McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Als bijbaan een super werkgever.

Ongeveer 10 jaar gewerkt binnen McDonalds. Als bijbaantje is het ideaal! Wel een aantal punten;- Je werkt in soms "chaotische" werkomstandigheden. Het kan erg hectisch zijn tijdens etenstijden.- flexibele uren na je schooltijden- als 18+ werk je vaak in de avonden/nacht. Het is maar net of je dit wilt-lage salaris- 50 procent crewkorting voor het eten in je pauze :))

Pluspunten

50 procent korting

Minpunten

Stresswerk

Gezellige collegas

Prima sfeer en leuke collegas. Competitief ingesteld om de snelste te zijn.

Gezellige werkplek

Over het algemeen een gezellige werkplek. Af en toe hard werken, maar zeker goed uit te houden. Er zijn zeker kansen om door te groeien binnen het bedrijf.

Pluspunten

Gezellige collega's, doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Soms stressvol

Nadat de zoon van de baas in het bedrijf kwam is het snel bergafwaarts (Harakiri) gegaan!

Het begon allemaal heel erg leuk. Veel mogelijkheden gehad, maar na een aantal jaren kwam ik stil te staan en zag dat er geen mogelijkheden intern meer waren. Er werd extern een nieuwe supervisor aangenomen en deze vond dat er alleen maar vacatures op hoger niveau ingevuld moesten worden door mensen extern. Totdat de zoon van de baas in het bedrijf kwam was dit altijd anders je zag dat mensen loyaal waren, nu boeit het niet meer, je krijgt toch geen mogelijkheden meer. Je ziet dat bijna alle loyale mensen zijn vertrokken of ander werk aan het zoeken zijn. Jammer voor de grote baas dat zijn mooie bedrijf, want dat was het, op deze manier wordt afgebroken.

Minpunten

De laatste tijd alles

• McDonald's
  • Als bijbaan een super werkgever.