Media Markt

Media Markt Reviews

294 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.413 reviews

Redelijk

Ja moet er van houden om bij een winkel te werken die electronische producten verkoopt.

Pluspunten

Leuke werksfeer

Minpunten

Vervelende klanten

Prima werkgever

Prima vestiging in bergen op zoom. Ondanks kritiek toch een prima werkplek. Hecht team, en net als in ieder ander bedrijf zijn er wel een ups en downs maar niet gekker dan anders. Doorgroeimogelijkheden liggen niet altijd intern maar wel extern! Andere vestigingen, leveranciers en hoofdkantoor. Al met al een prima werkplek!

Pluspunten

Flexibel, doorgroeimogelijkheden, sfeer

Minpunten

Soms wat chaotisch

Als bijbaan leuk, maar geen legitieme waardering

Al een tijdje aan het werk bij dit bedrijf met positieve en negatieve ervaringen. Het bedrijf laat helaas veel gaatjes vallen en waardeert personeel niet op de juiste manier. Communicatie tussen personeel is ronduit matig tot slecht, en alleen personeel die in het ideaalbeeld van het management passen, krijgen een promotie. Bij problemen met klanten spelen sommige managers verstoppertje en moet je het maar zelf oplossen. Bovendien heerst er veel bureaucratie binnen dit bedrijf door teveel regels die in de praktijk onhandig zijn. Sommige van deze regels worden vaak zonder enige communicatie ingevoerd. Het is tenslotte meer kwantiteit dan kwaliteit hier. Dit is ook te zien aan het personeelsverloop...

Vriendjespolitiek en geen respect voor werknemers!

Ik heb ongeveer 9 maanden bij Mediamarkt gewerkt, en ik kan je vertellen dat als je niet geliefd bent bij het management of als je je mening geeft over zaken waar je het niet mee eens bent, wordt je totaal niet serieus geworden. Bij de service balie wordt je uitgescholden door klanten, en als je wat terug zegt is het jouw fout. Verder worden er ook geen trainingen gegeven hoe je met vervelende klanten om moet gaan. Het management bestaat uit een grote vriendjespolitiek en doe je hier niet aan mee heb je letterlijk geen toekomst bij Mediamarkt. Bespaar jezelf de stress en ga hier vooral niet werken.

Leuke collega’s slechte werkgever

Slechte werkomgeving, alles draait om de verkoop van diensten, management kijkt alleen maar naar verkoopcijfers en kan het niks interesseren hoe het met hun werknemers gaat. Al met al geen succes.

Pluspunten

Vakantiegeld, dat is het eigenlijk wel

Minpunten

Onregelmatig, slecht loon, bemoeierig management wat alleen maar naar cijfertjes kijkt.

Fijne werksfeer

Fijne werksfeer, bezig om als team doelen te behalen

Relax werk

Laten je doen wat je wilt weinig werk druk. Dat maakt het werken erg fijn.

Uitgebuit voor een laag loon

Wil je weinig geld en veel onzekerheid? Kom hier dan werken

Hahahaha

Gwn een review om andere te lezen. Heel raar dat dit moet.

Ongezonde werkomgeving

Je wordt er als vuil behandeld heb meerdere CCO’S (vestiging managers) mee gemaakt. Die heel neerbuigend gedrag vertonen en teamleiders gaan over lijken om gezien te worden. Bonus systeem klopt voor geen meter en is heel oneerlijk. Het is een toxic werkomgeving.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

Vestiging managers

Niet aan beginnen.

Een baan waar je niet trots op hoeft te zijn. Al je werkzaamheden worden niet gewaardeerd en niks is goed genoeg. Je word leterlijk behandeld als een nummertje. En na vier en een half jaar in dienst te zijn geweest bij de mediamarkt vond de directeur het ook niet nodig om normaal afscheid te nemen. Hij heeft geen woord meer gezegd en doet alsof ik er nooit gewerkt heb. Tevens is er sprake van vriendjespolitiek en de doorgroeimogelijkheden die je beloofd worden zijn stuk voor stuk gelogen. Kortom bespaar je hart en begin er niet aan.

Pluspunten

Niet.

Minpunten

Alles.

Goede keus als bijbaan

Het werk is relaxt en de collega's zijn leuk. Als je van socialiteit houdt dan kan dit een goede baan zijn!

Kassamedewerker

Makkelijk werk, goed begeleid, collegiaal, doorgroeimogelijkheden, diversiteit

Leuke collega's maar geen leuke bedrijfs managers

Vriendjes politiek alles in je eentje doen terwijl je ook klanten moet helpen heel stresvol

Pluspunten

Weet niet haha

Minpunten

Echt lange en stressvollen dagen

Leuk werk, leuke collega’s, hoge werkdruk

Werk is leuk en afwisselend, vooral de collega’s maken het werk leuk. Je moet wel een beetje tegen werkdruk en targets kunnen, als je dat kan en leuk vind is het erg leuk werk met een gezonde competitie onder de collega’s. Genoeg doorgroeimogelijkheden als je je goed inzet voor je werk.

Manager te laat voor gesprek. Gebrek aan duidelijkheid

Er mist allemaal nodige informatie op de vacatures zoals uren, salaris, benodigde dagen en wat je functie inhoudt. Ik had gesolliciteerd en zat met alleen maar onduidelijkheid hierdoor. Helaas ging het gesprek op locatie zeer vreemd. De manager was 20-25 minuten te laat en tijdens het gesprek merkte ik dat hij te veel aan het opjagen was. Door de andere negatieve factoren zoals te laat komen, slechte reviews op Indeed en slechte informatievoorziening op de website gaf mij dit geen lekker gevoel. Ik ben daarom gelijk afgehaakt van de vacature.

Leuk

Leuk werk, leuke collega's. Toen ik er werkte was het managmement wel minder, maar ik heb gehoord dat dat nu beter is. Hopdlijk zijn de salarissen nu ook hoger en wordt je eerlijker betaald.

Tof bedrijf

Hard werken met leuke collega's. Goede sfeer en leerzaam.

Na de sollicitatie berg-af

In het begin is het allemaal nog nieuw, leer je je omgeving kennen, maar al snel veranderd die sfeer. Managers houden je constant in de gaten & als je naar hun mening niet goed werkt word er tegen je geschreeuwd. Want het schreeuwen zou voor het succes hebben gezorgd tot de dag van vandaag, volgens de manager. Je krijgt al snel het gevoel niet op je plek te zijn & als je lang genoeg blijft kom je, net als het halve personeelsbestand terecht in een burn-out. Ja en amen zeggen is het enige wat ze willen horen. Eigen initiatief word niet in dank afgenomen, er zijn namelijk mensen die daar reeds beter over na denken. Doe het niet. Laat je niet gek maken, hier is niet je toekomst.

Gezellige sfeer onderling

Gezellige sfeer onderling, management kan een stuk beter.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Slecht management

Gewoon niet doen !

Heb er geen woorden voor ! StressValse beloftes

Minpunten

Slecht salaris / altijd rekening houden met alles! Valse beloftes

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Media Markt met

Meer informatie over Media Markt in populaire locaties