Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Fijne collega's en veel eigen inbreng

27 februari 2019
Ik werk bij Mentaal Beter in een team met fijne collega's waarbij vooral opvalt de 'platte' structuur en de grote mate van gelijkwaardigheid onderling. Het is ook een erg professionele organisatie waarbij veel zaken, ook de randzaken zoals planning en kantoorruimtes goed geregeld zijn zodat je daar weinig omkijken naar hebt. Een erg prettige plek om te werken!
15 februari 2019
GZ-psycholoog (huidige medewerker) - Bergen op Zoom
We hebben een mooie afwisseling in ons werk door de vele verschillende problematieken die er bij Mentaal Beter Jong aangemeld worden en de vele behandelmogelijkheden die er binnen Mentaal Beter zijn in onze regio (Bergen op Zoom/Roosendaal) Nieuwe ideeën worden enthousiast opgepakt en we kunnen als team zelf richting geven aan hoe we de zorg willen inzetten, vanuit onze eigen expertise of belangstelling. Je zorgt er dus zelf voor dat het leuk en uitdagend blijft. En dat binnen een leuk team dat gedreven is en hard aan het werk is om te blijven groeien!
11 januari 2019
GZ-psycholoog (huidige medewerker) - Roosendaal
Ik werk nu een aantal jaar bij Mentaal Beter en ik werk in een leuk klein team, waarin veel ruimte is voor eigen inbreng. Soms is het echt aanpoten, maar samen met het team kan er veel gedaan en gedeeld worden. We zijn zelfsturend en dat was even wennen, maar bevalt steeds beter. Er is zeker geen vergadercultuur, maar er zijn korte en duidelijke besluitmomenten, waardoor er meer tijd blijft om zelf invulling te geven aan je werkzaamheden. Er is een goede steun van bovenaf en eigenlijk alles is bespreekbaar. Het werk is verder afwisselend binnen duidelijke kaders.
Pluspunten
veel vrijheid voor eigeninbreng
Minpunten
de dagen kunnen druk zijn
7 maart 2019
Basispsycholoog (huidige medewerker) - Rotterdam
Als psycholoog bij Mentaal Beter kun je rekenen op veel afwisseling binnen werkdagen, met verschillende cliënten en behandelvormen. Het is heel fijn dat je je hier als een zelfstandige professional binnen de zorg kunt ontwikkelen, mede door de Holocracy (zelfsturende teams)! Vanuit het management is er oprechte betrokkenheid over hoe jij je werk voor jezelf beter kunt maken, zonder dat sprake is van bemoeienis. De cultuur binnen het bedrijf zou ik omschrijven als zeer professioneel, met een focus op hard werken, samen doelen bereiken en cliënten zo goed mogelijk bedienen.
Pluspunten
Goede opleidingsmogelijkheden, arbeidsvoorwaarden, fijne bedrijfscultuur met heldere voorwaarden
Minpunten
Enige productiedruk (dit geldt voor grote delen van de GGZ)
  1. Fijne collega's en veel eigen inbreng