Medux zorg voor welzijn

29: Medux zorg voor welzijn reviews van werknemers

Ze zijn er nog lang niet

Willen niet van anderen leren en daardoor blijven ze hangen met slecht werkende systemen en procedures. Zeggen transparant te zijn maar 2 personen bepalen en sturen de teamleider. Als je binnenkomt met heel veel werkervaring dan zal je je daar niet thuisvoelen. Maar als je net begint is het prima.

Niet prettig

Sollicitatieprocedure is slecht te noemen. Je wordt als kandidaat niet serieus genomen en slecht geïnformeerd. Deze werkgever duld geen kritische vragen en of houding. Wegwezen!

Informatie over Medux zorg voor welzijn

Gebaseerd op 4 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Inclusieve werkomgeving
  • Steun van de manager

Lakse overheidscultuur waar veel jaloezie en stemmingmakerij heerst

Lakse overheidscultuur waar veel jaloezie en stemmingmakerij heerst. Niet aan te raden voor ambitieuze en vooruitstrevende mensen. Innovatie en assertiviteit wordt niet gewaardeerd en de kop ingedrukt

Leuke collega's maar dat is ook alles

Je wordt als personeel gebruikt. Waardering voor hard werken kennen ze niet. Niet eens het woordje dank je wel. Bij goed functioneren krijg je wel 1 hele procent erbij. En daarvoor moet je ook nog eens kei hard werken.Doorgroeimogelijkheden zijn er totaal niet. Worden wel beloofd maar dat zijn loze beloftes.MT zijn schijnheilige mensen. Ben blij dat ik er weg ben.

Pluspunten

Minpunten

Slechte leidinggevende slechte communicatie en een management wat gigantisch faalt

Goede werksfeer

Net begonnen bij Medux (januari 2020). Leuk bedrijf en goede werksfeer. Elke dag is anders. Veel afwisseling in contact met collega's op kantoor, maar ook met collega's van de buitendienst en de werkplaats. Ik heb er in een korte periode al veel geleerd en ze staan open om je steeds meer te leren.

Gezellig en leuk bedrijf om voor te werken.

Ik ben nu 2 jaar hier werkzaam. In deze 2 jaar ben ik vanaf Logistiek medewerker door gegroeid naar Onderhoudsmonteur en sinds kort naar Senior Onderhoudsmonteur/Leermeester. De werksfeer is hier erg goed, je kan bouwen en vertrouwen op je collega's. Heb je iets nodig om je werk nog beter te kunnen doen dan wordt dat geregeld. Ze zijn niet bang om te investeren en geven je veel vertrouwen. Maar wat het mooiste is aan het werk is de dank en glimlach van de klanten die je mag helpen.

Leuk bedrijf

Maar helaas moesten wij verderop gaan shoppen omdat wij hier financieel niet verder kwa

Intressant maar groot bedrijf

Medux is een interessant, maar groot bedrijf. De wet en regelgeving zorgen voor de manier hoe je dient te werken. Mede omdat Medux een groot bedrijf is, is het ook wat log.

Gespannen, serieuze werksfeer

Ik kan natuurlijk niet spreken voor heel Medux, maar dit was mijn ervaring bij contractmanagement. Mijn dag begon met het opstarten van de computer en beginnen met werken. Ik had één collega waar ik mee klikte (en zij was tegelijk met mij begonnen), maar ik kreeg het gevoel dat ik enkel een stagiaire was voor de andere collega's en dat ik en mijn werk er niet echt toe deden.

gezellige sfeer op werkvloer, directie matig

gezellige sfeer op werkvloer, directie matige uitvoering

👎👎

Werksfeer is onwijs slecht. Er wordt daar duidelijk onderscheidt gemaakt tussen collega's (met twee maten meten) En betreft de leidinggevende en manager beide roddeltantes..

Sterk bedrijf met ruime functies.

Een typische dag op het werk s'morgens is het gezellig en er hangt een goede sfeer werkvoorbereiding word doorgenomen, communicatie met ieder die te maken heeft met de opdrachten maar na maten de dag verloopt word het meestal rennen tegen de klok en planning en logistiek is dan vaak stressen maar door snel en goed te handelen komt het meestal wel goed. Ik heb geleerd om in ooit hele moeilijke omstandigheden snel te denken snel creatieve oplossingen. Management is hard strak correct maar met ijzeren hand. Er hangt vaak een ondanks veel negativiteit op tijd komen, hard werken en lol maken. Het moeilijkste is toch wel gemotiveerd blijven presteren onder ooit hoge druk. Het leukste is de veelzijdigheid het meedenken aan oplossingen en vaak hele persoonlijke aanpassingen maken met diverse machines gereedschap en methodes. En elkaar gemotiveerd houden.

Pluspunten

Goeie koffie

Minpunten

loonsverhogingen bevriezen, afschaffen van de CAO geen bonussen en BBQ meer

in mijn periode teveel eilandjes in de wp

Heb er een halfjaar gewerkt.Slechte communicatie.Als je een fout wordt erop afgerekend de hele wp weet het dan ook door praatjes achter je rug.Geen collegialiteit.Als er een fout in de planning wordt gemaakt wat ik heb meegemaakt dan is er niks aan de hand.Een waardeloze teamleider waar ik dagelijks woorden mee had die dacht namelijk dat hij de koning daar was.Er liepen daar monteurs durfden niks terug te zeggen had hij aan mij een verkeerde.Degene die de eindcontrole deed was en is een chagrijnige man met weinig humor.Een kleine dikke pad.Waar ik nu werk hebben ze meer verstand van mensenkennis er wordt naar je geluisterd.Als je bij Medux voorheen Harting Bank bij ziekmelding wordt je ontslagen dit zeg al genoeg over het bedrijf.Slecht salaris.

Pluspunten

Minpunten

teveel om op te noemen

Geen leuke werksfeer veel werkdruk

Geen leuke bedrijf gelukkig leuke collega's alles word in de gaten gehouden als je ff stond te kletsen word er gezegd is het al pauze Werktijd 830 als er leveranciers stonden om 800 815 moest je ze helpen maar als je 5 min eerder weg had je oorlog

Pluspunten

Leuke collega s

Minpunten

Stoffen loods in de winter ijskoud zomers benauwd geen airco

Leuke en gezellige werkomgeving

Bij Medipoint leer je veel, zeker als het gaat om hulp behoefden die een goed hulpmiddel nodig hebben zoals een scootmobiel , elektrische rolstoel maar ook speciale fietsen of handbewogen rolstoel. Deze worden verstrekt door de afdeling W.M.O ( Wet Maatschappelijke Ondersteuning) van de gemeentes waar je veel mee in contact staat. Werk druk licht hoog maar met leuke collega's en een grapje op zijn tijd kom je de dag zeker snel door. Goede werkgever en je leert er veel.

Gezellige werkomgeving

Gezellige werkomgeving, maar geen doorgroei mogelijkheden. Communicatie is slecht tussen projectmanagers en afdeling ICT. Als een beslissing genomen is wordt ICT benaderd met als gevolg dat er te veel dingen mis gaan en deadline niet wordt gehaald.

Pluspunten

collega's onderling was de sfeer prima!

Minpunten

zie review

Leuke collega's maar erg gedisiplineerd

Werk omgeving was erg leuk en zeker je collegas wie allemaal rond loopt daar.Alleen als je 1 keer ziek meld ben je PER DIRECT ontslagen.Het maakt niet uit of je kker hebt gekregen of je griep bent je mag per direct vertrekken.Omdat ze daar regelmatig mensen nodig hebben (wegens steeds korte lontje van de werkgevers) blijft er haast niet veel medewerkers over.Zij moeten per direct weer nieuwe kandidaten inschakelen omdat zij regelmatig ontslagen worden.

Pluspunten

water

Minpunten

slechte coordinators & onbegrijpelijke huisregels

Teleurgesteld

Gezien de privacygevoeligheid van het werk wat ik deed kan ik niet veel vertellen. Met mijn collega's had ik een goede verstandhouding en heb ik altijd prettig gewerkt. de mededeling dat het bedrijf de salarisadministratie ging outsourcen kwam voor ons als afdeling als donderslag bij heldere hemel. Nu ben ik weer op zoek naar een leuke job.

Leuk bedrijf

Leuke winkels, prima collega's, jammer dat er veel vestigingen regelmatig worden gesloten. Noem het maar paniekvoetbal naar de investeringsmaatschappij. Ook hier zullen er geen vaste aanstellingen worden uitgedeeld. Uitstekende leerschool voor tijdelijke opvulling wanneer je niet weet wat je wil gaan doen.

Pluspunten

Vrijheid en in je werktijd een cursus volgen

Minpunten

Vele wisseling van collega, s

leuke collega`s

je werkt met ze 2e dus een leuke collega aan je zij is altijd belangrijk zo ga je met plezier naar je werk gelukkig heb ik dat daar zeker gehad.. alleen omdat het vakantie werk was heb ik daar niet langer van kunnen genieten

Pluspunten

Klaar is klaar

Gemoedelijke werkomgeving

Met plezier gewerkt, toch weinig contact met leiding. Fijne collega's waar je op kan rekenen. Niet veel uitdaging.( maar dat is persoonlijk) Veel contact met mensen.

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

te weining uitdaging voor mij persoonlijk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Medux zorg voor welzijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Medux zorg voor welzijn met

Meer informatie over Medux zorg voor welzijn in populaire locaties

• Medux zorg voor welzijn