Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Een gezellig en hecht team

5 februari 2019
Op het hoofdkantoor van Mentaal Beter heerst een fijne en open cultuur. Er is ruimte om eigen ideeën in te brengen. Lekker creatief zijn en mooie dingen bedenken voor onze doelgroep. Onze collega's helpen je graag en denken met je mee. Wat Mentaal Beter uniek maakt is dat iedereen zijn of haar eigen rol heeft en hier zijn verantwoordelijkheden over heeft. We werken aan veel vernieuwende projecten en hier draagt iedereen zijn steentje bij mee. Op het hoofdkantoor werken wij in sprints waarbij werk op een fijne manier wordt toegespitst op haalbaarheid. Naast hard werken lunchen we altijd gezamenlijk en maken we gebruik van elkaars expertises.
Pluspunten
Ruimte voor eigen ideeën & creativiteit
10 februari 2021
HR Adviseur (huidige medewerker) - Hilversum
Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om de functie uit te kunnen voeren. Iedereen heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Pluspunten
Informele sfeer, groeiend, ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
Concurrentie (markt), te snel groeien.
27 januari 2021
Corporate Recruiter (huidige medewerker) - Hilversum
Een organisatie met een goede, duidelijke visie. Collega's die gemotiveerd zijn, ambitie hebben, maar ook de warmte van een team opzoeken. Je kan bij collega's binnenlopen voor hulp. Via het besturingssysteem Holacracy is er veel vrijheid én ook verantwoordelijkheid, waarin ik mijn ideeën kwijt kan, van mijn fouten mag leren om het elke dag een stukje beter te doen.
Pluspunten
Vrijheid
27 januari 2021
Corporate Recruiter (huidige medewerker) - Hilversum
Wat me enorm aanspreekt aan Mentaal Beter, is dat het werkt vanuit het gedachtegoed dat je door ruimte voor eigen initiatief en ideeën, echte ontwikkeling mogelijk maakt. Dit voel ik op de werkvloer direct aan, omdat we een zelfsturend team zijn waarin we ons vrij kunnen manoeuvreren en waarin ruimte is om de afdeling verder op de kaart te zetten. Er heerst binnen de organisatie een open en laagdrempelige sfeer, waarin contact gemakkelijk gelegd is.