Media Markt
Bekijk alle reviews over Media Markt

Media Markt

Review over Media Markt van een medewerker

Prima werkgever

Prima vestiging in bergen op zoom. Ondanks kritiek toch een prima werkplek. Hecht team, en net als in ieder ander bedrijf zijn er wel een ups en downs maar niet gekker dan anders. Doorgroeimogelijkheden liggen niet altijd intern maar wel extern! Andere vestigingen, leveranciers en hoofdkantoor. Al met al een prima werkplek!

Pluspunten

Flexibel, doorgroeimogelijkheden, sfeer

Minpunten

Soms wat chaotisch

gezellig team

Erg leuk team. Je bent veel bezig en het is nooit saai.

meest trieste werkervaring

slechtste werkervaring ooit, leiding gevende die het eigen systeem niet kent, totaal geen waardering, haal je 3 van de 4 targets? niet goed genoeg je kan aan de 4e werken (erg onrealistisch dus). na indienen ontslag werd het nog erger, je word respectloos behandeld ondanks je je best gewoon doet tot de laatste dag. belachelijke targets zodat ze minder bonus hoeven betalen, aansmeer gedrag is verplicht anders word je op het matje geroepen. en er word duidelijk gesjoemeld met salaris dus hou dat goed in de gaten voor jezelf. met klanten werken was fijn, maar dat kan ook elders, beste beslissing ooit om daar weg te gaan, ik koop er zelfs niets meer nu ik weet wat voor bedrijf het is. ow en de directeur doet poeslief maar geloof me, die heeft 2 gezichten durft zelf geen negatief ding te zeggen, laat ie allemaal over aan zn floormanagers. hou ook alles maar voor je in bergen op zoom iedereen werkt voor zich en proberen je te naaien waar het maar kan.

Pluspunten

klanten

Minpunten

al het bovenstaande

goede werksfeer, laag salaris

leuk team, leuke sfeer, leuke werkzaamheden, slecht salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Media Markt met

Meer informatie over Media Markt in populaire locaties