Media Markt

Media Markt Reviews

296 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.401 reviews

Redelijk

Ja moet er van houden om bij een winkel te werken die electronische producten verkoopt.

Pluspunten

Leuke werksfeer

Minpunten

Vervelende klanten

Leuke collega’s slechte werkgever

Slechte werkomgeving, alles draait om de verkoop van diensten, management kijkt alleen maar naar verkoopcijfers en kan het niks interesseren hoe het met hun werknemers gaat. Al met al geen succes.

Pluspunten

Vakantiegeld, dat is het eigenlijk wel

Minpunten

Onregelmatig, slecht loon, bemoeierig management wat alleen maar naar cijfertjes kijkt.

Fijne werksfeer

Fijne werksfeer, bezig om als team doelen te behalen

Relax werk

Laten je doen wat je wilt weinig werk druk. Dat maakt het werken erg fijn.

Uitgebuit voor een laag loon

Wil je weinig geld en veel onzekerheid? Kom hier dan werken

Hahahaha

Gwn een review om andere te lezen. Heel raar dat dit moet.

Ongezonde werkomgeving

Je wordt er als vuil behandeld heb meerdere CCO’S (vestiging managers) mee gemaakt. Die heel neerbuigend gedrag vertonen en teamleiders gaan over lijken om gezien te worden. Bonus systeem klopt voor geen meter en is heel oneerlijk. Het is een toxic werkomgeving.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

Vestiging managers

Niet aan beginnen.

Een baan waar je niet trots op hoeft te zijn. Al je werkzaamheden worden niet gewaardeerd en niks is goed genoeg. Je word leterlijk behandeld als een nummertje. En na vier en een half jaar in dienst te zijn geweest bij de mediamarkt vond de directeur het ook niet nodig om normaal afscheid te nemen. Hij heeft geen woord meer gezegd en doet alsof ik er nooit gewerkt heb. Tevens is er sprake van vriendjespolitiek en de doorgroeimogelijkheden die je beloofd worden zijn stuk voor stuk gelogen. Kortom bespaar je hart en begin er niet aan.

Pluspunten

Niet.

Minpunten

Alles.

Goede keus als bijbaan

Het werk is relaxt en de collega's zijn leuk. Als je van socialiteit houdt dan kan dit een goede baan zijn!

Kassamedewerker

Makkelijk werk, goed begeleid, collegiaal, doorgroeimogelijkheden, diversiteit

Leuke collega's maar geen leuke bedrijfs managers

Vriendjes politiek alles in je eentje doen terwijl je ook klanten moet helpen heel stresvol

Pluspunten

Weet niet haha

Minpunten

Echt lange en stressvollen dagen

Leuk werk, leuke collega’s, hoge werkdruk

Werk is leuk en afwisselend, vooral de collega’s maken het werk leuk. Je moet wel een beetje tegen werkdruk en targets kunnen, als je dat kan en leuk vind is het erg leuk werk met een gezonde competitie onder de collega’s. Genoeg doorgroeimogelijkheden als je je goed inzet voor je werk.

Manager te laat voor gesprek. Gebrek aan duidelijkheid

Er mist allemaal nodige informatie op de vacatures zoals uren, salaris, benodigde dagen en wat je functie inhoudt. Ik had gesolliciteerd en zat met alleen maar onduidelijkheid hierdoor. Helaas ging het gesprek op locatie zeer vreemd. De manager was 20-25 minuten te laat en tijdens het gesprek merkte ik dat hij te veel aan het opjagen was. Door de andere negatieve factoren zoals te laat komen, slechte reviews op Indeed en slechte informatievoorziening op de website gaf mij dit geen lekker gevoel. Ik ben daarom gelijk afgehaakt van de vacature.

Leuk

Leuk werk, leuke collega's. Toen ik er werkte was het managmement wel minder, maar ik heb gehoord dat dat nu beter is. Hopdlijk zijn de salarissen nu ook hoger en wordt je eerlijker betaald.

Tof bedrijf

Hard werken met leuke collega's. Goede sfeer en leerzaam.

Na de sollicitatie berg-af

In het begin is het allemaal nog nieuw, leer je je omgeving kennen, maar al snel veranderd die sfeer. Managers houden je constant in de gaten & als je naar hun mening niet goed werkt word er tegen je geschreeuwd. Want het schreeuwen zou voor het succes hebben gezorgd tot de dag van vandaag, volgens de manager. Je krijgt al snel het gevoel niet op je plek te zijn & als je lang genoeg blijft kom je, net als het halve personeelsbestand terecht in een burn-out. Ja en amen zeggen is het enige wat ze willen horen. Eigen initiatief word niet in dank afgenomen, er zijn namelijk mensen die daar reeds beter over na denken. Doe het niet. Laat je niet gek maken, hier is niet je toekomst.

Gezellige sfeer onderling

Gezellige sfeer onderling, management kan een stuk beter.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Slecht management

Gewoon niet doen !

Heb er geen woorden voor ! StressValse beloftes

Minpunten

Slecht salaris / altijd rekening houden met alles! Valse beloftes

Collega's fantastisch alleen door de jaren heen is Mediamarkt er enorm op achteruit gegaan. Totaal geen waarde voor de werknemers!

Drukke dagen kan je verwachten, waarin je meestal de zelfde vragen krijgt veel diversiteit is er dus niet te vinden. Het management doet alsof ze veel om je geven maar in werkelijkheid zie je daar niks van terug. bijvoorbeeld, je pauzes zelf bepalen kan in vele gevallen niet, salaris is belagelijk laag (destijds werd het gecompenseerd met de bonus maar die is er nu bijna niet meer)

Pluspunten

Collega's, contact met klant

Minpunten

Lees mijn samewnvatting

Een organisatie waar men geen oog heeft voor de medewerkers

Er worden veel beloftes gedaan, echter ko t men deze nagenoeg nooit na

Sfeer is onderling erg leuk van diverse afdelingen

Er wordt van alles beloofd maar de begeleiding is zeer slecht . Salaris is slecht en alles draait om omzet en bij verkoop

Pluspunten

Minpunten

Je bent een nr

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Media Markt