Media Markt
Bekijk alle reviews over Media Markt

Media Markt

Review over Media Markt van een medewerker

Leuke collega’s, management teveel gericht op targets

Ik heb hier welgeteld 1 maand mogen werken bij de vestiging in Breda op de afdeling klein huishoudelijk, collega’s waren top, echt aardige mensen met wie ik altijd leuke gesprekken had, ze hielpen me in de eerste weken echt goed op weg. De grootste problemen? Een leidinggevende van nog geen 30 jaar oud en het management die alleen maar kijkt naar targets dit, targets dat. Verzekeringen en bijverkoop, dat is waar ze naar kijken, terwijl ik makkelijk een prima bovengemiddelde omzet per dag kon draaien op deze afdeling was het verkopen van verzekeringen veel belangrijker volgens hen. Management geeft niks om klantvriendelijkheid jegens klanten, het kan ze niks schelen of klanten goed worden geholpen. Het ergste van de verzekeringen (en dat had ik ze ook uitgelegd) was dat klanten ze niet wilden afsluiten want ja, wie sluit er voor een föhn van pak en beet twee tientjes nou nog een extra verzekering af van nog eens twee tientjes extra? Ik had het naar mijn zin tot het moment dat ik werd ontslagen omdat ik volgens het management te weinig verzekeringen verkocht terwijl ik mijn werk wel gewoon goed deed en ik van sommige collega’s gewoon te horen kreeg dat ze zichtbaar ontwikkeling zagen.

Collega’s zijn goud, management daarentegen heel maar dan ook heel slecht

Collega’s zijn altijd heel gezellig en leuk om mee te werken. Loon en management Zijn om van te huilen, Het lijkt wel alsof de positie “Leidinggevende” of alles boven verkoopmedewerker een aantrekkingskracht heeft voor mensen met een Godcomplex. Uren worden niet geregistreerd die wettelijk gezien wel geregistreerd zouden moeten worden. uitklokken maar dan nog een half uur op de beveiliging moeten wachten. targets zetten die niet te behalen zijn. Focus bij de mediamarkt ligt vooral op het aansmeren van verzekeringen en bijaankopen.

Pluspunten

Collega’s&Personeelskorting

Minpunten

Management, Loon en werkbeleid

Gezellige collega's, leuke klanten.

Je wordt niet goed ingewerkt en ze herhalen het maar 1x. Je moet stressbestendig kunnen zijn, want anders kom je onvriendelijk over naar klanten.
Zelfde functieZelfde locatie

Gezellig, leuk werk. Ideaal als tijdelijke baan. Geen doorgroei mogelijkheden. Studentenwerk

Pluspunten

Minpunten

Laag loon.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Media Markt met

Meer informatie over Media Markt in populaire locaties

• Media Markt
  • Leuke collega’s, management teveel gericht op targets