Meestersgilde

Werken bij Meestersgilde: Meestersgilde reviews van werknemers

Uitstekende werkhouding!

Uitstekende werkhouding! Ik ben onder de indruk van hun professionaliteit en aandacht.

Top bedrijf, fijn om voor te werken

Meestersgilde regelt voor mij altijd mooie projecten. Wanneer er problemen zijn, hebben ze altijd een oplossing.

Pluspunten

Salaris is prima, betalen altijd op tijd, en zijn goed bereikbaar.

Fijne en gezellige werkomgeving

Ze helpen altijd direct bij vragen en zijn altijd vriendelijk!

Pluspunten

Persoonlijk contact bij vragen

Positief bedrijf

De contactpersonen staan je snel te woord, eventuele problemen worden snel opgelost. Als je certificaten nodig hebt zoals VCA geven ze je de mogelijkheid om dat te doen. Je wordt goed voorgelicht over wat voor werk je krijgt. De eventuele problemen worden in overleg met het contactpersoon opgelost. Ook financiële kant wordt goed overlegd. Ik heb via Meestersgilde afwisselend werk gevonden bij verschillende werkgevers. Je vaste contactpersoon komt ook af en toe op werkbezoek, Meestersgilde is een betrokken partij.

Nieuwe uitdaging

Als je altijd al wat anders wilde... maak dan contact met Meestersgilde!!

Productieve en gezellige werkomgeving

Altijd bereikbaar en helpen bij vragen. Komen regelmatig langs op het project en geven verschillende dingen zoals broeken, T-shirts etc.

Pluspunten

Salaris netjes op tijd.

Het bedrijf waar ik werk heeft een prettige werksfeer

Top bedrijf als je vragen heeft worden deze altijd spoedig beantwoord en het salaris word altijd stipt optijd gestoord

Pluspunten

Fijne collega's

Vriendelijk en correct.

Werk nu ca. 17 maanden voor Meestersgilden en ben altijd netjes en correct behandeld. Alles volgens het bouw cao. Betalingen altijd keurig op tijd. Absoluut geen klachten.

Pluspunten

Goede contactpersoon

Minpunten

2 wachtdagen bij ziekte

Prettige samenwerking

Werk nu al 1,5 jaar voor Meestersgilde en doe dat met veel plezier. Voel me gesteund en er wordt naar je geluisterd. Alles gaat in goed overleg en met respect voor iedereen. Staan altijd klaar voor je.

Pluspunten

Goede communicatie, persoonlijke wensen wordt rekening meegehouden, altijd bereid om hulp te bieden, staan achter je.

Minpunten

Geen.

Voor hun aan het werk. Hebben altijd werk voor mijn

Ik ben aan het werk bij vestiging Breda. Goed werk, leuk bedrijf. Zorgen dat ik snel aan het werk ben. Volgen de CAO ook. Nette werkkrleding krijg je.

Pluspunten

Snel en veel werk

Uitstekend uitzendbureau met aandacht voor hun werknemers

Meestersgilde heeft mij 2,5 jaar geleden goed geholpen met het vinden van een werkplek bij een schildersbedrijf waar ze voor werken. In het gesprek hadden zij aandacht voor de wensen die ik had. Ze boden mij een goed salaris en mijn pensioen kon ik op blijven bouwen bij het Pensioenfonds BPF Schilders. Als ik vragen heb over de uitbetaling van loon, opnemen van vakantiedagen of andere reserveringen wordt ik altijd direct goed geholpen. Daarnaast komen ze regelmatig langs op het project en ze tonen interesse waar ik mee bezig ben. Meestersgilde kan ik van harte aanbevelen!

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden, langdurig werk, mooie projecten, aandacht voor hun werknemers

Minpunten

n.v.t.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Meestersgilde. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.5

4.4