker) - Amersfoort
Ik waardeer mijn baan bij mentaal beter ontzettend. Er hangt een verbonden sfeer - zelfs in de corona tijd. Tevens is de gehele organisatie heel erg professioneel opgezet. Ook zijn er mogelijkheden je eigen ontwikkelingsplan uit te stippelen en wordt hierin goed meegedacht. Ik ervaar veel vertrouwen in mij als psycholoog en dat levert bij mij een groot gevoel van zelfbeschikking en verantwoordelijkheid op.
Pluspunten
De samenwerking en holacracy methode
Minpunten
Veel cliënten achter elkaar zien waardoor de werkdruk soms hoog kan zijn
7 maart 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Basispsycholoog (huidige medewerker) - Rotterdam
Als psycholoog bij Mentaal Beter kun je rekenen op veel afwisseling binnen werkdagen, met verschillende cliënten en behandelvormen. Het is heel fijn dat je je hier als een zelfstandige professional binnen de zorg kunt ontwikkelen, mede door de Holocracy (zelfsturende teams)! Vanuit het management is er oprechte betrokkenheid over hoe jij je werk voor jezelf beter kunt maken, zonder dat sprake is van bemoeienis. De cultuur binnen het bedrijf zou ik omschrijven als zeer professioneel, met een focus op hard werken, samen doelen bereiken en cliënten zo goed mogelijk bedienen.
Pluspunten
Goede opleidingsmogelijkheden, arbeidsvoorwaarden, fijne bedrijfscultuur met heldere voorwaarden
Minpunten
Enige productiedruk (dit geldt voor grote delen van de GGZ)
  1. Prettige werkomgeving en fijne collega's