Medipoint
Continu verandering van werkwijze wat erg verwarrend is
Pluspunten
Erg sociaal
Minpunten
Veel verloop van personeel
Hier kan ik eigenlijk weinig van zeggen. Er is ook geen typische aanduiding voor een werkdag aan te geven. Er wordt alleen getelefoneerd, ook hele emotionele gesprekken, en het vooral aan jezelf om daar een weg in te vinden en professioneel te blijven ten allen tijde.
Pluspunten
Gratis fruit
Minpunten
Werkdruk
Hectisch bedrijf, niemand zit op een lijn en het salaris is bedroevend. Heel veel onthouden en continu wijzigingen, je gaat helemaal stuk naar huis op het eind van de dag. Er wordt misbruik gemaakt van de werknemers, en het verloop is heel erg groot. Jammer, als je samen op Ă©Ă©n lijn zit en met elkaar kunt bespreken wat goed gaat en wat niet zou al een hele verbetering zijn. Begin er niet aan.
Pluspunten
Minpunten
Teveel om te benoemen
Fijne collega's management is vooral geĂŻnteresseerd in zichzelf... weinig waardering hoop vriendjes politiek. Oneerlijk
Pluspunten
Fijne collegas
Minpunten
.....
Er wordt veel belooft en omgaan met collega's valt veel te wensen, er wordt een cultuur gecreëerd die niet in deze tijdgeest past.
Casussen goed onderbouwen, goed kunnen netwerken (intern en extern)
Afwisselende functie met veel vrijheid om werkzaamheden en agenda zelf in te delen
Leuk bedrijf, waar de klanten vaak blij zijn met onze telefoontjes
Goed bedrijf oog en oor voor client en medewerkers
Het is een goede baan als je houd van constant contact met klanten en het kunnen helpen van mensen. Het is wel een moeilijke baan wanneer je de problemen van klanten op jezelf trekt.
Minpunten
Hoge stress
Ik zou dit bedrijf niet snel aanraden. Voor het werk wat je moet doen krijg je slecht betaald. slechte werkplekken, hoge werkdruk. De sfeer onderling bij medewerkers is goed, maar er wordt door manegmant een angstcultuur gecreëerd. Het verloop van medewerkers is erg groot.
Het is op zich een leuk bedrijf maar de werkdruk is hoog en het personeel wordt te weinig gewaardeerd
Je start in de ochtend bij je eerste klant voor een simpele reparatie en de volgende is weer een uitdaging er is een storing maar je moet hem vinden dit gaat zo de hele dag door ik heb hier een hoop geleerd op het gebied van klantencontact was een leuke baan
Bedrijf deed zich sociaal voor maar aan het einde van mijn proeftijd kwam de ware aard naar boven: Zonder enige waarschuwing of feedback vooraf op staande voet ontslagen. Totaal onverwachts. Administratieve afhandeling van contracten en loonstroken nogal amateuristisch.
Pluspunten
Aantrekkelijke werktijden
Minpunten
Werken op veel verschillende locaties
Ontzettend leuk werk voor een werkgever die niet in je geĂŻnteresseerd is. Zeer slecht loon terwijl het werk vooral geestelijk erg zwaar kan zijn, aangezien je bij doodzieke menswn komt.
je staat meestal op dezelfde plek waar je goed in bent. Ik heb alle plekken kunnen leren wat er te leren valt. het is geen moeilijke baan, iedereen zou dit makkelijk kunnen doen. je hebt wel uithoudingsvermogen voor nodig.
Minpunten
lange dagen
Was heerlijk werken, buj verschillende mensen over de vloer komen, collega’s waren allemaal grappig
De sfeer is informeel. Er wordt keihard gewerkt om targets te halen zowel op de afdeling WMO als bij de verpleeghuizen. De afdeling WMO moet het hebben van de aanbestedingen de gunfactor, en de afdeling verpleeghuizen van de service zowel administratief als technisch. Ik heb daar geleerd om echt van je af te bijten en mijn administratieve skills opgeschroefd naar een hoger niveau. Je moet echt voor je zelf opkomen ook bij het management en zorgen dat je met alle managers op Ă©Ă©n lijn licht, doe je dat niet dan zul je ondergesneeuwd worden. Het moeilijkste van de baan is dat je contstant moet presteren met minder wordt geen genoegen genomen je gaat voor 200% of niets. Dit kan een hoop stress brengen je moet dus echt stressbestendig zijn en tegen een hoop kritiek kunnen, en geen 9 tot 5 mentaliteit hebben. Als je dit allemaal hebt kun je een hele leuke tijd hebben ik heb dat namelijk wel gehad en de 7 jaar dat ik er heb gewerkt en er hele leuke contacten aan overgehouden. Het leukste van de baan is het contact met je klanten zowel de gebruikers als de aanvragers. Een typische dag bij Medux is je komt binnen start natuurlijk bij het koffieapparaat en zet je computer aan. Daarna bijkletsen met je collega's tot het tijd is om je telefoon aan te zetten , dan is het keihard werken met af en toe een geintje tussendoor.
Pluspunten
Korting bij de medipoint winkels
Minpunten
Je constant moeten bewijzen
Communicatie verbeteren Betere arbeidsvoorwaarden Loon naar werk
Pluspunten
Je kan veel regelen qua werkdagen
Minpunten
Geen goede communicatie
Heb hier maar 2 maanden proefgedraaid. 1e indruk is goed. Had leuke collega's.
Veel mogelijkheden tot zelfontwikkeling aangezien het een grote organisatie is. Flexibel op het gebied van werktijden en dagen. Je krijgt veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en te profileren. Collega's zijn erg vriendelijk en bereidwillig.