Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Fijne werkgever met vertrouwen!

4 januari 2019
Vanaf het eerste moment dat ik bij Mentaal Beter ben binnengestapt, voel ik mij er welkom. Er heerst een hele fijne sfeer van vertrouwen en samen iets moois neerzetten. Het is voor mij ontzettend leuk en leerzaam om in een zelfsturende organisatie te werken, er is ruimte voor ieders ideeën en je krijgt de kans om iets nieuws uit te proberen.
Pluspunten
Goede werksfeer, gemakkelijk contact met collega's, innovatief
8 februari 2021
Basispsycholoog (huidige medewerker) - Rosmalen
Ik ben inmiddels een half jaar werkzaam bij Mentaal Beter. Al veel kunnen leren, zowel van collega's als via incompany cursussen.Mentaal Beter denkt goed na over hoe ze willen dat het werk gedaan wordt, wat betekent dat er veel informatie voor je beschikbaar is over processen en procedures. Wel is er ook ruimte voor je eigen persoonlijke inbreng hierin: je eigen weg vinden binnen de kaders die de organisatie geeft. Voor wie graag in de basisggz of wat lichtere sggz werkt, kan ik Mentaal Beter zeker aanbevelen! Leuke teams, aandacht voor elkaar (ook vanuit 'hogere lagen'), ruimte om je werk te doen en daarin te groeien.
1 februari 2021
Psycholoog (huidige medewerker) - Amersfoort
Ik waardeer mijn baan bij mentaal beter ontzettend. Er hangt een verbonden sfeer - zelfs in de corona tijd. Tevens is de gehele organisatie heel erg professioneel opgezet. Ook zijn er mogelijkheden je eigen ontwikkelingsplan uit te stippelen en wordt hierin goed meegedacht. Ik ervaar veel vertrouwen in mij als psycholoog en dat levert bij mij een groot gevoel van zelfbeschikking en verantwoordelijkheid op.
Pluspunten
De samenwerking en holacracy methode
Minpunten
Veel cliënten achter elkaar zien waardoor de werkdruk soms hoog kan zijn
11 juni 2019
Psycholoog (huidige medewerker) - Nederland
Ik werk nu sinds kort bij Mentaal Beter. Mentaal Beter heeft fijne arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer. De organisatie is transparant en weinig hiërarchisch.
  1. Fijne werkgever met vertrouwen!