Mentaal beter
Review over Mentaal beter van een medewerker

Afwisselend werk in een leuk en hardwerkend team

15 februari 2019
We hebben een mooie afwisseling in ons werk door de vele verschillende problematieken die er bij Mentaal Beter Jong aangemeld worden en de vele behandelmogelijkheden die er binnen Mentaal Beter zijn in onze regio (Bergen op Zoom/Roosendaal) Nieuwe ideeën worden enthousiast opgepakt en we kunnen als team zelf richting geven aan hoe we de zorg willen inzetten, vanuit onze eigen expertise of belangstelling. Je zorgt er dus zelf voor dat het leuk en uitdagend blijft. En dat binnen een leuk team dat gedreven is en hard aan het werk is om te blijven groeien!
27 februari 2019
GZ-psycholoog (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk bij Mentaal Beter in een team met fijne collega's waarbij vooral opvalt de 'platte' structuur en de grote mate van gelijkwaardigheid onderling. Het is ook een erg professionele organisatie waarbij veel zaken, ook de randzaken zoals planning en kantoorruimtes goed geregeld zijn zodat je daar weinig omkijken naar hebt. Een erg prettige plek om te werken!
11 januari 2019
GZ-psycholoog (huidige medewerker) - Roosendaal
Ik werk nu een aantal jaar bij Mentaal Beter en ik werk in een leuk klein team, waarin veel ruimte is voor eigen inbreng. Soms is het echt aanpoten, maar samen met het team kan er veel gedaan en gedeeld worden. We zijn zelfsturend en dat was even wennen, maar bevalt steeds beter. Er is zeker geen vergadercultuur, maar er zijn korte en duidelijke besluitmomenten, waardoor er meer tijd blijft om zelf invulling te geven aan je werkzaamheden. Er is een goede steun van bovenaf en eigenlijk alles is bespreekbaar. Het werk is verder afwisselend binnen duidelijke kaders.
Pluspunten
veel vrijheid voor eigeninbreng
Minpunten
de dagen kunnen druk zijn
10 februari 2021
HR Adviseur (huidige medewerker) - Hilversum
Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om de functie uit te kunnen voeren. Iedereen heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Pluspunten
Informele sfeer, groeiend, ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
Concurrentie (markt), te snel groeien.
  1. Afwisselend werk in een leuk en hardwerkend team