Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Fijn bedrijf met ruimte voor eigen inbreng

6 februari 2019
Binnen Mentaal Beter vind ik het prettig dat er ruimte is om mijzelf te ontwikkelen. Doordat er gewerkt wordt met zelfsturende teams is er buiten het behandelen van cliënten, ook ruimte om op beleidsmatig niveau mee te denken. Tevens wordt er gewerkt met kleine teams, waardoor de sfeer prettig en vertrouwd is.
8 februari 2021
Basispsycholoog (huidige medewerker) - Rosmalen
Ik ben inmiddels een half jaar werkzaam bij Mentaal Beter. Al veel kunnen leren, zowel van collega's als via incompany cursussen.Mentaal Beter denkt goed na over hoe ze willen dat het werk gedaan wordt, wat betekent dat er veel informatie voor je beschikbaar is over processen en procedures. Wel is er ook ruimte voor je eigen persoonlijke inbreng hierin: je eigen weg vinden binnen de kaders die de organisatie geeft. Voor wie graag in de basisggz of wat lichtere sggz werkt, kan ik Mentaal Beter zeker aanbevelen! Leuke teams, aandacht voor elkaar (ook vanuit 'hogere lagen'), ruimte om je werk te doen en daarin te groeien.
1 februari 2021
Psycholoog (huidige medewerker) - Amersfoort
Ik waardeer mijn baan bij mentaal beter ontzettend. Er hangt een verbonden sfeer - zelfs in de corona tijd. Tevens is de gehele organisatie heel erg professioneel opgezet. Ook zijn er mogelijkheden je eigen ontwikkelingsplan uit te stippelen en wordt hierin goed meegedacht. Ik ervaar veel vertrouwen in mij als psycholoog en dat levert bij mij een groot gevoel van zelfbeschikking en verantwoordelijkheid op.
Pluspunten
De samenwerking en holacracy methode
Minpunten
Veel cliënten achter elkaar zien waardoor de werkdruk soms hoog kan zijn
11 juni 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Psycholoog (huidige medewerker) - Nederland
Ik werk nu sinds kort bij Mentaal Beter. Mentaal Beter heeft fijne arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer. De organisatie is transparant en weinig hiërarchisch.
  1. Fijn bedrijf met ruimte voor eigen inbreng