Medisch Centrum Leeuwarden

Medisch Centrum Leeuwarden Reviews

Patienten zorg en last minute veranderingen. Altijd bereid zijn om te rennen en de patiënt te helpen. Ook als inventaris niet klopt ofzo.
Goed leer en werk bedrijf. Altijd erg naar mijn zin gehad. Leuke werksfeer.
Pluspunten
Mooie werkplek om ervaring als secretaresse/administratief medewerkster op te doen. Vele jaren met veel plezier gewerkt.
Het verwerken van administratie in Exel. Het aanmaken en verlengen van parkeerkaarten voor bezoekers en patiënten. Kassa werkzaamheden. Het bestellen van taxi's voor bezoekers en patiënten. Het maken van badges voor personeel en externen. Uitgeven van OV chipkaarten voor personeel. Parkeerbeheer
Pluspunten
Veel extras
Minpunten
Veel dingen weinig tijd
Zelfstandige functie met veel contacten op divers niveau.
Rustig beginnen met een kopje thee. Dan op "ronde" door het ziekenhuis, bedden schoonmaken en opmaken. Discreet te zijn. Met de directie heb je niet veel te maken. Collega's zijn echt leuk maar ook de verpleging. Soms zware karren trekken (denk aan schouders). Je werk altijd met een andere collega's per week.
Pluspunten
Gezelligheid op z'n tijd, je kunt op elkaar rekenen.
Minpunten
Als je pasje niet werkt bij de ingang.
Medisch Centrum Leeuwarden is een goed bereikbaar en geoutilleerd ziekenhuis, waar alle specialismen vertegenwoordigd zijn patienten uit een uitgebreid gebied bezoeken de kliniek en de polikliniek, vooral het hartcentrum,- het bariatrisch centrum en het vaatcentrum trekken patienten uit omringende provincies het heeft een prettig werkklimaat en goede secundaire arbeids voorwaarden, fijn om hier te mogen werken ik heb een leuke afwisselende baan, waar het verpleegkundige aspect en het leidinggevende aspect beide ruimschoots vertegenwoordigd zijn
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
erg grote instelling
Nieuwe inrichting van het inkoopproces, rekening houdend met de fusie en de digitaliseringslag. Interviews met collega's om het inkoopproces in kaart te brengen. - Risicoanalyse - Controleplan - AO Handboek - Lijncontrole
Grote poli met veel chirurgen en twee hoofd-hals oncologen. Veel geassisteerd bij verschillende behandelingen, veel geleerd en het was zeer uitdagend.
Pluspunten
Veel verschillende behandelingen
Minpunten
Het uitlopen van de agenda
Ik heb hier ontzetten veel geleerd. Op administratief gebied maar ook op horeca gebied. Mijn collega's waren altijd vriendelijk en behulpzaam en kon altijd om hulp vragen. Hierdoor was de sfeer op de werkvloer ook altijd goed. Dat creeert ook weer een leuke werkomgeving en plezier in je werk
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onregelmatige werktijden