Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Open en betrokken bedrijfscultuur met volop ontwikkelingsmogelijkheden

22 november 2018
Binnen Mentaal Beter werken we in zelfsturende teams waardoor iedereen verantwoordelijkheden kan en mag nemen. Dit zorgt ervoor dat je op diverse vlakken kunt ontwikkelen en echt onderdeel bent van de organisatie. De sfeer is open, de lijntjes zijn kort en aan gezelligheid geen gebrek.
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Geen echte minpunten te benoemen
10 februari 2021
HR Adviseur (huidige medewerker) - Hilversum
Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om de functie uit te kunnen voeren. Iedereen heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Pluspunten
Informele sfeer, groeiend, ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
Concurrentie (markt), te snel groeien.
27 januari 2021
Corporate Recruiter (huidige medewerker) - Hilversum
Een organisatie met een goede, duidelijke visie. Collega's die gemotiveerd zijn, ambitie hebben, maar ook de warmte van een team opzoeken. Je kan bij collega's binnenlopen voor hulp. Via het besturingssysteem Holacracy is er veel vrijheid én ook verantwoordelijkheid, waarin ik mijn ideeën kwijt kan, van mijn fouten mag leren om het elke dag een stukje beter te doen.
Pluspunten
Vrijheid
27 januari 2021
Corporate Recruiter (huidige medewerker) - Hilversum
Wat me enorm aanspreekt aan Mentaal Beter, is dat het werkt vanuit het gedachtegoed dat je door ruimte voor eigen initiatief en ideeën, echte ontwikkeling mogelijk maakt. Dit voel ik op de werkvloer direct aan, omdat we een zelfsturend team zijn waarin we ons vrij kunnen manoeuvreren en waarin ruimte is om de afdeling verder op de kaart te zetten. Er heerst binnen de organisatie een open en laagdrempelige sfeer, waarin contact gemakkelijk gelegd is.
  1. Open en betrokken bedrijfscultuur met volop ontwikkelingsmogelijkheden